Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
861/2236 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikea valinta, en vain osaa päättää. Surmaisinko miehen jota kaikkein eniten rakastan, mutta joka ei rakasta minua vaan hän rakastaa jotakuta toista vai pistäisinkö tikarin omaan rintaani ja hyppäisin yli laidan? Minä olen rakkaalleni vain hiljainen ja mykkä sisko enkä mitään muuta. Kolmas pyörä heidän elämässään siitä huolimatta että olen tämän miehen vuoksi luopunut kaikesta, hyljännyt entisen elämäni ja perheeni. Mutta jos teen lopun miehestä jota rakastan eniten pääsen takaisin kotiin ja saan taas tavata sikojani, vanhempiani ja muuta kotiväkeä. Joten minkä päätöksen minä teen?

Pieni merenneito( H.C. Andersenin alkuperäisestä sadusta).

Älä surmaa miestä vaan palaa kotiin, hyvyytesi palkitaan vielä!

Oikein.

Vierailija
862/2236 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköt on poikki joten nyt on minun hetkeni. Pöytään onkin katettu oikein herkkupaloja peltipurkeissa. Pitää vaan päästä läpi toiselle puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2236 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuin karkkirasia - koskaan ei tiedä mitä saa.

Vierailija
864/2236 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piileskelen kaiket päivät vain sisällä... sisko sanoo, että minun pitäisi vain rohkeasti mennä ulos puutarhaan, mutta jos se tietty naapurissa asuva eukko näkee minut, hän alkaa heti laulamaan ja silloin olen mennyttä miestä.

Hyacinth Bucketin naapuri? En saa nimeä päähäni 🤔

Olikohan hänen nimensä Elizabeth 🤔

Vierailija
865/2236 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piileskelen kaiket päivät vain sisällä... sisko sanoo, että minun pitäisi vain rohkeasti mennä ulos puutarhaan, mutta jos se tietty naapurissa asuva eukko näkee minut, hän alkaa heti laulamaan ja silloin olen mennyttä miestä.

Ei kun mikä Elizabethin veljen nimi oli, hän oli kai säveltäjä tai kapellimestari.

Vierailija
866/2236 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mikä Elizabethin veljen nimi oli, hän oli kai säveltäjä tai kapellimestari.

Emmet

Vierailija
867/2236 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla jyllää koronavirus ~ virunakorus. Kauhistuttaa! Apuva!

Jos se iskee niin happi loppuu ja pierettää! Apuva!

Tuleekohan se kortsupipoinen viiksipelle taas hiljentämään ja ottaa laukustaan kättä pitempää.

Ota James Potkukelkka piimää ja ruisleipää, se helpottaa.

Vierailija
868/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapristi! Pestauduin aamulla erään brittiläisen herrasmiehen hovimestariksi kyllästyttyäni kiertämistä vaativaan sirkustyöhön, ja isäntäkin sanoi nauttivansa rauhallisesta elämäntyylistä. Nyt hän saapui asioiltaan kotiin ja sanoi että meidän on lähdettävä matkalle maailman ympäri. Kuinka tässä näin pääsi käymään???

Vierailija
869/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsu, jee!

Vierailija
870/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri aiheuttaa jatkuvasti ongelmia jonkun Koposen kanssa, ja kehtaa kämppäni paskottuaan vielä pyytää seittemääkymppiä!

Vierailija
871/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin työnantajani ja pakenin.  Kaikki pitävät minua petturina. Kukaan ei arvaa, että työnantajani itse pakotti minut tekemään sen. Ainoa syy miksi suostuin siihen, on vanhan rakkauteni tähden. Jo vuosikausia olen suojellut hänen ärsyttävää penskaansa, joka vihaa  minua yhtä paljon kuin minä vihaan häntä.

Vierailija
872/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa toteuttaa tämä missio Maan luonnonvarojen pikkuhiljaa Plutoon siirtämisestä kun ne viheliäiset heviä kuuntelevat moottoripyöräjyrsijät tulevat aina pilaamaan kaiken, ja vielä tuhoavat talonikin säännöllisesti. Kallista lystiä.

Vierailija
873/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolle sialle (ihan oikealle) tekisi, kun se joka päivä vaan juo kaljaa ja makaa sohvalla?

Vierailija
874/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Tarzan, sinä Jane.

Sua ei viidakot miehet pane!

Robinson Crusoella mielessään ain Perjantai,

on se päivä jolloin Robinson nai!

Vierailija
875/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolle sialle (ihan oikealle) tekisi, kun se joka päivä vaan juo kaljaa ja makaa sohvalla?

Viivi

Vierailija
876/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan tavallinen salakuljettaja vaan, ja lupauduin kuljettamaan jonkun vanhan ukon ja nuoren pojan yhteen paikkaan. No, yksi asia johti toiseen, tapasin prinsessan ja ajauduin osaksi vallankumousta. Prinsessa... no se on ärsyttävä, mutta lopulta se ainoa nainen jota rakastan. Appiukko taas, huh heijaa...

Vierailija
877/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan tavallinen salakuljettaja vaan, ja lupauduin kuljettamaan jonkun vanhan ukon ja nuoren pojan yhteen paikkaan. No, yksi asia johti toiseen, tapasin prinsessan ja ajauduin osaksi vallankumousta. Prinsessa... no se on ärsyttävä, mutta lopulta se ainoa nainen jota rakastan. Appiukko taas, huh heijaa...

Onko sinulla sellainen karvainen apukuljettaja?

Vierailija
878/2236 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sellainen karvainen apukuljettaja?

On joo.

Vierailija
879/2236 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja muutimme vähän aikaa sitten teinipoikani kanssa uuteen kaupunkiin. Poikani joutui täällä kiusaajien silmätikuksi ja hän on välillä tullut mustelmilla kotiin. Nyt poika on kuitenkin alkanut viettää aikaa kiinteistön vanhan talkkarin kanssa ja kuulemma vahailee tämän autoja ja maalaa aitaa päivät pitkät? Pitäisikö huolestua? En viitsisi sanoa mitään kun pojalla on ollut vaikeaa, mutta kuka ties mitä taka-ajatuksia ukolla on.

Vierailija
880/2236 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sherlock Holmes