Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
841/2236 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mieheni kaveripiiriä. Koulutettu ihminen ja parhaat kaverit: Toinen on pe do fii li eläi miinkin seka antuja. Toinen on sekatyömies, joka on pätkätöissä milloin missäkin ja harrastaa yhden yön suhteita. Lisäksi mieheni vaatetus, ette uskoisi jos kertoisin, että se muistuttaa lähinnä vauvan pyjamaa, eikä muuta suostu pitämään. Lisäksi mieheni ottaa kaiken hyvin kirjaimellisesti. Voisiko olla aspeger, tuo saman vaatteen aina pitäminen ja asioiden ottaminen kirjaimellisesti viittaa kyllä siihen. Älykäs mieheni kyllä on. 

Irma Vesa Fingerporista?

Vierailija
842/2236 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mieheni kaveripiiriä. Koulutettu ihminen ja parhaat kaverit: Toinen on pe do fii li eläi miinkin seka antuja. Toinen on sekatyömies, joka on pätkätöissä milloin missäkin ja harrastaa yhden yön suhteita. Lisäksi mieheni vaatetus, ette uskoisi jos kertoisin, että se muistuttaa lähinnä vauvan pyjamaa, eikä muuta suostu pitämään. Lisäksi mieheni ottaa kaiken hyvin kirjaimellisesti. Voisiko olla aspeger, tuo saman vaatteen aina pitäminen ja asioiden ottaminen kirjaimellisesti viittaa kyllä siihen. Älykäs mieheni kyllä on. 

Irma Vesa Fingerporista?

Joo. Oon oikeasti itse ihmetellyt tuota, mutta lapsuudenystävyys säilynee, olivat toiset mitä tahansa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2236 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi Pinppinen

Vierailija
844/2236 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman miehen valitsisit? Toinen ei käy töissä, mutta jostain hänelle kuin ihmeenkaupalla siunaantuu rahaa ja omaisuutta. Toinen on jättiomaisuuden perijä, ehkä, mutta ei se ukko taida ikinä kuolla. Erittäin äkkipikainen tyyppi, mutta ahkera, joskin työpaikat vaihtuvat usein. Jälkimmäinen on myös kolmen lapsen yksinhuoltaja. Ensimmäinen on vähän keikari. Apua, en osaa päättää. 

Vierailija
845/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri nyt! En varmana ole valmis eikä tätä ole suunniteltu. Prinsessat, miksi! Prinsessat vetäytyvät eläkkelle ja jättävät koko valtakunnan minun kavioihini! Ei, tämä olisi pitänyt suunnitella ensin. Laatia tarkat ohjeet ja toimintasuunnitelma. Ei jei, tämä ei käy. Ei näin voi tehdä hetken mielijohteesta... Ei... Miten minun nyt käy!?

Twilight Sparkle

Vierailija
846/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mikä homma tääkin on, mutta tämähän olikin ihan hauska ketju....

Ei hitto tuo hemmetin satamajätkä aikoo viedä minulta morsiamen. Onnistuisikohan lavastaa se varkaaksi, niin päätyisi hirsipuuhun, kun päästään Ameriikkaan....

Vierailija
847/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla jyllää koronavirus ~ virunakorus. Kauhistuttaa! Apuva!

Jos se iskee niin happi loppuu ja pierettää! Apuva!

Tuleekohan se kortsupipoinen viiksipelle taas hiljentämään ja ottaa laukustaan kättä pitempää.

Terve James Potkukelkka, piere vaan niin happi ei lopu. 

Vierailija
848/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman miehen valitsisit? Toinen ei käy töissä, mutta jostain hänelle kuin ihmeenkaupalla siunaantuu rahaa ja omaisuutta. Toinen on jättiomaisuuden perijä, ehkä, mutta ei se ukko taida ikinä kuolla. Erittäin äkkipikainen tyyppi, mutta ahkera, joskin työpaikat vaihtuvat usein. Jälkimmäinen on myös kolmen lapsen yksinhuoltaja. Ensimmäinen on vähän keikari. Apua, en osaa päättää. 

Iines, tämä sinun miesdilemma on nähty täällä palstalla jo sen seitsemän kertaa, päätä jo!

Vierailija
849/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuohjeita kelta-mustaraidallisille vaatteille? Yleensä me saadaan pesupalvelu majapaikastamme, mutta välillä lähdetään sieltä omin päin pois ja sitten pitää pestä itse. Leviääkö musta keltaiseen? 

Vierailija
850/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesuohjeita kelta-mustaraidallisille vaatteille? Yleensä me saadaan pesupalvelu majapaikastamme, mutta välillä lähdetään sieltä omin päin pois ja sitten pitää pestä itse. Leviääkö musta keltaiseen? 

Daltonin veljekset?

Vierailija
851/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killing Even Eve.

Vierailija
852/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olhaan kaveriporukalha ihan tipe tipe tip tap. En tiiä kenen tönö, mutta täälhä on hyvät liemet. Taihanpa nauttia ithekkin viel parit enne khu sitä silhan alhe taas palhaillee.

Vierailija
853/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olhaan kaveriporukalha ihan tipe tipe tip tap. En tiiä kenen tönö, mutta täälhä on hyvät liemet. Taihanpa nauttia ithekkin viel parit enne khu sitä silhan alhe taas palhaillee.

Tonttujoukko ihmisiksi!

Vierailija
854/2236 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota av-mammat, meneeköhän tämä nyt oikein. Peruskoulussa meidän muutamaa vuotta nuoremmat kaverit sanoivat, että me ollaan idiootteja. Tämä lähti siitä, kun saatiin lopultakin keikka. Me ollaan pitkään porukassa soittanut heviduo ja saatiin nyt lopultakin keikka. Kehuttiin, että artistin piikkiin menee kaikki kulut ja tämän takia luokkakaverit nauro meille. Eikö se ole yleistä, että artisti maksaaja kuka on artisti? 

Vierailija
855/2236 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikea valinta, en vain osaa päättää. Surmaisinko miehen jota kaikkein eniten rakastan, mutta joka ei rakasta minua vaan hän rakastaa jotakuta toista vai pistäisinkö tikarin omaan rintaani ja hyppäisin yli laidan? Minä olen rakkaalleni vain hiljainen ja mykkä sisko enkä mitään muuta. Kolmas pyörä heidän elämässään siitä huolimatta että olen tämän miehen vuoksi luopunut kaikesta, hyljännyt entisen elämäni ja perheeni. Mutta jos teen lopun miehestä jota rakastan eniten pääsen takaisin kotiin ja saan taas tavata sikojani, vanhempiani ja muuta kotiväkeä. Joten minkä päätöksen minä teen?

Vierailija
856/2236 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti viedä Jaguar korjaamolle, joten nyt voikin hyvillä mielin rentoutua juomalla laatuviskiä, kuuntelemalla Wagneria ja ratkomalla ristikoita. Toivottavasti pitävät auton siellä muutaman päivän, niin ei tarvitse itse istua ratin taa. Cheers!

Inspector Morse

Indeed!

Vierailija
857/2236 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daltonin veljekset?

Miksi kannat huolta tuollaisesta, kohtahan te taas päädytte takaisin hakkuhommiin.

Vierailija
858/2236 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle

Vierailija
859/2236 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa mieheen joka on hyvin omistushaluinen. Päädyin tähän suhteeseen isäni vastoinkäymisen kautta. En saa poistua kotoa enkä olla yhteyksissä sukulaisiini tai ystäviini (joita minulla ei oikeastaan juuri ole). Mies on aika huonokäytöksinen, mikä johtuu todennäköisesti siitä että hän on rikas, aatelinen ja kukaan ei ole koskaan sanonut hänelle ei. Palvelusväki on melko outoa ja mieskään ei ole hetkeen käynyt parturissa. Ainoa lohtu asunnossamme on suuri kirjasto, koska pidän lukemisesta todella paljon. Mies vetäytyy välillä yhteen huoneeseen jonne minulla ei ole lupaa mennä. Mitähän siellä voi olla? Toinen nainen? Tietokone? Kännykkä? 

Kohtalotovereita?

Belle

Vierailija
860/2236 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikea valinta, en vain osaa päättää. Surmaisinko miehen jota kaikkein eniten rakastan, mutta joka ei rakasta minua vaan hän rakastaa jotakuta toista vai pistäisinkö tikarin omaan rintaani ja hyppäisin yli laidan? Minä olen rakkaalleni vain hiljainen ja mykkä sisko enkä mitään muuta. Kolmas pyörä heidän elämässään siitä huolimatta että olen tämän miehen vuoksi luopunut kaikesta, hyljännyt entisen elämäni ja perheeni. Mutta jos teen lopun miehestä jota rakastan eniten pääsen takaisin kotiin ja saan taas tavata sikojani, vanhempiani ja muuta kotiväkeä. Joten minkä päätöksen minä teen?

Pieni merenneito( H.C. Andersenin alkuperäisestä sadusta).

Älä surmaa miestä vaan palaa kotiin, hyvyytesi palkitaan vielä!