Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Joku asiakas rupesi taas vänisemään että olin muka antanut väärin rahasta takaisin. Minähän en tuollaista kuuntele. Kumma kyllä, pomo ihmetteli illalla kassan laskettuaan että miten siellä voi olla liki tonni enemmän kuin kassaan on lyöty. Enpä jaksanut pomonkaan väninää kuunnella sen enempää.
On se vaan leppoisaa tämä konstaapelina työskenteleminen.
Nyt kuitenkin lähden juomaan pullon vichyä tuttavaperheeni huoltoaseman baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintö kuuluu minulle, eikä niille. Pakko päästä eroon niistä, mutta miten vaikeaa se voikaan olla. Vieläpä löydän itseni Perun porukoilta.
Nyt tiedän eläintenkin osaavan ajatella, kuin ihmiset. Kun kerran eläimet kävi päälle ja hevonen potkaisee minut arkkuun.
Jätä kissat rauhaan, Edgar! 😠
En nyt ihan ymmärrä, onko tämä oikea vastaus? Elokuvassa kissat ollaan postittamassa "suoraan Timbuktuun!" Ja sitten kuljetusliikkeen kaverit nakkaavat arkun kuormuriin, ja toinen sanoo "Joo-o, näkyy menevän ihan Timbuktuun saakka." Ei siis minnekään Peruun. (Karhuherra Paddington on Perun perukoilta kotoisin.) Muut vihjeet kyllä sopii vanhaan hapannaama-Edgariin.
Oliko tuossa alkuperäisessä vihjeessä jokin typo? Älkää vaan sanoko, että Aristokateista on joku uusi dubbaus tullut 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintö kuuluu minulle, eikä niille. Pakko päästä eroon niistä, mutta miten vaikeaa se voikaan olla. Vieläpä löydän itseni Perun porukoilta.
Nyt tiedän eläintenkin osaavan ajatella, kuin ihmiset. Kun kerran eläimet kävi päälle ja hevonen potkaisee minut arkkuun.
Sinähän tunnistit minut.
En ole ollut ihmisten ilmoilla, kun olen täällä Perussa. Kaukana kissojen luota.
Ahaa, tässähän tämä tuli. Ei varmaankaan siis ollut typo, jotenka missä versiossa kissat ollaan postittamassa Peruun eikä Timbuktuun? 😱
Sori vähän ohis, mut moni laittaa vaan hahmolta jonkin lainauksen, vaikka piti olla AV-aloitus. Ne on paaaaljon mielenkiintoisempiakin, eli aivonystyrät toimimaan! :)
Marie on perävaunu! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tunnistit minut.
En ole ollut ihmisten ilmoilla, kun olen täällä Perussa. Kaukana kissojen luota.Ahaa, tässähän tämä tuli. Ei varmaankaan siis ollut typo, jotenka missä versiossa kissat ollaan postittamassa Peruun eikä Timbuktuun? 😱
Ehkä Edgar on surkea maantiedossa ja luulee olevansa Perussa kun onkin oikeasti Timbuktussa, ei näitä kannata ottaa liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sori vähän ohis, mut moni laittaa vaan hahmolta jonkin lainauksen, vaikka piti olla AV-aloitus. Ne on paaaaljon mielenkiintoisempiakin, eli aivonystyrät toimimaan! :)
Olen kiiinnittänyt samaan huomiota, mennyt vähän ketjun idea pilalle jos on vain lainaus tai muu vihje, kun pitäisi olla hahmon suulla tehty keskustelupalstan avaus.
Jotkut ovat olleet kyllä loistavia, repeilin Tuhkimon perintöpulmille ja Ruttusen huolelle koneiden oikeuksista 😄
Vierailija kirjoitti:
Miten sisuistaisitte kotinne korpikuusen alla? Minimaalisen vähäpuheisesti vai kotoisan pehmoisesti?
Mörrimöykkykö se siinä?
Vierailija kirjoitti:
piileskelen kaiket päivät vain sisällä... sisko sanoo, että minun pitäisi vain rohkeasti mennä ulos puutarhaan, mutta jos se tietty naapurissa asuva eukko näkee minut, hän alkaa heti laulamaan ja silloin olen mennyttä miestä.
Hyacinth Bucketin naapuri? En saa nimeä päähäni 🤔
Miksi olen elossa?
Mikä on tarkoitukseni?
Ihmiset ovat säälittäviä ja pitävät kaltaisiani alamaisinansa.
Juuri sen takia, mitä järkeä on elää?
Itse olen vain kopio toisesta olennosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen elossa?
Mikä on tarkoitukseni?
Ihmiset ovat säälittäviä ja pitävät kaltaisiani alamaisinansa.Juuri sen takia, mitä järkeä on elää?
Itse olen vain kopio toisesta olennosta.
Toy Story Forkyn/Kahvelin naispuolinen versio? :D
Mistä empatiakykyä? Olen hieman äkkipikainen ja teen mitä vain suojellakseni tiimiäni. Lennämme pitkin avaruutta joutuen moniin kamppailuihin. Nyt on alkanut huolestuttaa onkohan empatian tuntemiskykyni suorastaan viety rankassa lapsuudessani. Mitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä empatiakykyä? Olen hieman äkkipikainen ja teen mitä vain suojellakseni tiimiäni. Lennämme pitkin avaruutta joutuen moniin kamppailuihin. Nyt on alkanut huolestuttaa onkohan empatian tuntemiskykyni suorastaan viety rankassa lapsuudessani. Mitä tehdä?
Futurama Leela?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen elossa?
Mikä on tarkoitukseni?
Ihmiset ovat säälittäviä ja pitävät kaltaisiani alamaisinansa.Juuri sen takia, mitä järkeä on elää?
Itse olen vain kopio toisesta olennosta.Toy Story Forkyn/Kahvelin naispuolinen versio? :D
Nou, en kuulu Disneyn tuotantoon.
Miten saisin mieheni ymmärtämään että kalsarit pitää laittaa trikoiden alle eikä päälle
Muutenkin ihmetyttää noiden hiostavien trikoiden käyttö täällä viidakossa
Muita testikammiossa jumittajia? Olen ollut jo pitkään osa ihmiskoetta, jossa on tehtävänä päästä portaalitykkien avulla testikammiosta toiseen. Vastassa on ilkeät robotit ja myrkkyaltaat. Kohtalotovereita? Are you still there?
Vierailija kirjoitti:
Vatuttaa olla maailman työlistetyin henkilö. Maailmassa on seitsemän miljardia ihmistä, mutta minua vain yksi ja saan tehdä itse kaiken työn. Olen sois pahoillani jos ette saa unta. Syy on kokonaan minun, sillä en millään ehdi käymään jokaisen luona kun nukutte.
Nukkumatti
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin mieheni ymmärtämään että kalsarit pitää laittaa trikoiden alle eikä päälle
Muutenkin ihmetyttää noiden hiostavien trikoiden käyttö täällä viidakossa
Oletko Mustanaamion vaimo,Diana Palmer-Walker? Jos miehesi pukisi alushousut alimmaiseksi, kukaan ei tajuaisi hänen olevan supersankari.
Vierailija kirjoitti:
Muita testikammiossa jumittajia? Olen ollut jo pitkään osa ihmiskoetta, jossa on tehtävänä päästä portaalitykkien avulla testikammiosta toiseen. Vastassa on ilkeät robotit ja myrkkyaltaat. Kohtalotovereita? Are you still there?
This was a triumph.
Making a note here: Huge success...
Miten sisuistaisitte kotinne korpikuusen alla? Minimaalisen vähäpuheisesti vai kotoisan pehmoisesti?