Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1101/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1102/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

roger, roger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun naapuri vaan häslää?

Vierailija
1104/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun rakastunut on mies joka mur*ha*i itsensä. En koskaan antanut kyllää tai eitä, olin aina etäinen, nainkin toisen miehen. Kirjoittelimme kirjeitä joista tarinamme koostuu. Saimme aikoinamme rakkaustarinastamme itsemurha-aallon. 

Vierailija
1105/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidimme taukoa seurustelusta poikaystäväni kanssa, mutta hän tapaili muita tämän tauon aikana. Minä en tapaillut, koska kyseessä oli vain väliaikainen tauko. Annanko poikaystävälleni anteeksi? Hän haluaisi palata yhteen ja niin kai haluaisin minäkin.

Vierailija
1106/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidimme taukoa seurustelusta poikaystäväni kanssa, mutta hän tapaili muita tämän tauon aikana. Minä en tapaillut, koska kyseessä oli vain väliaikainen tauko. Annanko poikaystävälleni anteeksi? Hän haluaisi palata yhteen ja niin kai haluaisin minäkin.

Frendien Rachel

"We were on a break!" - Ross

Vierailija
1107/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun erakkona metsässä unelmatalossani, jota eräänä päivänä kaksi ahnetta kakaraa alkoi tuhoamaan..

Hannun ja Kertun noita

Vierailija
1108/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu tulee, mutta en kestä sukulaisiani! Kokoonnumme mummolaan joulunviettoon, mutta silti sukumme talousvaikuttaja maksattaa kulut muilla! Itsehän olen taas työtön, vaikkakaan en pummi kuten serkkuni! Tyttöystäväni on myös kutsuttu, ja silloin serkku saa tilaisuuden vokotella häntä MINUN LAPSUUDENKODISSANI. Muualle ei ole menemistä, vanhempani ovat kadonneet. Samoin siskoni, joka silti jätti lapsensa minulle. Pojat pettyvät pahasti, jos emme mene mummolaan.

Aku Ankka

Vierailija
1109/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää muutama päivä ja ukko lähtee sille iänikuiselle vuotuiselle työmatkalleen. Poikien reissu ja pelkkää duunia, kuulemma. Muutaman päivän se aina viipyy ja palaa kotiin nuttu rutussa ja säkit tyhjinä. Sitten vetää lonkkaa tuonne lokakuulle asti jolloin alkaa suunnitella uutta reissua. Kuinkahan kauan minäkin jaksan tätä vielä katsella?

Joulumuori!

Vierailija
1110/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frendien Rachel

"We were on a break!" - Ross

Oikein 👍

Vierailija
1111/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saisin lankoni Richardin välillä kanssani pubiin irrottelemaan kontrolloivan vaimonsa kynsistä?

Onslow

Vierailija
1112/2236 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ehostautua ilman peiliä?

Se jääköön nyt sivuosaan, että miksi näin on, mutta en voi käyttää peilejä meikatessani enkä muutenkaan kaunistautuessani. Joudun siis hoitamaan asian ilman, että näen kuvajaistani. Jokin hiusten kampaaminen nyt sujuu ihan käsituntumalla, mutta puuterin laittaminen alkaa olla jo siinä ja siinä. Silmänrajauksia en viitsi tehdä, vaikka haluaisin, kun pelkään että niistä tulisi rumat ja epätasaiset (ja en itse edes tietäisi, että näin on!). Sekin minua rassaa, kun ruokailun jälkeen mies usein huomauttaa, että onpas huulipunani levinnyt, ja hekottelee. Sanoo kyllä aina että hyvällä hän vaan ja että sehän on vain merkki siinä, kuinka intohimoisesti nautin herkuttelusta, mutta itseäni ärsyttää. Olisiko kellään jotain neuvoja?

Vierailija
1113/2236 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tehdä kuningaskunnassa vallankaappaus ja muuttaa valtiomuoto tasavallaksi?

Vierailija
1114/2236 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman rasittavin naapuri! Onneksi asutaan maalla, niin ettei nyt ihan seinän takana ole, mutta jokaista hommaani se silti yrittää hiekottaa minkä ehtii! Juonittelee, kai se on vaan kateellinen. Meillä on ollut yhteisiä bisneksiäkin, mutta niissäkin se yritti vaan k...ettaa. Sukulaisiakin ollaan, kaukaisia biologisesti ja läheisempiä naimakaupan kautta. Mutta eipä auta, silti vaan viilaa linssiin minkä ehtii. Hermot menee koko ukkoon.

Vierailija
1115/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on haave jo kauan ja nyt se toteutuu. Kaikki on valmiina. Olen säästänyt sitkeästi, vaikka tuloja ei ole ollut, koska olen ollut palkattomassa työsuhteessa. Viimeinen työnantaja on ollut sellainen hajamielinen pehmo, että olen silti saanut haalittua ihan hyvän summan lannevaatteen varteen. Hän se minut vapauttikin palvelussuhteesta,

Ostan huomenna suosikkikapakkani jokirannasta. Valikoimissa on olutta pillillä ja drinkki omalla reseptillä. Tervetuloa avajaisiin. Tekisi mieli hypähdellä, mutta se ei enää sovi arvolleni, olenhan nyt vapaa mies.

Te sontavarpaat, ettekö tunne minua? Maksani iloitsee, jos saavutte tänä iltana Niilin rantaan krokotiilinpyrstölliselle,

Vierailija
1116/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkaan perheen tytär, menin kostomielessä naimisiin vätyksen kanssa, kun ihastukseni meni naimisiin hiljaisen ja  harmaan luuserinaisen kanssa. Onneksi mieheni kuoli heti sotaan mentyään, joten olen nyt leski. Yksi lapsi ehti tulla, mutta onneksi sillä on afrikkalaistaustainen hoitaja, niin mun ei tarvitse vaivautua.

Mua on alkanut piirittää sellainen aika komea tumma viiksiniekka Charlestonista. Mutta mietin, onkohan se toksisen maskuliininen, kun se tuntuu olevan aina tilanteen tasalla ja hallitsevan kaiken. Menenkö hänen kanssaan naimisiin, vai riippuvaviiksisen nuuskaavan sekatavarakauppiaan, joka on toinen vaihtoehto..?

Vierailija
1117/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun rakastunut on mies joka mur*ha*i itsensä. En koskaan antanut kyllää tai eitä, olin aina etäinen, nainkin toisen miehen. Kirjoittelimme kirjeitä joista tarinamme koostuu. Saimme aikoinamme rakkaustarinastamme itsemurha-aallon. 

Goethe: Nuoren Wertherin kärsimykset

Vierailija
1118/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia alkoholin kanssa - nyt kaikki vinkit kehiin! Minulla on alkoholin kanssa toistuvia ongelmia. Kysymyksessä on tilanne, että lähipiirini, työkaverini ja jopa valtiovalta kääntyy välillä minua vastaan yrittämällä piilottaa minulta alkoholin, johon minulla on täysi nautintaoikeus. Milloin väitetään, että maassa ei saa juoda whiskya uskonnon takia, milloin avaruuslento on mukamas täysin tipaton. Tulee myös kaikenlaista syyttelyä, että olisin aiheuttanut ongelmia juomalla whiskyä väärällä hetkellä tai väärässä paikassa. Esimerkiksi kerran, kun join yhden pienen whiskypullon lentokoneessa ja se olisi sitten mukamas tarvittu koneen polttoaineeksi. Miten saatte whiskyn piilotettua noilta analfabeeteilta, noilta bassibasuukeilta, noilta kuivan maan kapakaloilta?

Kapteeni HaddocK Tintti-sarjakuvasta. :D

1119/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota av-mammat, meneeköhän tämä nyt oikein. Peruskoulussa meidän muutamaa vuotta nuoremmat kaverit sanoivat, että me ollaan idiootteja. Tämä lähti siitä, kun saatiin lopultakin keikka. Me ollaan pitkään porukassa soittanut heviduo ja saatiin nyt lopultakin keikka. Kehuttiin, että artistin piikkiin menee kaikki kulut ja tämän takia luokkakaverit nauro meille. Eikö se ole yleistä, että artisti maksaaja kuka on artisti? 

Speedy ja Saku 🤘🏻🤘🏻

1120/2236 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Haluaisin kysyä mielipidettänne itseäni vaivanneeseen asiaan. Onko teidän mielestänne oikein, että naapurinne tulee asuntoonne vierailulle ja lupaa kysymättä ottaa pöydältä omenan, tarkkaan valitun, täydellisen pyöreän, vihreän omenan, jonka olit säästänyt itsellesi aamupalaksi, ja syö sen? Minulle kävi näin, enkä tiedä, miten käsittelisin asiaa. Sanonko naapurille suoraan asiasta? Aion kysyä vielä mentorini mielipidettä huomenna aamulla, kun syömme yhdessä pannukakkuja.