Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Palstalla pyörii joku, joka on sairaalloisen kiinnostunut sukkahousuistani.
Mieheni on taas hukassa. Koska saamme putoja uhkakirjeitä palkkasin salapoliisin etsimään hänet ja toimittamaan Toontowniin. Otan vastaan näköhavaintoja myös teiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on taas hukassa. Koska saamme putoja uhkakirjeitä palkkasin salapoliisin etsimään hänet ja toimittamaan Toontowniin. Otan vastaan näköhavaintoja myös teiltä.
Jessica Rabbit.
”Minä sinulle piirakan näytän”
Vierailija kirjoitti:
Fingerporin Rivo-Riitta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessica Rabbit.
Oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fingerporin Rivo-Riitta?
Oikein! Eikös se noin sanonut jossain sarjakuvassa? :D
Vierailija kirjoitti:
”Kolme markkaa päälle”
Vihje: "Sä oot voittanu 93 600 ja kolme markkaa päälle"
"Kolme markkaa päälle"
Kuka sanoi tuon kolme markkaa päälle? :D
Vierailija kirjoitti:
"Meep! Meep!"
Maantiekiitäjä
KANSALAINEN! Seis lain nimessä tai käytän tappavaa voimaa.
Roskaamisesta saatte kolme vuotta kuutiossa. Älkää estelkö. Neljä vuotta. Lopettakaa välittömästi.
*BLAM*
No voi hitsin hitsi. Eikäkö tuli vaan mieleen että se koruuna on jo täällä. Siksi tää maski.
Vierailija kirjoitti:
No voi hitsin hitsi. Eikäkö tuli vaan mieleen että se koruuna on jo täällä. Siksi tää maski.
Jarno Ahma
Vierailija kirjoitti:
No nythän mää vasta hokasinkin, että näinhän se on!
Vierailija kirjoitti:
Oon kuningas mä huomisen, siis kaikki varokaa! Et kuningasta suurempaa oo nähny millonkaa. Harjoittelen pöyhkeen työn sekä karjuntaa!
Voi Simba Simba... Sun piti harjoitella pöyhkeilyä sekä karjuntaa, ei pöyhkeetä työtä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Kolme markkaa päälle”
Vihje: "Sä oot voittanu 93 600 ja kolme markkaa päälle"
"Kolme markkaa päälle"
Kuka sanoi tuon kolme markkaa päälle? :D
Ismo Laitela
"Mun isä on kaikki päivät poissa, ei siis fyysisesti läsnä. En oo koskaan nähnyt isääni, mutta aina välillä musta tuntuu että nään sen jossain pensaassa tai unessa. Mutta kuitenkin mulla on tosi lämpöiset välit isän kanssa. Tuntuu kuin saisin isältä ihan erityistä voimaa.
Äiti on ollut yksinhuoltaja ja äidin mielestä isä ei oo voinut olla äitin kanssa sillä lailla, mutta isä on kyllä mun isä. Oon kai tullut isääni kun mun on aika vaikee lähestyy naisia sillä lailla. Oon kyllä yhden Marian kanssa vähän hengaillu, mutta jotkut sanoo että se olis jotenkin kevytkenkänen. Mut en mä välitä. Toisaalta on vähän brainfuck-olo kun tajusin että mutsilla on sama nimi.
Meillä on kyllä semmonen iso jätkälössi, mä ja mun kamut. Käydään kalassa ja semmosta. Tykkään jutella ja muitakin on tullut kuunteleen mun juttuja. Musta olis hienoo jos ihmiset olis vaan toisilleen kivoja. Mut virkavallan kans on viime aikoina tullut ongelmii. Ei sais kokoontuu, on jotain kokoontumisrajoituksia.
Työhommatkin on jotenkin viime aikoina tökkiny. Ei jaksas noita puusepän hommia. Mitä tehdä? Ideoita? Oon kyllä ihan aikuinen jo vaikka mietin näitä juttuja"
Vatuttaa olla maailman työlistetyin henkilö. Maailmassa on seitsemän miljardia ihmistä, mutta minua vain yksi ja saan tehdä itse kaiken työn. Olen sois pahoillani jos ette saa unta. Syy on kokonaan minun, sillä en millään ehdi käymään jokaisen luona kun nukutte.
Hyvä Ressu! Ja kyllä se kirjakin vielä valmistuu, aloitus on ainakin tosi koukuttava!