Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
721/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten terveyssuositusten takia olen kohta työtön! Viherpiiperot kuriin! Muroni ovat hurrrrjan hyviä, ja niiden avulla reippaat lapset voivat tehdä mitä vain, esim. tehdä maalin jalkapallossa! Ennenkin on sokeria syöty, ja hyvin pärjätty.

Riks, Raks ja Poks?

Vierailija
722/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

Monni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten terveyssuositusten takia olen kohta työtön! Viherpiiperot kuriin! Muroni ovat hurrrrjan hyviä, ja niiden avulla reippaat lapset voivat tehdä mitä vain, esim. tehdä maalin jalkapallossa! Ennenkin on sokeria syöty, ja hyvin pärjätty.

Toni Tiikeri

Vierailija
724/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin mukavaa elämää adoptoituna erään menestyneen poliitikon perheessä nuorempana. Sitten vihollinen valtasi alueemme ja jouduin pakenemaan. Pakenemisen melskeissä tapasin veljeni jota en tosin tajunnut veljekseni kun en tiennyt että minulla sellainen onkaan ja hetken jopa harkitsin suhdetta veljeni kanssa. Onneksi veljeni tajusi jotenkin että olemme sukulaisia ja muutenkin veljeni jännä kaveri alkoi vaikuttaa kiinnostavammalta. Haittapuolina on nykyisen ukkoni jatkuva epäuskottava tarinointi retkistään karvaisen kaverinsa kanssa pitkin ja poikin tekemässä mitä hämärimpiä liiketoimia, kuten tuo niitä kutsuu. Lisäksi tämä karvainen kaveri hengailee meillä turhankin usein.

Eli sitten varsinaiseen kysymykseen, millä tullaisen kävelevän karvamaton karvat saa pidettyä edes jotenkin aisoissa asuintiloista. Parikin robottisiivoojaa on tukkeutunut ja joutunut perushuoltoon ja siivoojavalmistaja tokaisi vaan että ei näitä tällaiseen tarkoitukseen ole tehty ja iski kouraan melkoisen muhkean huoltolaskun. 

Prinsessa Leia?

Vierailija
725/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hukannut onneni! Tulkaa kaikki etsimään! Tahdon onneni takaisin!

Hemuli

Vierailija
726/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei! olen tällainen söpön oloinen naisenalku. Mulla on sellainen ongelma, että mulla ei ole ketään naispuolista ystävää... ei siis ketään, kenen kanssa jutella ns. "tyttöjen juttuja".

Naiset ehkä karttaa mua kun mä kerron asuvani pienessä syrjäisessä kylässä, jossa kaikki muut asukkaat on kundeja.

Tiedän, kuulostaa pahalta, mutta se ei ole sitä mitä te luulette, vaan ne kundit on mulle enemmänkin kuin veljiä.

Mä haluaisin tehdä jotain näille mun hiuksille.

Joskus nuoruudessa, kun mä olin tosi yksin, eksyksissä ja sekaisin itseni kanssa ja aika mäntti mimmi, mulla oli mustat hiukset. Sit mä vain muutuin kun sain ystäviä, just näitä kundeja. Ne angsti-fiilikset jäi pois ja mä tajusin olleeni k*sipää.

Mä halusin ilmentää sisäistä muutostani ulkoisestikin vaihtamalla hiusten väriä ja nyt mulla on jo tosi kauan ollut nää pitkät blondit hiukset. Mä en tiedä palaisinko alkuperäiseen tummaan väriin vai olisko kuparinpunainen kiva?

olis tosi tärkeää, että hiusväri sopis sinisen kanssa yhteen.

Smurffiina

Vierailija
727/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän minä lupauduin tulemaan tänne Jumalan selän taakse tutkimaan 40vuotta sitten tapahtunutta katoamista, tai murhaa. Enhän minä ole edes poliisi.

Sain työkaverikseni omituisen nuoren naisen. Pienikokoisen mutta pistää matalaksi isotkin moottoripyörä jengiläiset. Omituinen hän on, mutta nero tietokoneiden kanssa.

Hänellä oli joskus edunvalvojakin, tai mikä lie huoltaja. Ja on kai vieläkin, mutta pienen tatuointi session jälkeen äijä ei ole tyttöä häirinnyt.

Jos ette tiedä kuka olen, minulla on kerrottavana paljon lisää.

Lisbet salander

Vierailija
728/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koulun kiusattu. Kostin heille sitten psyykkisillä voimillani.

Carrie

Vierailija
729/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuunnelkaa tarkasti... sanon tämän vain kerran... joko te tai ehkä teidän isovanhempienne vanhemmat ovat saattaneet nähdä minut...

olen se vaatimaton kahvilanpitäjä pienessä ranskalaisessa kylässä toisen maailmansodan raivotessa.

Olen kultaisen keski-iän huonommalla puolella. Pyylevöityvä keskivartalo ja vetäytyvä hiusrajani eivät kuitenkaan vähennä sitä vastustamatonta vetovoimaa, mitä naiset tuntevat minuun.

Olet ehkä istunut kahvilassani, syönyt sipulisoppaa, juonut viiniä ja kuunnellut rakkaan vaimoni, Edith'in cabaree-esitystä. Hänet on usein sekoitettu Edith Piaf'iin... ainakin ennen kuin hän avaa suunsa... no. juuston myynti lisääntyy...

Kaikki ei ole sitä, miltä se näyttää... Voisitko ikinä uskoa, että minä, nöyrä, lupsakka kahvilan isäntä, olen todellisuudessa Ranskan vastarintaliikkeen sankari, koodinimeltä "Yönhaukka"?

kaksoiselämäni aiheuttaa minulle suunnatonta stressiä. saksalaiset pitävät minua liittolaisenaan ja ovat sitäpaitsi parhaita asiakkaitani ja samalla avustan (tosin pakotettuna) vastarintaliikettä.

Entä kirottu viehätysvoimani??? vaatii suunnattomasti oveluutta salata vaimoltani kiihkeät suhteet ravintolan nuoriin sieviin tarjoilijattariin, jotka eivät voi vastustaa minua, sekä tietenkin salata tarjoilijattarilta suhteet toisiin tarjoilijattariin...

lisäksi saksalainen "erittäin taiteellinen" luutnantti on "sillai" ihastunut minuun...

Kaiken lisäksi minulla on kellarissa makkara, joka ei ole oikea makkara, vaan sen sisälle on ovelasti kätketty kuuluisan van Glompin maalaus : "Langennut isotissinen madonna". sitä himoitsee sekä vastarintaliike että sakut.

joten älkää ihmetelkö, miksi olen stressin kalvama.

Kuka tämä on, haluan tietää kun kuulostaa niin kiinnostavalta!

Maanalaisen armeijan baarin pitäjä jonka nimeä en muista

Vierailija
730/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin koulun kiusattu. Kostin heille sitten psyykkisillä voimillani.

Carrie

Mielestäni olen vastanut jollekin, että olen Carrie. Selatkaa takaapäin tätä niin sivusto ei toista itseään.

Vierailija
731/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin äsken mielestäni hyvän jutun, mutta sensuuri toimi. Joten jääköön tämäkin ketju vaikka kiva olikin.

Kir-joita sa-nat nä-in

Vierailija
732/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hukannut onneni! Tulkaa kaikki etsimään! Tahdon onneni takaisin!

Hemuli

Minähän se. Olen tiedemiesten ja tiedemies tietää kaiken.

Vierailija
733/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isäni vielä kerran kuristaa minua, ilmoitan hänestä lastensuojeluviranomaisille.

Ihmettelen kovasti, miten Marge sallii tämän. Bart pitäisi saada kyllä jonnekin sijaiskotiin sekä tämän isän pahoinpitelyn vuoksi että oman ylivilkkautensa vuoksi. 

Vierailija
734/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sukunimeni on Hirmuinen ja ryöstämme äijäporukalla linnoja olen silti tälläinen pehmo nössykkä ja vaimoni tossunalla. Ei siinä silti mitään, siinä on omasta mielestäni mukavaa olla ja viihdyn tällaisena.

Vierailija
735/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

piileskelen kaiket päivät vain sisällä... sisko sanoo, että minun pitäisi vain rohkeasti mennä ulos puutarhaan, mutta jos se tietty naapurissa asuva eukko näkee minut, hän alkaa heti laulamaan ja silloin olen mennyttä miestä.

Vierailija
736/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on roskakoriin ja tuubaan tunkeutumisen maailmanmestaruus.

Vierailija
737/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.

Iines <3

Vierailija
738/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sukunimeni on Hirmuinen ja ryöstämme äijäporukalla linnoja olen silti tälläinen pehmo nössykkä ja vaimoni tossunalla. Ei siinä silti mitään, siinä on omasta mielestäni mukavaa olla ja viihdyn tällaisena.

Harald Hirmuinen. Koita kestää. Ota olut niin unohdat taas että olet aviossa.

Vierailija
739/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kivat ja ahkerat vanhemmat ja isosisaruksia, mutta ei ne oikeen leiki mun kanssa ja pääasiassa vaan katselen sivusta, kun muut saa tehdä kaikkea kivaa ja olla mukana. Ne juokseekin nopeemmin ku mä, ni tuntuu että oon joskus vähän tiellä ja ulkopuolinen. Mut mikäs siinä, kyllä mä tästä vielä kasvan ja saan ehkä jonku omankin kaverin. Sellanen tyttö kävi tuomassa mulle kukkia ja pitämässä mulle seuraa vähän aikaa, mutta sitä ei oo nyt enää näkynyt

Vierailija
740/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut miltä tuntuisi maata koirankopin päällä mahallaan? Olen aina vain pötköttänyt selälläni ja tyhjentänyt pääni ajatuksista. Silloin saattaa lintu lentää kuonolleni istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan