Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kenelle kerroit puolisosi pettämisestä?

Vierailija
30.11.2023 |

vai kerroitko kenellekään. itsellä tilanne päällä ja jostain syystä en tiedä kenelle voisin jutella että oloni helpottuisi ja toisaalta en tiedä haluanko näin henkilökohtaista kaikille jakaakaan. mutta voi käydä liian raskaaksi pitää vain itsensä sisälläänkään  tämmöistä. puoliso yllätti täysin, en olisi ikinä osannut kuvitella hänestä tällaista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin ensimmäiseksi anopille, ja kerroin minkälaisen lapsen on kasvattanut.

Vierailija
2/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut fyysistä pettämistä vaan henkistä, mutta en kehdannut kertoa kenellekään. Jos olisin ollut varma että eroan asian takia niin olisin varmaan kertonut, mutta jos olisin kertonut enkä eronnut niin ajattelin että ihmiset pitäisivät mua ihan idioottina kun jäin. Ja lopulta jäinkin. Vasta vuoden päästä tapahtuneesta, kun olin jo itse käsitellyt asian ja antanut anteeksi, niin kehtasin kertoa ystävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa. Mutta jos kumppanini pettäisi ?Käsitelisin hänen kanssa kahden kesken asian.Enkä lähtisi miestä haukkuu tämä sivusto tai lähisuku ystävät ymm.Se on niin jos toista alkaa petää alvariin,toinen ei enää riitä ja kanatta laitaa kantapäät eri suuntaan. Terveisin aikuinen nainen.

Vierailija
4/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso jäisi kiinni pettämisestä kysyisin häneltä avataanko suhde vai erotaanko . 

Vierailija
5/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanks sitä pettämiseksi jos oli kännissä? 

Vierailija
6/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduin facessa. 

Vierailija
7/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama paras kaveri. Heille varmaan soittaisin. 

Vierailija
8/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen yhteiselle ystäväle, sivusuhde oli miehen töistä ja tää meidän ystävä tekee töitä samoissa ympyröissä eli soitin kysyäkseni mitähän hän mahtaa tästä horatsusta tietää... toki asiasta tuli julkinen mun toimesta ihan muutenkin, en näe mitään syytä olla puhumatta jos tarve on, omasta elämästäni ihan kenelle mun mieli tekee. Lapsille en tietenkään puhunut mitään, enkä ole puhunut vieläkään, tästä on nyt 15v aikaa.

Vierailija
9/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja nämä provot taas tänään. Vastaa vielä vähän enemmän omaan viestiisi.

Vierailija
10/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisinko kertoa kenellekään jos hairahtuisin pettämään. Todennäköisesti haluaisin unohtaa vaan koko jutun.

Vierailija
11/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kaikille, jotka meidät tunsi. Osa käänsi selkänsä petturille ja tämä ihmetteli minulle, miksi näin kävi. Sanoin kertoneeni kaikille, ettei hän pääse eka syyttelemään minua, joka olin uskollinen. Sain paljon tukea ja myötätuntoa toisin kun petturi ja ihan oikein hänelle. Meillä oli pitkä nuorena alkanut suhde. Jälkeenpäin tajusin hänen manipuloineen ja muuttaneen minua hänelle sopivaksi kumppaniksi. Oli minua joitakin vuosia vanhempi luonteeltaan kieroutunut tyyppi, hyi.

Vierailija
12/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt niin ei ole tarvinnut kertoa kenellekään. Todennäköisesti kyllä ekana kertoisin miehelle ja varsinkaan siinä tapauksessa en aikailisi, jos olisi pienikin mahdollisuus että asia kiirii miehen korviin jotain muuta kautta.

Pettäminen on ihan kauhea teko toista ja parisuhdetta kohtaan, mutta tuo että sen kuulee muulta kuin siltä omalta kumppanilta on todella julmaa ja kertoo sen, että petetty on pettäjällä täysin arvoton ja yhdentekevä.

Vierailija
13/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kavereille ja sukulaisille.

Vierailija
14/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut kenellekään, mutta laitoin lähikaupan ilmoitustaululle selvityksen asiasta.

Vierailija
15/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä pulisoani. Jos pettäisin en kertoisi kenellekään.

Vierailija
16/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle äidille ja yhdelle ystävälle. Kadun hiukan ystävälle kertomista koska jäin suhteeseen, mutta hän ei onneksi tuomitse. Ja on hyvä että on joku jolle puhua jos siltä tuntuu. Kaduttaa kertominen siksi, että vaikka asiasta on jo vuosia, en voi oikein hänelle hehkuttaa nykyistä onneamme kun tietää, että suhteessa on särö, jonka niin hiton kovasti olen itse koettanut unohtaa.

Äidille kerroin pakon edestä kun oltiin menossa käymään ja olisi aistinut tunnelmasta että joku on pielessä. Sain myös jotain tyydytystä siitä että äitini otti asian puheeksi puolisoni kanssa. 

Vierailija
17/17 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle ainoalle ei niin läheiselle, mutta kuitenkin hyvälle ystävälle, jonka tiesin olevan hyvä tuki ja pitävän asian omana tietonaan.