Etsin tavallista miestä
Edellinen keskustelu poistettiin jostain syystä?
Olen siis ihan tavallinen nainen parine liikakloineen.
Erittäin hyvätuloinen keskivertoon nähden.
Ole koulutettu, mutta kelpaa ihan tavis fiksua mies.
Mutta tuntuu, että tällaista on vaikea löytää.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis mukava tavallinen mies. Palkkani on 2300 kk ja en polta tupakkaa, käyn kerran viikossa uimassa ja kuntosalilla. Nähdäänkö?
Juu.
Terkuin Pirjo ap 64v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kirjoitusvirheitä ja koulutettu? hmmm
Työkieleni on englanti, ja suomea tulee harvemmin nykyään käytettyä. Eikä suomi ollut koskaan vanhin aineeni koulussa.
Mitä nyt parista kirjoitusvirheestä, ei sinun tarvitse puolustella itseäsi niiden johdosta :)
Tuossakin tuli kirjoitettua vanhin vahvimman sijaan :)
No joo tiedän tiedän, etten taida suomen kieltä täydellisesti, mutta eipä tuo minua haittaa kuitenkaan.
Ehkä tän sivuston ylläpitäjän pitäs alkaa miettiä jotain deittipalvelua tähän ohelle. Paljon yksinäisiä ihmisiä liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tavallinen nainen?
5/10
Normaalipainoinen
Ei käytä päihteitä, alkoholia ehkä silloin tällöin
Harrastaa liikuntaa, esim lenkkeily
Jokin harrastus, ei liian extreme
Käy töissä, vähintään osa-aikaisena
Joku väittää ettei tavallinen eli normaali ole keskiverto eikä ketään oikeastaan ole normaali, mikä on tavallaan totta. Tuollaisen mielikuvan minä ainakin saan tavallisesta.
Taidan siis olla hoonosti suomea puhuva, mutta erittäin hyvin toimeen tuleva nainen., jolla on vaikeuksia löytää ihan tavis miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan miehen, onko ketään pääkaupungin tuntumasta?
Sinun pitää olla mukava ja huomaavainen. Painotoivomusta ei ole. Itse painan 60kg. Kirjoitathan minulle. Kiitos ja hyvää yötä!
Tähän jo tyrmäs itsensä kahdessa lauseessa.🤗
Pitää vielä mainita, että olettepa jotenkin ilkeämielisiä ihmisiä.
Mistä tämä kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä kumpuaa?
Laita linkki johonkin profiiliisi niin katsotaan.
Hopeakettu kirjoitti:
Tää Hopeakettukin on ihan tavallinen🙂 Tuttu ja turvallinen valinta kuten Atrian maksalaatikko ilman rusinoita🙂
Syön maksalaatikkoni aina rusinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä kumpuaa?
Laita linkki johonkin profiiliisi niin katsotaan.
Mitä tarkoitat? Ei minulla ole mitään profiilia.
Tästä opin, ellet osaa suomen kieltä täydellisesti, niin älä lähetä yhtikästään viestiä av-pastalle.
Aloituksessa ei ollut yhtään mitään mielenkiintoista, vaan se oli tylsääkin tylsempi. Voin vaan kuvitella ap:n tylsyyden oikeasti. Turha aloitusta on puolustella ja räkyttää sitä kritisoiville vastaajille.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei ollut yhtään mitään mielenkiintoista, vaan se oli tylsääkin tylsempi. Voin vaan kuvitella ap:n tylsyyden oikeasti. Turha aloitusta on puolustella ja räkyttää sitä kritisoiville vastaajille.
Tylsälle miehelle kelpaisi myös tylsä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä olenkin tylsä tyyppi. Ulkoilen päivittäin 2-3 tuntia ja lopun vapaa-ajan luen tai katson telkkaria sohvalla. Etsin ihan tavallista samanlaista miestä. Ennen tykkäsin matkustaa, mutta tämän koronan takia olen peruttanut kaikki matkani
Vierailija kirjoitti:
Tällaista vastaavaa miestä juurikin etsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä olenkin tylsä tyyppi. Ulkoilen päivittäin 2-3 tuntia ja lopun vapaa-ajan luen tai katson telkkaria sohvalla. Etsin ihan tavallista samanlaista miestä. Ennen tykkäsin matkustaa, mutta tämän koronan takia olen peruttanut kaikki matkani
Mielestäni tuollainen tavallinen tylsyys on mukavaa, jos sitä saa viettää rakkaan ihmisen kanssa.
Voimmeko tavata ehkä ruokaa hieman viiniä ?
Vierailija kirjoitti:
Olen outo introvertti. Elän vain itselleni. En halua ketään jakamaan mitään. Painostani en puhu.
Haluan kumppanin 1-3krt/kk pizzalle ja karatetunnille.
Miksi kukaan ei vastaa?
Olen tällainen nainen :DD
Ajatus deittisovelluksesta houkuttelee välillä, mutta sitten kun mietin, että olisi oikeasti lähdettävä treffeille, niin lykkään taas liittymistä.
Samoin viikonloppu kun tulee, on mielessä niin paljon kaikkea omaa tekemistä, niin en jaksaisi nyhjätä kenenkään kanssa.
Itselläni tosin taustalla suhteita, joissa olen ollut vetovastuussa kaikesta (jos en suunnitellut meille tekemistä, niin sitten nyhjättiin tv:n edessä jne.) niin tähän verokkiin mietittynä yksineloni on vaikuttanut niin paljon laadukkaammalta elämältä.
En tiedä miten toimii ulkomailla jos siellä olet, mutta väittäisin että Suomessa voisi toimia jos teet itse aloituksen etkä vaan odota että joku lähestyy sua, suomalaiset miehet on nyt jotenkin niin saanut sen käsityksen ettei lähestyä saa sillä jo pelkkä kysyminen on ahdistelua, näin ei tietenkään suurin osa naisista ajattele, mutta noin se on nyt saatu miehille myytyä.
Kauheeta!! Miten tästä eteenpäin 🙄