Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
941/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis imaisi kaulaan aika kipeän fritsun. Nyt tekee mieli kaikkea outoa, kuten verilettuja, veripalttua ja Boody Maryja. Olenko raskaana?

Vierailija
942/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajani on tohelo, ja saan korjata hänen tekosiaan jatkuvasti viiltävän älyni avulla.

Basil Hiiri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajani on tohelo, ja saan korjata hänen tekosiaan jatkuvasti viiltävän älyni avulla.

Basil Hiiri?

Tai ehkä jeeves

Vierailija
944/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskimittainen ja sopusuhtainen, en lyhyt ja lihava!!

Hercule Poirot

Vierailija
945/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo ylpeä ja itseään niin erinomaisena pitävä upporikas tyyppi tuijottaa minua koko ajan? Juuri äskenhän se väheksyi ulkonäköäni. Äitikään ei pidä siitä. Äiti haluaisi että menen naimisiin serkkuni kanssa joka on pappi. En aio mennä naimisiin, en muuten kuin rakkaudesta.

Elizabeth Bennet

Vierailija
946/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Basil Hiiri?

Tai ehkä jeeves

Kyllä, se on ihana Jeeves! 🥰

Vierailija
947/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo ylpeä ja itseään niin erinomaisena pitävä upporikas tyyppi tuijottaa minua koko ajan? Juuri äskenhän se väheksyi ulkonäköäni. Äitikään ei pidä siitä. Äiti haluaisi että menen naimisiin serkkuni kanssa joka on pappi. En aio mennä naimisiin, en muuten kuin rakkaudesta.

Elizabeth Bennet

Ei hitsi, miten mä en tajunnut, nyt toi on ihan selkee homma! 😄

Vierailija
948/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerinhimoinen mies esittää ihastuksensa ystävää samalla kun gangsterit yrittävät tappaa.

Vierailija
949/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli äitiä ikävä ja päätinpä dokata unohtaakseni hetkeksi murheeni tai oikeastaan tämä dokaaminen tapahtui vahingossa. Oikein värikäs show orkesteri esiintyi yhtäkkiä edessäni. Tosi outo show oli. Vieläpä olin vauva ikäinen, kun tämä kaikki tapahtui.

Dumbo

Olenkohan vieläkin päissäni, kun näen nimeäni toistuvasti täällä?

Kyllä olen Dumbo!

Vierailija
950/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shepard!

Vierailija
951/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkis imaisi kaulaan aika kipeän fritsun. Nyt tekee mieli kaikkea outoa, kuten verilettuja, veripalttua ja Boody Maryja. Olenko raskaana?

Oletko Bella Swan?

Vierailija
952/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen vuosi takana. Maailma tuhoutui paitsi ei sitten tuhoutunutkaan kokonaan. Menetin puolisoni ja kävi ilmi että lapseni on ainakin 40 vuotta minua vanhempi. Ja nyt pitäisi valita kolmen täysin yhteistyökyvyttömän fanaatikkojoukon joukosta se kuka saa jatkaa maailman korjaamista omalla tavallaan. 

Vierailija
953/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän tuhoavan ennusteen vuoksi joudumme jättämään ystävieni kanssa kotimme ja etsimme uutta paikkaa mihin asettua. Matka on täynnä vaaroja ja johtamanani löydämme ihanan paikan, mutta sitä emme ilman taistelua ja kuolonuhreja saa haltuumme väkivaltaiselta heimolta.

Vierailija
954/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah, ei ole unelmien prinssitkään enää sitä mitä pitäisi. Olen prinsessa ja päädyin vankeuteen erinäisistä syistä. Minut pelasti kyllä prinssi mutta tämä prinssi liikkuu nuhjuisella ja halvalla aluksella ja uskollisena apurina tuolla on kirppuinen hännänheiluttaja joka ei lopeta syömistä ilmeisesti ikinä. Päädyimme roistoja paetessa ryppyisen vanhan viisaan ukon juttusille mutta viisauksien sijaan tämä tuntui olevan kiinnostuneempi kauppaamaan sekalaista krääsää. Ihan kuin olisimme jossain halvalla tuotetussa komediassa eikä aidossa sankaritarinassa. 

Oletko Jasmine? En usko Abulla olevan kirppuja ja se matto ei ole esine vaan elollinen olento. Tutustu heihin paremmin niin opit tuntemaan heitä.

Vierailija
955/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pah, ei ole unelmien prinssitkään enää sitä mitä pitäisi. Olen prinsessa ja päädyin vankeuteen erinäisistä syistä. Minut pelasti kyllä prinssi mutta tämä prinssi liikkuu nuhjuisella ja halvalla aluksella ja uskollisena apurina tuolla on kirppuinen hännänheiluttaja joka ei lopeta syömistä ilmeisesti ikinä. Päädyimme roistoja paetessa ryppyisen vanhan viisaan ukon juttusille mutta viisauksien sijaan tämä tuntui olevan kiinnostuneempi kauppaamaan sekalaista krääsää. Ihan kuin olisimme jossain halvalla tuotetussa komediassa eikä aidossa sankaritarinassa. 

Oletko Jasmine? En usko Abulla olevan kirppuja ja se matto ei ole esine vaan elollinen olento. Tutustu heihin paremmin niin opit tuntemaan heitä.

Ei tässä nyt mikään satuprinsessa sentään olla. Sulhokin minulle oli määrätty, prinssi unelias tai mikä lienee. Tältä sentään vältyin löytämällä hieman tarmokkaamman oikean prinssin. 

Vierailija
956/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt mikään satuprinsessa sentään olla. Sulhokin minulle oli määrätty, prinssi unelias tai mikä lienee. Tältä sentään vältyin löytämällä hieman tarmokkaamman oikean prinssin. 

Oletko netflix sarjasta?

Vierailija
957/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen unissani Eteläisen Tyynenmeren pohjasta, kivisestä asumuksestani R'lyehissä.

Vierailija
958/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen unissani Eteläisen Tyynenmeren pohjasta, kivisestä asumuksestani R'lyehissä.

Cthulhu?

Vierailija
959/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän tuhoavan ennusteen vuoksi joudumme jättämään ystävieni kanssa kotimme ja etsimme uutta paikkaa mihin asettua. Matka on täynnä vaaroja ja johtamanani löydämme ihanan paikan, mutta sitä emme ilman taistelua ja kuolonuhreja saa haltuumme väkivaltaiselta heimolta.

Oletteko Hobitteja?

Vierailija
960/2236 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cthulhu?

Kyllä