Mikä on miestyyppi jota inhoat eniten?
Mikä miestyyppi on sellainen jota inhoat eniten?
Itse inhoan juoppoja miehiä jotka kaljatölkki kourassa luulevat olevansa naisten toiveunia.
Inhoan miehiä jotka itse elävät kuin pellossa, juovat, mellastavat, loisivat ja silti kokevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan jokaista lähelle osuvaa naista lastenkasvatuksesta ja ylipäätään tyylistä elää.
Kommentit (130)
Liian sliipatut "coolit hipsterit"
-käyttävät peitevoidetta ja aurinko puuteria, kulmat nypitty
-muistavat mainita mistä mikäkin päällä oleva vaatekappale on ostettu
-kerrotaan,mitä vinyyleitä on hankittu
-muutenkin "harrastukset" ovat aina tosi cooleja. Hifistellään eri kahvien kanssa (joo tykkään hyvästä kahvista, mutta en tee siitä luentoa jos menen kylään tai kahvilaan, fiilistelen niiden kahvien kanssa kotona)
-liian neitimäinen käytös
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:48"]
Oma kokemukseni naisista deittisivustolla on karmaiseva. Kävin kuukausi takaperin läpi lähes 1000 ilmoitusta ja löysin yhden naisellisen naisen ja tämä oli virolainen. Eli se siitä näiden sinkkunaisten kauneudesta. Kamalia haaskoja.
[/quote]
Se, että löysit tuhannen naisen joukosta vain yhden silmääsi miellyttävän, kertoo kyllä valitettavasti enemmän sinusta kuin näistä naisista.
[/quote]
Olen toki alfauros, kuten poikanikin: huippulahjakkaita & vetävännäköisiä, standardit täten korkealla. Niinkuin pitääkin. WT-femakot eivät kelpaa, eikä kuikelot, plösöt, humanistit, vihervosut, punikit, mamuintoilijat, homovouhottajat, diletantit, byrokraatit, pehmosatuilijat, mt-potilaat, päihdeongelmaiset, työttömät, lattarintaiset, uskovaiset, etc.
Inhoaminen on liian vahva sana, mutta minua ei yhtään sytytä metroseksuaalit miehet.
Miehen pitää olla vähän äijä: Ei tarvitse olla komea eikä saa olla sliipattu. Neitimäinen käytös, mukaanlukien jokaisesta flunssasta itkeminen, on ehdoton ei. Kultakorut, vaaleanpunaiset paidat ja värjätyt hiukset yöks!
Mies, ole ihan tavallinen niin olet kaikkein paras.
- Vihaan semmosia bb-Tepon tyylisiä ja näköisiä miehiä..ei tarvitse varmaan selittää
- "Olen hyvännäköinen" -miehet ps. Näytätte max. homoilta ja tämä on kohteliaisuus
- Ruipelot, sovinistiset rillipää-miehet jotka pitää kaikkia naisia huorina/tyhminä, mut sit pettää omaa vaimoaan huorien kans (wtf??!)
- Väkivaltaiset, narsistit, narkkarit ja alkoholistit
- Valehtelijat ja pettäjät jotka ei uskalla erota / pitää vuosikausia rakastajaa yms. loukkaavaa ja inhottavaa
- Miehet jotka kohtelee omaa naistaan muuten huonosti
Audi- ja bemarimiehet. Sellaiset minä minä -tyypit. Pätee myös vastaaviin naisiin.
Liian fiksu.Exäni oli tälläinen,selitteli ja jaaritteli ummet ja lammet maapallon ympärysmitoista ja puuvillan alkuperistä jne.Mutta täysi uuno tunne asioissa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 15:28"]
Satssaa erityisesti käsilihaksiin. niihin ainakin itse kiinnitän ensimmäisenä miehessä huomiota vartalosta.
[/quote]
Tarkoittanet hauiksia ja ojentajia?
Kiitos vinkistä! En kuitenkaan usko, että ne tuosta enää kauheasti kasvavat ilman täysipainoista keskittymistä kuntosalitreeniin, enkä tahdo luopua muista harrastuksistani..