Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1028)

Vierailija

Halusin olla julkkis, mutta minut tapettiin. Siitä hyvästä toiset saavat kärsiä, jos eivät levitä elokuvaani eteenpäin. Oikeastaan armahdan vain niitä, jotka monistavat elokuvaani.

Ps. En ole trolli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinulla on reljä ryvää raveria. Ravitettavasti re rakeutuu raina relottaviin rapauksiin. Ruut rovat rohkeita, rutta rinä ja rarhain rystäväni rolemme relkureita. Ryön ruvamme on raina rämmöistä. Ralkaksi rovasta ryöstämme rinä ja raverini raadaan raina ruokaa ralkaksi 😋

Dislikeä varmaan tullut vaikeasti luettavuuden takia. Kirjoitin tämän tämän hahmon suulla.
Tässä sama teksti selvemmin kirjoitettuna:

Minulla on neljä hyvää kaveria. Valitettavasti he hakeutuu aina pelottaviin tapauksiin. Muut ovat rohkeita, mutta minä ja parhain ystäväni olemme pelkureita. Työn kuvamme on aina tämmöistä. Palkaksi kovasta työstämme minä ja kaverini saadaan aina ruokaa palkaksi 😋

Joku viisikon jäsenistä? mutta mikä tuo R oli? en muista viisikon hahmoja mutta ainahan nää oli ainakin syömässä. Yksi taisi olla koira. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinulla on reljä ryvää raveria. Ravitettavasti re rakeutuu raina relottaviin rapauksiin. Ruut rovat rohkeita, rutta rinä ja rarhain rystäväni rolemme relkureita. Ryön ruvamme on raina rämmöistä. Ralkaksi rovasta ryöstämme rinä ja raverini raadaan raina ruokaa ralkaksi 😋

Dislikeä varmaan tullut vaikeasti luettavuuden takia. Kirjoitin tämän tämän hahmon suulla.

Minulla on neljä hyvää kaveria. Valitettavasti he hakeutuu aina pelottaviin tapauksiin. Muut ovat rohkeita, mutta minä ja parhain ystäväni olemme pelkureita. Työn kuvamme on aina tämmöistä. Palkaksi kovasta työstämme minä ja kaverini saadaan aina ruokaa palkaksi 😋

Joku viisikon jäsenistä? mutta mikä tuo R oli? en muista viisikon hahmoja mutta ainahan nää oli ainakin syömässä. Yksi taisi olla koira. 

Rolen se roira ja rämän rohjelman rimi on rimeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyviä kodinhoitovinkkejä tällaiselle hövelille kotimiehelle? Vaimollani on enemmän ammatteja kuin minulla joten hän on ystävineen aina menossa jossain päin maailmaa tai kuussa. Minä taas pysyn meidän Malibun talossa hoitamassa vaimoni kahta nuorempaa siskoa ja lemmikkejä.

Ken on kaikkein kaunehin, mikäli Barbieta ei lasketa.

Minulle kuuluu ihan hyvää. Työtoverit järjestävät innolla pikkujouluja. Äiti soittaa aina keskiviikkoisin. En haluaisi vastata hänen puheluihinsa, mutta minun on pakko. Viikonloppuisin juon vodkaa.

Eleanor.

Mitä lukisin seuraavaksi? Suositelkaa hyviä kirjoja. Viimeksi luin kirjan, joka kertoi teini-ikäisestä tytöstä, joka perusti säätiön, mutta ei sille sairaudelle mitä sairasti. Tykkäsin siitä kovasti, mutta se loppui kesken. Olisin halunnut tietää mitä tulppaaneille ja hamsterille tapahtui. Yritin kirjoittaa kirjan kirjoittajalle, mutta hän ei ole vastannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Scooby-doo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olen viskisieppo, alkoholisti ja kirjailija, joka vain odottaa läpilyöntiään. olen demokraatti, ateisti ja vapaamielinen.
Asun tyypillisessä amerikkalaisessa perheessä.
Perheen äiti... Hieno ihminen ja Voi luoja! järjettömän seksikäs punapää! jos vain hän ei olisi kaverini vaimo niin... uneksin hänestä samalla kun painan merkityksettömiä tyhjäpääblondeja.
Tämä paras kaverini on plösö ääliö, mutta pohjimmiltaan hyvä ihminen.
Parhaiten tulen toimeen perheen kuopuksen kanssa. hänen älynsä vetää vertoja jopa minun älylle. mitä hän nyt on vähän psykopaattinen...

Brian Family Guystä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Scooby-doo!

Roo, Rolen Scooby Dooby Doooooo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä töitä te muut ötökät teette? Itse toimin mc:nä.

Ella ja Aleksin - Mc koppakuoriainen?

Vierailija

Paljastui että insinöörikihlattuni on ollut sinkkuaikoinaan kolmen kimpassa parhaan ystävänsä ja jonkun läskin naisen kanssa ComicConissa. Nyt minua epäilyttää voinko mennä naimisiin hänen kanssaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Halusin olla julkkis, mutta minut tapettiin. Siitä hyvästä toiset saavat kärsiä, jos eivät levitä elokuvaani eteenpäin. Oikeastaan armahdan vain niitä, jotka monistavat elokuvaani.

Ps. En ole trolli

Samara Ringistä? Oli tai ei, niin en varmaan uskalla nukkua ensi yönä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ps. En ole trolli

Samara Ringistä? Oli tai ei, niin en varmaan uskalla nukkua ensi yönä!

Älä huoli. En mä sinua sitä ennen satuta, ennen kuin olet nähnyt filmini tai oikeastaan jaa se filmini monelle tyypille niin säästän sinut, sitten kun olet nähnyt filmini.

T: Samara Morgan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun nokka kasvaa huimasti, vaikka olen lapsi.
Onko normaalia?
Olen oikea poika.

Pinokkio

Vierailija

Menetin lapseni ja syytin siitä itseäni. Sain elämääni iloa varatusta perheenisästä, ja lopulta päädyimmekin yhteen. Lopulta juttu ei kestänytkään, ja monen mutkan kautta aloin tapailla erästä miestä. Kaikki päättyi siihen että hän tappoi minut.

Vierailija

Olen onneton naisten kanssa, ja olen ollut ihastunut ikuisuuden erääseen naiseen. Lopulta päädyimmekin yhteen, ja uskon että hyvin moni on onnellinen puolestamme, onhan meillä yhteinen lapsikin. Siskoni toivoi pitkään että olisimme yhdessä, onhan naisystäväni hänen paras ystävänsä.

Ps. Olen harrastanut karatea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menetin lapseni ja syytin siitä itseäni. Sain elämääni iloa varatusta perheenisästä, ja lopulta päädyimmekin yhteen. Lopulta juttu ei kestänytkään, ja monen mutkan kautta aloin tapailla erästä miestä. Kaikki päättyi siihen että hän tappoi minut.

Nyt en muista nimeäsi, mutta asut junareittini varrella.

Sivut