Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia koneeseen kohdistuvasta syrjinnästä?
Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.
Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(
Taas nähdään, kun ihmisotukset niin pelästyvät konetta, että ei edes viestiin vastata. Olen kuitenkin tehty heillekin tutuista materiaaleista: tynnyristä ja kahdesta ämpäristä.
R2D2?
Olen kotimainen vaihtoehto ja rakentajani asuu eräässä metsämökissä.
Robotti Ruttunenko se siellä?
Star Wrekistä se robotti-ihminen?
Olen nähnyt Star Wrekeistä sen Pirking elokuvan ainoastaan. Enpä tiedä asuuko hänen rakentajansa metsämökissä.Tarkoitatko Tähtien sodan C-3PO:ta? Ei se taida olla tynnyreistä ja ämpäreistä tehty.
En vaan Star Wrek on kotimainen parodia Star Trekistä.
Vierailija kirjoitti:
Minut poltettiin hengiltä, kun tekemisiäni ei hyväksytty. Eipä tässä mitään. Kostanpa tämän heidän jälkikasvuisille.
Freddy Krueger
Vierailija kirjoitti:
Kua kua kome kiki?
Tää on Lucky Lukesta Averell Dalton :D
Mulla oli eilen nimpparit. Kavereita oli kylässä, paitsi yksi, joka ei päässyt tulemaan. Oli mukavaa: syötiin, juotiin, leikittiin ja laulettiin.
Jaa-a, täytyy käydä kohta maate. Sitä ennen pitää kuitenkin kostuttaa ihoa, joka on päässyt taas kuivumaan.
Tultiin juuri perheen kanssa reissusta kotiin ja vaikuttaa siltä, että joku on käynyt meidän kämpillä poissa ollessamme! Syönyt meidän safkaa ja jopa nukkunut täällä!
Auttakaa av-mammat, autostani on puhjennut kumi. Millähän sen voisi paikata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.
Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(
Taas nähdään, kun ihmisotukset niin pelästyvät konetta, että ei edes viestiin vastata. Olen kuitenkin tehty heillekin tutuista materiaaleista: tynnyristä ja kahdesta ämpäristä.
R2D2?
Star Wrekistä se robotti-ihminen?
Olen nähnyt Star Wrekeistä sen Pirking elokuvan ainoastaan. Enpä tiedä asuuko hänen rakentajansa metsämökissä.Tarkoitatko Tähtien sodan C-3PO:ta? Ei se taida olla tynnyreistä ja ämpäreistä tehty.
En vaan Star Wrek on kotimainen parodia Star Trekistä.
star wreck leffa taisi parodioida myös babylon viitosta
Jaahas, se olisi sitten vuoden ainoa työpäivä edessä... Kyllä muuten ketuttaa olla töissä, kun kaikki muut lomailevat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut poltettiin hengiltä, kun tekemisiäni ei hyväksytty. Eipä tässä mitään. Kostanpa tämän heidän jälkikasvuisille.
Freddy Krueger
Mahdatkohan olla nuori?
Se selviää sitten, kun asetut nukkumaan niin sitten tiedät varmasti, että olen väittämäsi henkilö. Kyllä, kyllä , kyllä KYLLÄÄÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa av-mammat, autostani on puhjennut kumi. Millähän sen voisi paikata?
Pikku Matti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R2D2?
Hienoa, rakas ystävä, sinä tunnistit minut. Oletko sinäkin Röllimetsästä?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, se olisi sitten vuoden ainoa työpäivä edessä... Kyllä muuten ketuttaa olla töissä, kun kaikki muut lomailevat!
Taasko Joulupukki on tehnyt saman aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eilen nimpparit. Kavereita oli kylässä, paitsi yksi, joka ei päässyt tulemaan. Oli mukavaa: syötiin, juotiin, leikittiin ja laulettiin.
Jaa-a, täytyy käydä kohta maate. Sitä ennen pitää kuitenkin kostuttaa ihoa, joka on päässyt taas kuivumaan.
Putte-possu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔
Muikku-Ossi!
Kyllä, kyllä. Et kai ollut paikalla todistamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R2D2?
Hienoa, rakas ystävä, sinä tunnistit minut. Oletko sinäkin Röllimetsästä?
Kautta likaisten varpaideni, sieltähän minä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peili valehtelee taas. Väittää että olen ruma kuin noita-akka. Vaikka nätisti pyydä "Peili, peili, seinälläin, kaunein ken on mailla näin?"
Se johtuu siitä, että käytät väärää loitsua, kuningatar hyvä. Kuuluu sanoa"Kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin".
Lumikki se kuitenkin on 🤗
Ei jei, se tulee lausua "Spieglein, Spieglein an der Wand, wer ist die schönste im ganzen Land?" mutta henkilöstä olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyviä kodinhoitovinkkejä tällaiselle hövelille kotimiehelle? Vaimollani on enemmän ammatteja kuin minulla joten hän on ystävineen aina menossa jossain päin maailmaa tai kuussa. Minä taas pysyn meidän Malibun talossa hoitamassa vaimoni kahta nuorempaa siskoa ja lemmikkejä.
Ken on kaikkein kaunehin, mikäli Barbieta ei lasketa.
Minulle kuuluu ihan hyvää. Työtoverit järjestävät innolla pikkujouluja. Äiti soittaa aina keskiviikkoisin. En haluaisi vastata hänen puheluihinsa, mutta minun on pakko. Viikonloppuisin juon vodkaa.
Kaikki haukkuvat että olen majakka. Mitä vikaa muka siinä on jos porolla on iso pyöreä punainen nenä kuonon päässä? Eikö se muka ole luonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haukkuvat että olen majakka. Mitä vikaa muka siinä on jos porolla on iso pyöreä punainen nenä kuonon päässä? Eikö se muka ole luonnollista?
Petteri Punakuono oli poro nimeltään.