Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
1001/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I should go

Commander Shepard, we see you again in may

Vierailija
1002/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitikin värväytyä USAn armeijaan collegekaverien painostuksesta. Komppanian kersantti vaan huutaa meille ja välillä hakkaa sairaalakuntoon. Varuskunnan komentaja vanha seniili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitikin värväytyä USAn armeijaan collegekaverien painostuksesta. Komppanian kersantti vaan huutaa meille ja välillä hakkaa sairaalakuntoon. Varuskunnan komentaja vanha seniili.

Masi -sarjakuvan päähahmohan tuo. :)

Vierailija
1004/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta sairaalasta päivää.

Vierailija
1005/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi. olen siis nuori jäbä ja kelannut tosi paljon, aikuisia ja "aikuistumista".

Mun mielestä, kun sä aikuistut, sun peli on menetetty. Sä menetät sun potenttiaalis. Sä jämähdät muottiis.

kun sä olet lapsi, sä voit olla, tai ehkä paremminkin tulla ihan miksi vain sä ikinä haluat. Sun ei tarvi ottaa vastuuta mistään ja sulla ei ole mitään ikäviä velvollisuuksia.

Mä elän mielummin vapaana fantasiamaailmassa kuin jämähtäneenä aikuisten maailmassa.

Mulla on hyvä porukka, hyvä jengi, jonka kingi mä olen.

Meistä puhutaan, että me ollaan "menetettyjä tapauksia" ja "kadotettuja nuoria" tai mitä termiä halutaan nyt käyttää.

Täällä päin hyörii "auktoriteettina" yksi kapteeni. Hän on täys k*sipää ja tyranni. Ei paljoa aikuistuminen kiinnosta, kun häntä katselee.

Muhun on rakastunut yks mimmi. Mutta se haluaa aikuistua mahdollisimman nopeasti ja saada perheen ja lapsia, eikä se tajua, että se ei ole meikäläisen juttu. Ei tosiaan.

Vierailija
1006/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammat!

En ole tullut tänne kysymään teiltä neuvoja. Ei herraparatkoon!

Olen tullut tänne tarjoamaan teille laajan kokemukseni tyylistä, etiketistä ja hyvästä mausta.

Olen erittäin sivistynyt ja kokenut rouva.

Voitte kysyä neuvojani tyylikkäiden illallisten järjestämisestä, hienostuneiden hattujen valintaan.

Koen velvollisuudekseni valistaa teitä epäonnekkaampia sieluja.

Ajatelkaa minut vaikka hienostuneisuuden ja hyvän maun majakkana, joka näyttää teille tietä kavutessanne sivistyksen alemmilla puolapuilla.

Vierailija
1007/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah, ei ole unelmien prinssitkään enää sitä mitä pitäisi. Olen prinsessa ja päädyin vankeuteen erinäisistä syistä. Minut pelasti kyllä prinssi mutta tämä prinssi liikkuu nuhjuisella ja halvalla aluksella ja uskollisena apurina tuolla on kirppuinen hännänheiluttaja joka ei lopeta syömistä ilmeisesti ikinä. Päädyimme roistoja paetessa ryppyisen vanhan viisaan ukon juttusille mutta viisauksien sijaan tämä tuntui olevan kiinnostuneempi kauppaamaan sekalaista krääsää. Ihan kuin olisimme jossain halvalla tuotetussa komediassa eikä aidossa sankaritarinassa. 

Oletko Jasmine? En usko Abulla olevan kirppuja ja se matto ei ole esine vaan elollinen olento. Tutustu heihin paremmin niin opit tuntemaan heitä.

Ei tässä nyt mikään satuprinsessa sentään olla. Sulhokin minulle oli määrätty, prinssi unelias tai mikä lienee. Tältä sentään vältyin löytämällä hieman tarmokkaamman oikean prinssin. 

Prinsessa Fionako se siinä? Hän sentään on sadun ulkopuolella tavallaan.

Ei fionakaan. Maailmassa taitaa olla liikaa prinsessoja :)

Mutta meilläpä onkin oma planeetta. 

Entäs Gamora? Parempaa en keksi.

Druidian prinsessa Vespahan se oikea vastaus oli klassikkoelokuvasta Spaceballs. Pitää kuitenkin kysyä että tarkoititko siis guardians of the galaxy - Gamoraa joka ei kait tietääkseni ole prinsessa?

Tämmöisen lauseen bongasin googlen kautta eräältä sivulta:

"Believe it or not, but Gamora is the latest character to join the stable of princesses at Disney."

Vierailija
1008/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä, kun sä aikuistut, sun peli on menetetty. Sä menetät sun potenttiaalis. Sä jämähdät muottiis.

kun sä olet lapsi, sä voit olla, tai ehkä paremminkin tulla ihan miksi vain sä ikinä haluat. Sun ei tarvi ottaa vastuuta mistään ja sulla ei ole mitään ikäviä velvollisuuksia.

Mä elän mielummin vapaana fantasiamaailmassa kuin jämähtäneenä aikuisten maailmassa.

Meistä puhutaan, että me ollaan "menetettyjä tapauksia" ja "kadotettuja nuoria" tai mitä termiä halutaan nyt käyttää.

Täällä päin hyörii "auktoriteettina" yksi kapteeni. Hän on täys k*sipää ja tyranni. Ei paljoa aikuistuminen kiinnosta, kun häntä katselee.

Muhun on rakastunut yks mimmi. Mutta se haluaa aikuistua mahdollisimman nopeasti ja saada perheen ja lapsia, eikä se tajua, että se ei ole meikäläisen juttu. Ei tosiaan.

Oot säkin aikuistunut Robin Williamsin roolissa Peter Pan. :)

Vierailija
1009/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot säkin aikuistunut Robin Williamsin roolissa Peter Pan. :)

:) binko!

Vierailija
1010/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammat!

Olen tullut tänne tarjoamaan teille laajan kokemukseni tyylistä, etiketistä ja hyvästä mausta.

Voitte kysyä neuvojani tyylikkäiden illallisten järjestämisestä, hienostuneiden hattujen valintaan.

Ajatelkaa minut vaikka hienostuneisuuden ja hyvän maun majakkana, joka näyttää teille tietä kavutessanne sivistyksen alemmilla puolapuilla.

Hyacint Bucket (lausutaan Bukee)

1011/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysi sekopää joka vainoaa Hirviöiden Kuningasta jatkuvasti. Kolme päätä ja kaikki yhtä yksinkertaisia. Ottaa kolmeen pataansa kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
1012/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

No shit Sherlock, mutta väärin meni. Kokeileppa uudestaan tai puren sinua.

Et ymmärrä No shit Sherlock - ideaa, jos/kun vastaat noin.

Vierailija
1013/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä maailmanmenoo... tulis kuula, s*aatana ja t*ppais... Voitteko kuvitella mun duunia?

Mä, iso mies, vetelen yhtä #$#!#kelkkaa täällä pitkin mettiä edestakaisin...

Kun Isot herrat tarttee rahaa ja kunniaa ja niitten h*orat jalokiviä, turkiksia.

Sitä varten ihmisii t*apetaan!

Saa ammuttaa, jos ei tottele ja jos et puolusta mun maita ja rahapussia, niin saunantaakse vaan.

Jos olis minusta kiinni, niin kaikki sotaherrat suoraan mielisairaalaan!

Vierailija
1014/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammat!

mun anoppi!

Vierailija
1015/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

No shit Sherlock, mutta väärin meni. Kokeileppa uudestaan tai puren sinua.

Et ymmärrä No shit Sherlock - ideaa, jos/kun vastaat noin.

Joku eläytyy rooliinsa ja tähänkin on mielestäni vastattu jo oikein. Tätä sivustoa kannattaa takaa päin selata ja kannattaa koittaa muistaa mihin ollaan jo vastattu.

Eri

Vierailija
1016/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Godzilla kirjoitti:

Ihan täysi sekopää joka vainoaa Hirviöiden Kuningasta jatkuvasti. Kolme päätä ja kaikki yhtä yksinkertaisia. Ottaa kolmeen pataansa kerta toisensa jälkeen.

Godzilla, sun viholliset on helppo hakea googlesta. En muuten tietäisi sun vihollisia luonnostaan.

Luulisin vahvasti King Ghidorahin olevan tämä päänvaivasi tässä. Jos niin tarkkojakin ollaan niin itse hahmon pitäisi tehdä nämä aloitukset eikä itse vierus-kaveria haeta.

Onhan tämä sinunkin juttusi ihan hauska idea :)

Vierailija
1017/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua! Viikingit hyökkää valtakuntaani eikä veljeni Juhana tee mitään vaan jahtaa kaiket päivät jotain vihreää metsänpeikkoa ja yrittää seriffien kanssa saada sitä vankilaan. Taidan olla perikadossa kun kukaan ei puolusta valtakuntaani noita normannivalloittajia vastaan.

Richard Leijonamieli

Tämä ei (eikä Juhanakaan) kyllä ollut fiktiivinen hahmo, ja polveutui normannivalloittajasta itsekin. Viikinkejä ei Rikhardin elinaikaan ollut olemassakaan. Rikhard ei muuten erityisemmin viihtynyt Englannissa, Akvitania joka hänen valtakuntaansa kuului myös, oli hänelle paöjon läheisempi.

Mutta Rikhard Leijonamieli on kyllä esimerkki historiallisesta henkilöstä joka populäärikulttuurissa ja jo lähellä omaa aikaansa syntyneisdä tarinoissa on hyvin erilainen kuin oli todellisuudessa. Hänethän esitetään usein jonkinlaisena ritarillisuuden mallina ja täydellisenä kuninkaana, olihan hän hyvin lahjakas ja karismaattinen henkilö selvästi mutta hänellä oli myös todella kamalia puolia persoonassaan.

Vierailija
1018/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

John halusi minun tutustuvan ihmisiin ja heidän tapoihin nykypäivänä. Olen tullut siihen tulokseen, että ihmiset ovat tyhmiä, mutta viihdyttäviä. Hasta la Vista, av-palstan mammat. Tulen takaisin.

Vierailija
1019/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John halusi minun tutustuvan ihmisiin ja heidän tapoihin nykypäivänä. Olen tullut siihen tulokseen, että ihmiset ovat tyhmiä, mutta viihdyttäviä. Hasta la Vista, av-palstan mammat. Tulen takaisin.

Älä suotta tule takaisin, jos pidät meitä tyhmänä Terminaattori.

Vierailija
1020/2236 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammat!

Effie Trinket Nälkäpelistä?