Etsin tavallista miestä
Edellinen keskustelu poistettiin jostain syystä?
Olen siis ihan tavallinen nainen parine liikakloineen.
Erittäin hyvätuloinen keskivertoon nähden.
Ole koulutettu, mutta kelpaa ihan tavis fiksua mies.
Mutta tuntuu, että tällaista on vaikea löytää.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Etsin tavallista naista, ja samat ominaisuudet paitsi ettei ole yhtään liikakiloa.
Miksi kummassa me ei olla tavattu?
7
No en tiedä. Asun ulkomailla nyt, joten hoitaisin kaikki menot myös.
Määrittele tavallinen mies? Pari liikakiloa = 10kg? Ei pitäs naiselle olla vaikeeta jos jonkinlaiset sosiaaliset taidot on.
Paljon kirjoitusvirheitä ja koulutettu? hmmm
Kaikki täällä väittäävät olevansa tavallisia naisia/miehiä, miksi ihmeessä kukaan ei kumminkaan tunnu kenellekkään kelpaavan?? Kohta ollaan taas etsimässä netistä sitä "parempaa". Sille tielle kun lähtee, niin etsiessä meneekin loppu elämä.
Haetko siis seuraa tämän palstan kautta? Hienoa jos uskallat :)
Kelpaako sinulle hikkyt?
Tää Hopeakettukin on ihan tavallinen🙂 Tuttu ja turvallinen valinta kuten Atrian maksalaatikko ilman rusinoita🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen outo introvertti. Elän vain itselleni. En halua ketään jakamaan mitään. Painostani en puhu.
Haluan kumppanin 1-3krt/kk pizzalle ja karatetunnille.
Miksi kukaan ei vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ole koulutettu😂
Minäkin haluan miehen, onko ketään pääkaupungin tuntumasta?
Sinun pitää olla mukava ja huomaavainen. Painotoivomusta ei ole. Itse painan 60kg. Kirjoitathan minulle. Kiitos ja hyvää yötä!
Täältäkö tosiaan etsit mietä? Jos olisit ihana nainen, niin miehiä olisi jonoksi asti. Miksi nyt ei ole vai oletko kranttu?
En lähtisi ikinä etsimään tuolla tavoin miesystävää. Jotain on todella pahasti vialla, kun näin teet.
Vierailija kirjoitti:
Rus
Siltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Työkieleni on englanti, ja suomea tulee harvemmin nykyään käytettyä. Eikä suomi ollut koskaan vanhin aineeni koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole koulutettu😂
En ole väittänyt olevani suomen kielen maisteri, mutta olen kuitenkin koulutettu.
Tässä olis mukava tavallinen mies. Palkkani on 2300 kk ja en polta tupakkaa, käyn kerran viikossa uimassa ja kuntosalilla. Nähdäänkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkieleni on englanti, ja suomea tulee harvemmin nykyään käytettyä. Eikä suomi ollut koskaan vanhin aineeni koulussa.
Mitä nyt parista kirjoitusvirheestä, ei sinun tarvitse puolustella itseäsi niiden johdosta :)
Etsin tavallista naista, ja samat ominaisuudet paitsi ettei ole yhtään liikakiloa.
Miksi kummassa me ei olla tavattu?