Sivut

Kommentit (1027)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen onneton naisten kanssa, ja olen ollut ihastunut ikuisuuden erääseen naiseen. Lopulta päädyimmekin yhteen, ja uskon että hyvin moni on onnellinen puolestamme, onhan meillä yhteinen lapsikin. Siskoni toivoi pitkään että olisimme yhdessä, onhan naisystäväni hänen paras ystävänsä.

Ps. Olen harrastanut karatea.

Frendien Ross.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nokka kasvaa huimasti, vaikka olen lapsi.
Onko normaalia?
Olen oikea poika.

Pinokkio

Kyllä olen hän. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli äitiä ikävä ja päätinpä dokata unohtaakseni hetkeksi murheeni tai oikeastaan tämä dokaaminen tapahtui vahingossa. Oikein värikäs show orkesteri esiintyi yhtäkkiä edessäni. Tosi outo show oli. Vieläpä olin vauva ikäinen, kun tämä kaikki tapahtui.
Dumbo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten olette saaneet viemärin hajun pois ilmapalloistanne?

Suihkutin ne Dead lights -raikastimella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Apua, mikä minua vaivaa?!?

On jo kohta melkein vuoden ajan ollut olo, että kaikki päivät ovat samanlaisia. Olen ammatiltani toimittaja ja joka aamu, kun herään, tehtäväni on raportoida erään asiantuntijan arvion perusteella, kuinka pitkään on vielä synkkää ja pimeää. Asiantuntija on kyllä ihan herttainen mutta välillä epäilen, onko hän tehtäväänsä pätevä.

Tätä on tosiaan jatkunut jo vuoden. Mistä on kyse? Onko minussa nanosiru? Pitääkö äkkiä käydä kaupasta paksua foliota ja vuorata asuntoni sillä, että 5G-verkko ei pääse manipuloimaan ajatteluani?

Phil Connors (Groundhog Day)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoisimmepa jopa että surkea palsta! Siitä huolimatta muikenemme kuin vaari mielipiteestämme!

Dupond&Dupondt 🖤🖤

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisimmepa jopa että surkea palsta! Siitä huolimatta muikenemme kuin vaari mielipiteestämme!

Dupond&Dupondt 🖤🖤

Oikein!

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Olen keskimittainen ja sopusuhtainen, en lyhyt ja lihava!![/

Gimli

Ei.

Vierailija

Pah, ei ole unelmien prinssitkään enää sitä mitä pitäisi. Olen prinsessa ja päädyin vankeuteen erinäisistä syistä. Minut pelasti kyllä prinssi mutta tämä prinssi liikkuu nuhjuisella ja halvalla aluksella ja uskollisena apurina tuolla on kirppuinen hännänheiluttaja joka ei lopeta syömistä ilmeisesti ikinä. Päädyimme roistoja paetessa ryppyisen vanhan viisaan ukon juttusille mutta viisauksien sijaan tämä tuntui olevan kiinnostuneempi kauppaamaan sekalaista krääsää. Ihan kuin olisimme jossain halvalla tuotetussa komediassa eikä aidossa sankaritarinassa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinulla on reljä ryvää raveria. Ravitettavasti re rakeutuu raina relottaviin rapauksiin. Ruut rovat rohkeita, rutta rinä ja rarhain rystäväni rolemme relkureita. Ryön ruvamme on raina rämmöistä. Ralkaksi rovasta ryöstämme rinä ja raverini raadaan raina ruokaa ralkaksi 😋

Dislikeä varmaan tullut vaikeasti luettavuuden takia. Kirjoitin tämän tämän hahmon suulla.
Tässä sama teksti selvemmin kirjoitettuna:

Minulla on neljä hyvää kaveria. Valitettavasti he hakeutuu aina pelottaviin tapauksiin. Muut ovat rohkeita, mutta minä ja parhain ystäväni olemme pelkureita. Työn kuvamme on aina tämmöistä. Palkaksi kovasta työstämme minä ja kaverini saadaan aina ruokaa palkaksi 😋

Joku viisikon jäsenistä? mutta mikä tuo R oli? en muista viisikon hahmoja mutta ainahan nää oli ainakin syömässä. Yksi taisi olla koira. 

Rolen se roira ja rämän rohjelman rimi on rimeni.

Ah, mietin englantilaista viisikkoa mutta se koira ei mielestäni ollut pelkuri eikä siksi oikein sopinut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinulla on reljä ryvää raveria. Ravitettavasti re rakeutuu raina relottaviin rapauksiin. Ruut rovat rohkeita, rutta rinä ja rarhain rystäväni rolemme relkureita. Ryön ruvamme on raina rämmöistä. Ralkaksi rovasta ryöstämme rinä ja raverini raadaan raina ruokaa ralkaksi 😋

Dislikeä varmaan tullut vaikeasti luettavuuden takia. Kirjoitin tämän tämän hahmon suulla.
Tässä sama teksti selvemmin kirjoitettuna:

Minulla on neljä hyvää kaveria. Valitettavasti he hakeutuu aina pelottaviin tapauksiin. Muut ovat rohkeita, mutta minä ja parhain ystäväni olemme pelkureita. Työn kuvamme on aina tämmöistä. Palkaksi kovasta työstämme minä ja kaverini saadaan aina ruokaa palkaksi 😋

Joku viisikon jäsenistä? mutta mikä tuo R oli? en muista viisikon hahmoja mutta ainahan nää oli ainakin syömässä. Yksi taisi olla koira. 

Rolen se roira ja rämän rohjelman rimi on rimeni.

Ah, mietin englantilaista viisikkoa mutta se koira ei mielestäni ollut pelkuri eikä siksi oikein sopinut.

Olihan Scooby ja Shaggy pelkureita aina, mutta ruualla he aina lahjottiin toimimaan.

(Who i am?)
⬇️
Auttaako dödö haju-ongelmaani? Lähes kaikki kaikkoaa minua, paitsi parhain kaverini.
Hyviä hajun-esto vinkkejä tänne siis.

Vierailija

Godzilla kirjoitti:
Tyhmä jäbä yrittää perusteetta julistautua hirviöiden kuninkaaksi.
Seuraa kurinpalautus Oikealta Hirviöiden Kuninkaalta.

King Kong?

No, kohta puolin pääset niittaamaan tuota tulevassa elokuvassa. 👊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten olette saaneet viemärin hajun pois ilmapalloistanne?

Oletko sä se Se?
Pennywiseä siis tarkoitan.

Vierailija

Miksi tuo ylpeä ja itseään niin erinomaisena pitävä upporikas tyyppi tuijottaa minua koko ajan? Juuri äskenhän se väheksyi ulkonäköäni. Äitikään ei pidä siitä. Äiti haluaisi että menen naimisiin serkkuni kanssa joka on pappi. En aio mennä naimisiin, en muuten kuin rakkaudesta.

Vierailija kirjoitti:
Godzilla kirjoitti:
Tyhmä jäbä yrittää perusteetta julistautua hirviöiden kuninkaaksi.
Seuraa kurinpalautus Oikealta Hirviöiden Kuninkaalta.

King Kong?

No, kohta puolin pääset niittaamaan tuota tulevassa elokuvassa. 👊

No juuri se, ja totta turiset! 👊👑

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.