Sivut

Kommentit (1027)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sapristi! Pestauduin aamulla erään brittiläisen herrasmiehen hovimestariksi kyllästyttyäni kiertämistä vaativaan sirkustyöhön, ja isäntäkin sanoi nauttivansa rauhallisesta elämäntyylistä. Nyt hän saapui asioiltaan kotiin ja sanoi että meidän on lähdettävä matkalle maailman ympäri. Kuinka tässä näin pääsi käymään???

Passepartout

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko elämässä mitään järkeä, kun on menettänyt ainoan ihmisen jota koskaan tulee rakastamaan?

Viime kesänä tapasin elämäni rakkauden. Nyt kuulin että hän on menossa naimisiin jonkun naisen kanssa. Heillä on kuulemma ollut on-off-suhde muutaman vuoden jo. Hän ei sanonut sanaakaan siitä kun vietimme yhdessä kesää jossain päin pohjois-Italiaa.

Elio, Elio, Elio....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapoin työnantajani ja pakenin.  Kaikki pitävät minua petturina. Kukaan ei arvaa, että työnantajani itse pakotti minut tekemään sen. Ainoa syy miksi suostuin siihen, on vanhan rakkauteni tähden. Jo vuosikausia olen suojellut hänen ärsyttävää penskaansa, joka vihaa  minua yhtä paljon kuin minä vihaan häntä.

Severus Snape.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinkö mä sun mielestä väärin? Paljastin kaverin henkilöllisyyden tyypeille, jotka haluais sen pois päiviltä. No tää tyyppi on toooosi omahyväinen, luulee tietävänsä kaiken, aina sormi sojossa neuvomassa muita että miten tulee olla, tehdä ja elää, ärsyttävä nirppanokka. Sietääkin saada köniinsä! Sitäpaitsi mä tarttin rahaa, kaiken kaikkiaan tää oli musta ihan oikeutettua. Nyt sit jotkut hienohelmat on tietty mulle nyreissään... Mitä oisit ite tehny?

Eikö kukaan osaa neuvoa? Tää asia on alkanut tosissaan vaivata mua näin jälkikäteen... Tossa toissapäivänä löysin itteni jo hypistelemästä hirttosilmukkaa. Kertokaa joku mulle etten tehnyt väärin!

Juudas Iskariot

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elämä on kuin karkkirasia - koskaan ei tiedä mitä saa.

Joskus suklaarasian voi myös menettää, jos ei osaa jakaa sitä oikein. Vai mitä, Forrest Trump?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen yh ja muutimme vähän aikaa sitten teinipoikani kanssa uuteen kaupunkiin. Poikani joutui täällä kiusaajien silmätikuksi ja hän on välillä tullut mustelmilla kotiin. Nyt poika on kuitenkin alkanut viettää aikaa kiinteistön vanhan talkkarin kanssa ja kuulemma vahailee tämän autoja ja maalaa aitaa päivät pitkät? Pitäisikö huolestua? En viitsisi sanoa mitään kun pojalla on ollut vaikeaa, mutta kuka ties mitä taka-ajatuksia ukolla on.

Onko pojallasi ahdistuneisuusoireita? Kuten vaikkapa outoja pakkoliikkeitä. Hyppii yhdellä jalalla ja potkii ilmaa?

Vierailija

Oli äitiä ikävä ja päätinpä dokata unohtaakseni hetkeksi murheeni tai oikeastaan tämä dokaaminen tapahtui vahingossa. Oikein värikäs show orkesteri esiintyi yhtäkkiä edessäni. Tosi outo show oli. Vieläpä olin vauva ikäinen, kun tämä kaikki tapahtui.

Vierailija

Ärsyttää ihan sikana! Isoveli toimii karjapaimenena, ja nimesi hevosensa minun mukaani, koska hepo kuulemma muistuttaa luonteeltaan minua. Tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa veikalle, mutta kun hän on töissä rapakon takana. Voinko vaatia veljeä vaihtamaan kopukan nimen?

Vierailija

Rinulla on reljä ryvää raveria. Ravitettavasti re rakeutuu raina relottaviin rapauksiin. Ruut rovat rohkeita, rutta rinä ja rarhain rystäväni rolemme relkureita. Ryön ruvamme on raina rämmöistä. Ralkaksi rovasta ryöstämme rinä ja raverini raadaan raina ruokaa ralkaksi 😋

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yh ja muutimme vähän aikaa sitten teinipoikani kanssa uuteen kaupunkiin. Poikani joutui täällä kiusaajien silmätikuksi ja hän on välillä tullut mustelmilla kotiin. Nyt poika on kuitenkin alkanut viettää aikaa kiinteistön vanhan talkkarin kanssa ja kuulemma vahailee tämän autoja ja maalaa aitaa päivät pitkät? Pitäisikö huolestua? En viitsisi sanoa mitään kun pojalla on ollut vaikeaa, mutta kuka ties mitä taka-ajatuksia ukolla on.

Onko pojallasi ahdistuneisuusoireita? Kuten vaikkapa outoja pakkoliikkeitä. Hyppii yhdellä jalalla ja potkii ilmaa?

On, mistä tiesit?? Apua, toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Toivon kuitenkin, että taustalla on vain jokin ohimenevä nuorison villitys. Aikuistuttuaan poika tuskin muistaa koko asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli äitiä ikävä ja päätinpä dokata unohtaakseni hetkeksi murheeni tai oikeastaan tämä dokaaminen tapahtui vahingossa. Oikein värikäs show orkesteri esiintyi yhtäkkiä edessäni. Tosi outo show oli. Vieläpä olin vauva ikäinen, kun tämä kaikki tapahtui.

*vauvaikäinen, ”show-orkesteri”

Dumbo

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

*vauvaikäinen, ”show-orkesteri”

Dumbo

Oikein. Olwn eläin niin oikein kirjoitus on hankalaa.

Vierailija

Apua, mikä minua vaivaa?!?

On jo kohta melkein vuoden ajan ollut olo, että kaikki päivät ovat samanlaisia. Olen ammatiltani toimittaja ja joka aamu, kun herään, tehtäväni on raportoida erään asiantuntijan arvion perusteella, kuinka pitkään on vielä synkkää ja pimeää. Asiantuntija on kyllä ihan herttainen mutta välillä epäilen, onko hän tehtäväänsä pätevä.

Tätä on tosiaan jatkunut jo vuoden. Mistä on kyse? Onko minussa nanosiru? Pitääkö äkkiä käydä kaupasta paksua foliota ja vuorata asuntoni sillä, että 5G-verkko ei pääse manipuloimaan ajatteluani?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rinulla on reljä ryvää raveria. Ravitettavasti re rakeutuu raina relottaviin rapauksiin. Ruut rovat rohkeita, rutta rinä ja rarhain rystäväni rolemme relkureita. Ryön ruvamme on raina rämmöistä. Ralkaksi rovasta ryöstämme rinä ja raverini raadaan raina ruokaa ralkaksi 😋

Dislikeä varmaan tullut vaikeasti luettavuuden takia. Kirjoitin tämän tämän hahmon suulla.
Tässä sama teksti selvemmin kirjoitettuna:

Minulla on neljä hyvää kaveria. Valitettavasti he hakeutuu aina pelottaviin tapauksiin. Muut ovat rohkeita, mutta minä ja parhain ystäväni olemme pelkureita. Työn kuvamme on aina tämmöistä. Palkaksi kovasta työstämme minä ja kaverini saadaan aina ruokaa palkaksi 😋

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihan sikana! Isoveli toimii karjapaimenena, ja nimesi hevosensa minun mukaani, koska hepo kuulemma muistuttaa luonteeltaan minua. Tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa veikalle, mutta kun hän on töissä rapakon takana. Voinko vaatia veljeä vaihtamaan kopukan nimen?

Oletko piirretty vai aito hahmo?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hortensia McAnkka?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Miten appiukon saisi henkiltä? En jaksa nalkuttavaa eukkoa mutta en voi erota ennen kuin vaimo perinyt isänsä rahat. Kaveritkin jo kyselee että miten se on lupaamieni rosenttien laita.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten appiukon saisi henkiltä? En jaksa nalkuttavaa eukkoa mutta en voi erota ennen kuin vaimo perinyt isänsä rahat. Kaveritkin jo kyselee että miten se on lupaamieni rosenttien laita.

Uuno on numero 1.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Risrikeä? Rovatko re rnaksuja? Rou rouuu!
Rielummin riitä, ruin raaveita.
👻 Raave? Rooaaaaagggghh!!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.