Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
361/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko dopingin käyttö väärin, jos sen tekee eettisesti oikeista syistä? En siis ole lopettamassa, kunhan pohdin. Kun matsataan vastustajien kanssa niin vedän rutiininomaisesti suorituskykyä parantavaa nestettä. Ja kaikkihan niin tekee meidän kylässä. Olen tavanomaista lyhyempi, luulenpa että en pärjäisi hyvin ilman boostia.

terix

Vierailija
362/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä akka käytti hyväksi pientä tyttöä saadakseen haluamansa. Itse olin säälittävä apulainen, koska tämä nainen on pelottava ja en uskaltanut asettua häntä vastaan. Vaarallinen nainen. Makeat naurut sain, kun pääsin naisesta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut erääseen naiseen, jonka tapasin sattumalta työpaikallani. Miten lähestyä häntä vaikuttamatta ihan creepyltä? Usein juttelen hänelle mielessäni. Lisäksi tiedän missä hän asuu ja joskus iltaisin seison kadulla hänen ikkunan takanaan katselemassa. Kerran näin, kun hän oli toisen miehen kanssa. Onkohan hän edes arvoiseni, kun käyttäytyy noin kevytkenkäisesti. Mitä mieltä olette?

Okei, tilanne on nyt kehittynyt ja olen parisuhteessa tuon naisen kanssa. Meillä menee hyvin, mutta muut ihmiset aiheuttavat ongelmia. Miten hankkiutuisin heistä eroon?

Vierailija
364/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöttäydyin yhden puupään seuraan ja yritän pitää sen laidalla tiellä, mutta on tämä aika toivotonta. Hänen kanssaan joudun itsekin vaaraan. Pitäisikö vain unohtaa mokoma pikku tolvana ja jättää se oman onnensa nojaan?

Samu Sirkka?

Vierailija
365/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko dopingin käyttö väärin, jos sen tekee eettisesti oikeista syistä? En siis ole lopettamassa, kunhan pohdin. Kun matsataan vastustajien kanssa niin vedän rutiininomaisesti suorituskykyä parantavaa nestettä. Ja kaikkihan niin tekee meidän kylässä. Olen tavanomaista lyhyempi, luulenpa että en pärjäisi hyvin ilman boostia.

Asterix?

Vierailija
366/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Monni!

Vierailija
367/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö mä sun mielestä väärin? Paljastin kaverin henkilöllisyyden tyypeille, jotka haluais sen pois päiviltä. No tää tyyppi on toooosi omahyväinen, luulee tietävänsä kaiken, aina sormi sojossa neuvomassa muita että miten tulee olla, tehdä ja elää, ärsyttävä nirppanokka. Sietääkin saada köniinsä! Sitäpaitsi mä tarttin rahaa, kaiken kaikkiaan tää oli musta ihan oikeutettua. Nyt sit jotkut hienohelmat on tietty mulle nyreissään... Mitä oisit ite tehny?

Eikö kukaan osaa neuvoa? Tää asia on alkanut tosissaan vaivata mua näin jälkikäteen... Tossa toissapäivänä löysin itteni jo hypistelemästä hirttosilmukkaa. Kertokaa joku mulle etten tehnyt väärin!

Pietari

Juutaspa

Vierailija
368/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha lapsuuden ystäväni oli Englannin etevin salapoliisi kautta koko historian, se innosti minua pientä belgialaista hupsua ryhtymään itsekin salapoliisksi ja käyttämän pieniä harmaita soluja.

poirotti.

Vierailija
369/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔

En muista kuka mutta arvaan puolueen?

Vierailija
370/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

Entä tämä:

Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.

Sherlock.

Vierailija
371/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä nukkuu pienessäkin mökissä ihana nainen, jonka luona käyn vieraisilla joka yö. Mitähän vaimoni tästä tuumaa jos saisi tietää?

Vierailija
372/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyöttäydyin yhden puupään seuraan ja yritän pitää sen laidalla tiellä, mutta on tämä aika toivotonta. Hänen kanssaan joudun itsekin vaaraan. Pitäisikö vain unohtaa mokoma pikku tolvana ja jättää se oman onnensa nojaan?

Samu Sirkka?

Jep!

Vierailija
373/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1000 megabitin muisti ja nanosekunnin hakuaika. Olenko jo vanhanaikainen? Ja se kikkarapää on varmaan taas naisissa!

Vierailija
374/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni raahaa minut taas viidakkoon keskelle ei mitään ja villejä vaikka mieluummin istuisin New Yorkin seurapiireissä puhumassa politiikasta ja juomassa teetä.

Vierailija
375/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 1000 megabitin muisti ja nanosekunnin hakuaika. Olenko jo vanhanaikainen? Ja se kikkarapää on varmaan taas naisissa!

Kitt?

Vierailija
376/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla on isä ja äiti paitsi minulla. Minä olen isätön ja äiditön. Voisin ehkä hukuttaa itseni, mutta olen liian hyvä uimaan.

Vierailija
377/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitt?

Oikein!

"KITTillä on sarkastinen huumori. Se on kone, joten sillä ei varsinaisesti ole tunteita. KITT kuitenkin loukkaantuu helposti, joten se voi olla itseoppiva. Usein se vihjailee Michaelin naisseikkailuista."

Vierailija
378/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen jo neljäkymppinen mies niin joudun asumaan yhä isäni kanssa. Tällä hetkellä ei edes olla oikein väleissä kun kaikkea on taas tapahtunut. Olihan minulla huipputyö, mutta jouduin ottamaan loparit kun minua kiristettiin. Omistan toki myös oman kämpän tai kaksikin, mutta ne nyt ovat muussa käytössä. Olen alkoholisti ja pelkään, että kohta alkaa taas viina maistumaan. Olen myös homoseksuaali ja minulla oli vakava suhde poliisin kanssa, joka kuitenkin murhattiin. Tästä on ollut vaikea päästä yli. Sen jälkeen minulla oli kyllä vähän juttua it-hommia tekevän eksäni kanssa, mutta koska en ollut vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseen eksä sitten lähti kauas toiselle puolelle kaupunkia.

Tapasin tässä uuden komean poliisin, joka oli saanut kuolleen mieheni työn. Hetken luulin, että tuon kanssa voisikin tulla jotain säätöä, mutta tällä poliisilla olikin sitten vaimo ja lapsia ja halusivat vain vuokrata omistamani kämpän, jossa kuollut siskopuoleni asui. Sorruin sitten ryyppäämään kun tarjosivat viiniä ja päädyin kännissä itkemään tuohon kämppään. Isäni sitten löysi minut sieltä. Nyt taas isän ja velipuolen kanssa isän kämpässä, vaikka isän uusimpia tempauksia onkin vaikea antaa anteeksi.

Vierailija
379/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isäni kanssa kahdestaan rannalla. Tykkään rannasta ja merestä. Isäni kaikki kollegat ja alaiset ovat todella hyvännäköisiä. Vain yhdellä on pienet rinnat, mutta hänkin on nätti. Pikaveneet ovat hienoja. Joudun itsekin usein monenlaisiin seikkailuihin mukaan.

Vierailija
380/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, joilla on välillä vuorokauden mittaisia työpäiviä, jonka aikana pitään tyyliin pelastaa koko maa terrori-iskuilta? Ei taas jaksais näillä liksoilla, damn it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä