Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastaan köyhältä näyttävän myyjän asiakkaana saattaisi olla paljon mukavamoi asioida kuin sellaisen myyjän, jonka koko olemus huokaa

Vierailija
24.01.2024 |

Oikeastaan köyhältä näyttävän  myyjän asiakkaana saattaisi olla paljon mukavamoi asioida kuin sellaisen myyjän, jonka  koko olemus huokaa, kuinka hän on hyvin vakuuttsunut siitä, että minulla ei ole rahaa tai häne haluamaa aemaa, jotta ansaitsisin olla hänen asiakkaansa vaan tuon hänen hienoon myymäläänsä vain hiekkaa kenkieni pohjissa ja kysyessäni häneltä jotain keskeytän pahasti hänen ja kolleegansa juorumishetken minua edeltäneestä asiakkaasta, joka poistui samalla kun minä astuin sisälle.

Yliopisto-opiskelija

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yliopistossa tarvii oppia kirjoittamaan?

Vierailija
2/13 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan silloin kun sain oman opiskelupaikkani minun tarvinnut osata kirjoitraa riviäkään suomea.- ilm. en ollut ainoa.

2. Opiskelija, yliopistolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ainakaan silloin kun sain oman opiskelupaikkani minun tarvinnut osata kirjoitraa riviäkään suomea.- ilm. en ollut ainoa.

2. Opiskelija, yliopistolta"

No ihan varmasti näin oli

Vierailija
4/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuntuu että asiakas häiritsee kun myyjät supattaa keskenään .

Vierailija
5/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole pitkän elämäni aikana nähnyt yhtään "köyhältä näyttävää myyjää". Ei Suomi ole niin köyhä maa, että täällä myyjät kulkisivat joissain risoissa. Kyllä ihmiset yrittävät pukeutua siististi asiakaspalveluammatteihin. "Köyhältä näyttävä myyjä", voi taivas..

Vierailija
6/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen näkee, että myyjä on köyhä? Tämä on sangen olennainen kysymys ketjun aloittajalle.

Vierailija
7/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä edustaa liikettä. Tiedän vaatekauppoja, missä myyjällä on oltava yllään myynnissä oleva vaate. Nukkavierun esittäminen on hankalaa uudehkoissa vaatteissa.

Vierailija
8/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Stokkan legendaarisen leuhka ja törkeän ylimielinen kosmetiikkamyyjä!! Se on niin tämä! Jäänyt jo luojan kiitos eläkkeelle, mutta muistot kukkii kirkkaana asiakkaiden mielessä.

Aivan estottomasti asiakkaita haukkuen, kaupungin juorut kaakattaen sekä asiakkaiden luokittelu niihin joilla on rahaa ja sit niihin joille ei tarvi edes päivää sanoa.

Poikansa kasvatti samaan elämämänkatsomukseen ja -asenteen kohdalleen. Hän onkin legendaarinen talousrikollinen ja ikuinen vilunkimies: Jakke Viheriä. 

Vierailija
9/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuori mies, musta paras myyjä on aina sellainen lähikaupan vanhempi nainen. 

Vierailija
10/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nuori mies, musta paras myyjä on aina sellainen lähikaupan vanhempi nainen. 

Minäkin tykkään niistä. Niiltä saa hyviä neuvoja ja joskus tällainen keski-ikäinenkin tätsy tarvitsee vanhemman naisen huolen kantamista. Työkavereinakin tykkään eniten yli 55v naisista.

Vierailija
11/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? 

Vierailija
12/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli kaupassa silliltä tuoksuva myyjä. Miehenä minun oli pakko vielä uudestaan asioida hänen kanssaan. 

Vierailija
13/13 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä sekava jorina. 

Mutta kyllä ulkonäkö voi vaikuttaa päätökseen. Juuri valitsin vuokravälittäjää. Kaikkien välittäjien vuokra-arvio, palvelun sisältö ja hinta oli käytännössä samat. Valitsin sen joka ulkoiselta olemukseltaan ja toiminta/puhe tyyliltään vakuutti minua eniten. Hylkäsin viimeisen päälle laittautuneet, heissä molemmissa oli jotain mikä ei vakuuttaut. Valitsin perussiisteihin farkkuihin ja kauluspaitaan pukeutuneen jolla oli villasukat jalassa, hän oli muulta käytökseltään kaikista vakuuttavin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi