Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä viereisestä maasta lumisen jäähelvetin mutta yksi lohikäärmepoika pilaa kaiken!
Mahdatko olla Arktus vai mikä lie Tabalugasta?
Muistan hämärästi tuon sarjan.
Mikä avuksi kun jääkaappi on varastettu?
Eivät dinosaurukset olekaan kuolleet sukupuuttoon. Kaksi niistä on ollut piilossa sohvani takana.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Uuno?
Parahin Trollit,
Olisi aika päästä näistä vihuliaista piipittäjistä. Servatkaa vaikka sorvilla nämä pahuksen hiiret, jotta saan uuden aluevaltauksen tällä palstalla.
HaHaHa hahahaha...
Vierailija kirjoitti:
Ollaan etsimässä kohtalon plektraa joka tehty paholaisen kulmahampaasta.
Oletko Bill tai Ted?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä viereisestä maasta lumisen jäähelvetin mutta yksi lohikäärmepoika pilaa kaiken!
Mahdatko olla Arktus vai mikä lie Tabalugasta?
Muistan hämärästi tuon sarjan.
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Kalautin pomolta tajun kankaalle ja pitäisi saada se äkkiä työkuntoon jouluksi, voi mavonsilmä!
Tonttu Toljanterihan se siinä. Jouluun on vielä pitkä aika, että meepä piparille niin pukki voi ajallansa herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko Uuno?
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte jos joulupukki ei olisi vielä viidenkymmenenkään vuoden jälkeen vastannut kirjeeseen?
Oletko Vekara jolla on noitarumpu?
Vierailija kirjoitti:
kuunnelkaa tarkasti... sanon tämän vain kerran... joko te tai ehkä teidän isovanhempienne vanhemmat ovat saattaneet nähdä minut...
olen se vaatimaton kahvilanpitäjä pienessä ranskalaisessa kylässä toisen maailmansodan raivotessa.
Olen kultaisen keski-iän huonommalla puolella. Pyylevöityvä keskivartalo ja vetäytyvä hiusrajani eivät kuitenkaan vähennä sitä vastustamatonta vetovoimaa, mitä naiset tuntevat minuun.
Olet ehkä istunut kahvilassani, syönyt sipulisoppaa, juonut viiniä ja kuunnellut rakkaan vaimoni, Edith'in cabaree-esitystä. Hänet on usein sekoitettu Edith Piaf'iin... ainakin ennen kuin hän avaa suunsa... no. juuston myynti lisääntyy...
Kaikki ei ole sitä, miltä se näyttää... Voisitko ikinä uskoa, että minä, nöyrä, lupsakka kahvilan isäntä, olen todellisuudessa Ranskan vastarintaliikkeen sankari, koodinimeltä "Yönhaukka"?
kaksoiselämäni aiheuttaa minulle suunnatonta stressiä. saksalaiset pitävät mi
Rene Artois sarjasta "Allo Allo", -maanalainen armeija iskee jälleen.
kumpa yle tms. lähettäis tämän sarjan uudestaan. ihan parasta brittikomediaa.
Mitäpä jos kasvaisitte aikuisiksi - ihan aikuisen oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kasvaisitte aikuisiksi - ihan aikuisen oikeasti.
Mr. Perry (Dead poets society)
Kun tilaatte rekvisiittaa lavalle, merkatkaa mittayksiköt kunnolla. taskuun mahtuva kivipaasi ei ole niin vaikuttava kuin suunniteltu kolmemetrinen.
we have both, country and western
We cannot play the best song in the world, but we can play a tribute.
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaatte rekvisiittaa lavalle, merkatkaa mittayksiköt kunnolla. taskuun mahtuva kivipaasi ei ole niin vaikuttava kuin suunniteltu kolmemetrinen.
Nigel Tufnel vai oisko Ian Faith
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigel Tufnel vai oisko Ian Faith
En suoraan sanottuna muista mutta leffa oli tietty oikein eli spinal tap.