Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Sähköt on poikki joten nyt on minun hetkeni. Pöytään onkin katettu oikein herkkupaloja peltipurkeissa. Pitää vaan päästä läpi toiselle puolelle.
Elämä on kuin karkkirasia - koskaan ei tiedä mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piileskelen kaiket päivät vain sisällä... sisko sanoo, että minun pitäisi vain rohkeasti mennä ulos puutarhaan, mutta jos se tietty naapurissa asuva eukko näkee minut, hän alkaa heti laulamaan ja silloin olen mennyttä miestä.
Hyacinth Bucketin naapuri? En saa nimeä päähäni 🤔
Olikohan hänen nimensä Elizabeth 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piileskelen kaiket päivät vain sisällä... sisko sanoo, että minun pitäisi vain rohkeasti mennä ulos puutarhaan, mutta jos se tietty naapurissa asuva eukko näkee minut, hän alkaa heti laulamaan ja silloin olen mennyttä miestä.
Ei kun mikä Elizabethin veljen nimi oli, hän oli kai säveltäjä tai kapellimestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun mikä Elizabethin veljen nimi oli, hän oli kai säveltäjä tai kapellimestari.
Emmet
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla jyllää koronavirus ~ virunakorus. Kauhistuttaa! Apuva!
Jos se iskee niin happi loppuu ja pierettää! Apuva!
Tuleekohan se kortsupipoinen viiksipelle taas hiljentämään ja ottaa laukustaan kättä pitempää.
Ota James Potkukelkka piimää ja ruisleipää, se helpottaa.
Sapristi! Pestauduin aamulla erään brittiläisen herrasmiehen hovimestariksi kyllästyttyäni kiertämistä vaativaan sirkustyöhön, ja isäntäkin sanoi nauttivansa rauhallisesta elämäntyylistä. Nyt hän saapui asioiltaan kotiin ja sanoi että meidän on lähdettävä matkalle maailman ympäri. Kuinka tässä näin pääsi käymään???
Naapuri aiheuttaa jatkuvasti ongelmia jonkun Koposen kanssa, ja kehtaa kämppäni paskottuaan vielä pyytää seittemääkymppiä!
Tapoin työnantajani ja pakenin. Kaikki pitävät minua petturina. Kukaan ei arvaa, että työnantajani itse pakotti minut tekemään sen. Ainoa syy miksi suostuin siihen, on vanhan rakkauteni tähden. Jo vuosikausia olen suojellut hänen ärsyttävää penskaansa, joka vihaa minua yhtä paljon kuin minä vihaan häntä.
On se vaikeaa toteuttaa tämä missio Maan luonnonvarojen pikkuhiljaa Plutoon siirtämisestä kun ne viheliäiset heviä kuuntelevat moottoripyöräjyrsijät tulevat aina pilaamaan kaiken, ja vielä tuhoavat talonikin säännöllisesti. Kallista lystiä.
Mitä tuolle sialle (ihan oikealle) tekisi, kun se joka päivä vaan juo kaljaa ja makaa sohvalla?
Minä Tarzan, sinä Jane.
Sua ei viidakot miehet pane!
Robinson Crusoella mielessään ain Perjantai,
on se päivä jolloin Robinson nai!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolle sialle (ihan oikealle) tekisi, kun se joka päivä vaan juo kaljaa ja makaa sohvalla?
Viivi
Olin ihan tavallinen salakuljettaja vaan, ja lupauduin kuljettamaan jonkun vanhan ukon ja nuoren pojan yhteen paikkaan. No, yksi asia johti toiseen, tapasin prinsessan ja ajauduin osaksi vallankumousta. Prinsessa... no se on ärsyttävä, mutta lopulta se ainoa nainen jota rakastan. Appiukko taas, huh heijaa...
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan tavallinen salakuljettaja vaan, ja lupauduin kuljettamaan jonkun vanhan ukon ja nuoren pojan yhteen paikkaan. No, yksi asia johti toiseen, tapasin prinsessan ja ajauduin osaksi vallankumousta. Prinsessa... no se on ärsyttävä, mutta lopulta se ainoa nainen jota rakastan. Appiukko taas, huh heijaa...
Onko sinulla sellainen karvainen apukuljettaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sellainen karvainen apukuljettaja?
On joo.
Olen yh ja muutimme vähän aikaa sitten teinipoikani kanssa uuteen kaupunkiin. Poikani joutui täällä kiusaajien silmätikuksi ja hän on välillä tullut mustelmilla kotiin. Nyt poika on kuitenkin alkanut viettää aikaa kiinteistön vanhan talkkarin kanssa ja kuulemma vahailee tämän autoja ja maalaa aitaa päivät pitkät? Pitäisikö huolestua? En viitsisi sanoa mitään kun pojalla on ollut vaikeaa, mutta kuka ties mitä taka-ajatuksia ukolla on.
Oikein.