Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
701/2236 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuningas mä huomisen, siis kaikki varokaa! Et kuningasta suurempaa oo nähny millonkaa. Harjoittelen pöyhkeen työn sekä karjuntaa!

Simba

Roar!

Vierailija
702/2236 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa neuvoni: Jos lääke maistuu karvaalta niin lisätkää siihen sokeria kunnes se on makeaa. (hups, se olikin rommia XD)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2236 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin uskispariskunta rassaa hermojani. En myöskään pidä siitä, että lapseni leikkivät heidän lastensa kanssa.

Homer Simpson

Vierailija
704/2236 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa neuvoni: Jos lääke maistuu karvaalta niin lisätkää siihen sokeria kunnes se on makeaa. (hups, se olikin rommia XD)

Ja siivouksesta voi tehdä hauskan leikin?

Vierailija
705/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietämättäni isoisä. Vaimoni oli pettänyt minua poikani kanssa ja tämä selvisi, kun kuulin vahingossa pojan lepertelevän vauvalle.

Vierailija
706/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietämättäni suhteessa velipuoleni kanssa. Hänen edesmennyt isänsä eli myös minun biologinen isäni oli antiikkikauppias ja kasvatti-isäni ystävä.

Vierailija
707/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teilläkö muka vaikea elämä? Hah!

Pelastettuani galaksin ensimmäisen kerran, kuolin. Mutta eihän se tietenkään noille riittänyt vaan minut herätettiin henkiin. Kiitokseksi tekemisistäni kukaan ei halunnut uskoa tarinaani ja lisäksi minulle annettiin potkut. Sitten jouduin pelastamaan galaksin toisen ja kolmannenkin kerran ja kolmannen jälkeen jouduin vankilaan. Nyt olisi vuorossa neljäs kerta ja aina vaan homma vaikeutuu. Tällä kertaa piti varastaa oma alukseni, eikä sekään oikeastaan ole ensimmäinen kerta.

Haluan myös todeta että toisin kuin suosittu huhu väittää, en koskaan tokaissut ryhmäni jäsenille tai kenellekään muullekaan että "we bang, ok?"

Lisäksi sininen tyttöystäväni on ollut koko vankeusaikani jossain omissa tutkimusprojekteissaan kaukana ja jopa tuo kotiarestiasunnossani hengaileva vega alkaa näyttää houkuttelevalta. 

Vierailija
708/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin mukavaa elämää adoptoituna erään menestyneen poliitikon perheessä nuorempana. Sitten vihollinen valtasi alueemme ja jouduin pakenemaan. Pakenemisen melskeissä tapasin veljeni jota en tosin tajunnut veljekseni kun en tiennyt että minulla sellainen onkaan ja hetken jopa harkitsin suhdetta veljeni kanssa. Onneksi veljeni tajusi jotenkin että olemme sukulaisia ja muutenkin veljeni jännä kaveri alkoi vaikuttaa kiinnostavammalta. Haittapuolina on nykyisen ukkoni jatkuva epäuskottava tarinointi retkistään karvaisen kaverinsa kanssa pitkin ja poikin tekemässä mitä hämärimpiä liiketoimia, kuten tuo niitä kutsuu. Lisäksi tämä karvainen kaveri hengailee meillä turhankin usein.

Eli sitten varsinaiseen kysymykseen, millä tullaisen kävelevän karvamaton karvat saa pidettyä edes jotenkin aisoissa asuintiloista. Parikin robottisiivoojaa on tukkeutunut ja joutunut perushuoltoon ja siivoojavalmistaja tokaisi vaan että ei näitä tällaiseen tarkoitukseen ole tehty ja iski kouraan melkoisen muhkean huoltolaskun. 

Vierailija
709/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin mukavaa elämää adoptoituna erään menestyneen poliitikon perheessä nuorempana. Sitten vihollinen valtasi alueemme ja jouduin pakenemaan. Pakenemisen melskeissä tapasin veljeni jota en tosin tajunnut veljekseni kun en tiennyt että minulla sellainen onkaan ja hetken jopa harkitsin suhdetta veljeni kanssa. Onneksi veljeni tajusi jotenkin että olemme sukulaisia ja muutenkin veljeni jännä kaveri alkoi vaikuttaa kiinnostavammalta. Haittapuolina on nykyisen ukkoni jatkuva epäuskottava tarinointi retkistään karvaisen kaverinsa kanssa pitkin ja poikin tekemässä mitä hämärimpiä liiketoimia, kuten tuo niitä kutsuu. Lisäksi tämä karvainen kaveri hengailee meillä turhankin usein.

Eli sitten varsinaiseen kysymykseen, millä tullaisen kävelevän karvamaton karvat saa pidettyä edes jotenkin aisoissa asuintiloista. Parikin robottisiivoojaa on tukkeutunut ja joutunut perushuoltoon ja siivoojavalmistaja tokaisi vaan että ei näitä tällaiseen tarkoitukseen ole tehty ja iski kouraan melkoisen muhkean huoltolaskun. 

Tähtien sota

Vierailija
710/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun äiteeni yläkerrässä pienessä maalaispitäjässä. Mulla on menopelinä jumalattoman mukava Tunturi Maxi mopedi. Olen jumalattoman rakastunut yhteen helsinkiläiseen naikkoseen, mutta se on vaan sitä mieltä että meidät on tarkoitettu vain ystäviksi.

Vierailija
711/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaatteko miltä tuntuu kun yritän potkaista palloa niin aina se yksi tietty palloa pitelevä tyttö kiskaisee sen viime hetkellä pois, ja kaikki pitävät minua vaan pölkkypäänä joka ei edes osu palloon.

Samasta syystä kerran hävisimme erään football-ottelunkin muka minun takiani. Kaikki vaan haukkuivat MINUA pölkkypääksi ja epäonnistujaksi, vaikka häviö oli pikemminkin tämän erään tietyn tytön syytä. Enkä ymmärrä miten tuomaritkin voivat olla niin sokeita etteivät edes huomaa tuota isoa pahaa rikettä pelikentällä.

Vierailija
712/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tietämättäni suhteessa velipuoleni kanssa. Hänen edesmennyt isänsä eli myös minun biologinen isäni oli antiikkikauppias ja kasvatti-isäni ystävä.

Onko tää Pekko Aikamiespojan Pipsa?

Vierailija
713/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hukannut onneni! Tulkaa kaikki etsimään! Tahdon onneni takaisin!

Vierailija
714/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntäni syöksyi vesiputouksesta kuolemaansa, ja hyvä niin. Vihdoinkin olen vapaa!

Bernard ja Bianca Australiassa-leffan pahiksen kätyrilisko Jonna/Joan?

Vierailija
715/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Leia

Vierailija
716/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaatteko miltä tuntuu kun yritän potkaista palloa niin aina se yksi tietty palloa pitelevä tyttö kiskaisee sen viime hetkellä pois, ja kaikki pitävät minua vaan pölkkypäänä joka ei edes osu palloon.

Samasta syystä kerran hävisimme erään football-ottelunkin muka minun takiani. Kaikki vaan haukkuivat MINUA pölkkypääksi ja epäonnistujaksi, vaikka häviö oli pikemminkin tämän erään tietyn tytön syytä. Enkä ymmärrä miten tuomaritkin voivat olla niin sokeita etteivät edes huomaa tuota isoa pahaa rikettä pelikentällä.

Jaska Jokunen

Vierailija
717/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin äsken mielestäni hyvän jutun, mutta sensuuri toimi. Joten jääköön tämäkin ketju vaikka kiva olikin.

Vierailija
718/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, tätä mun elämää, jos tätä nyt elämäksi voi kutsua - hautajasiani ei kutenkaan ole vietetty. Teenpä niin tai näin, niin narttu ei vaan hyväksy, kohtelee mua kuin törkyä, ja silti palaa aina luokseni. Sen mutsi on hieno nainen, kohtelee mua ihan kunnolla, ja sen suupalan kokoinen sisko kävi hetken kuumana meitsiin, mutta mun on parasta pitää se turvassa, muuten blondi tappaa mut varmasti. Miksi ihmeessä mä hengaan ton jengin kanssa, sivustaseuraaja-kalkkis vihaa mua ihan tosissaan, eikä poika tuu kaukana, punapäästä en oo varma. Kaikki ois helpompaa, jos narttu ei olisi mielessäni niin valveilla kuin unissakin.

Oi, William Verinen! Runosi olivat niin ilahduttavia, kunnes tapoit äitisi. Täytyy kyllä sanoa, että minun suosikkini naisistasi oli aina Drusilla.

Vierailija
719/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten terveyssuositusten takia olen kohta työtön! Viherpiiperot kuriin! Muroni ovat hurrrrjan hyviä, ja niiden avulla reippaat lapset voivat tehdä mitä vain, esim. tehdä maalin jalkapallossa! Ennenkin on sokeria syöty, ja hyvin pärjätty.

Vierailija
720/2236 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siivouksesta voi tehdä hauskan leikin?

Maija Poppanen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan