Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miestyyppi jota inhoat eniten?

Vierailija
14.09.2013 |

Mikä miestyyppi on sellainen jota inhoat eniten?

Itse inhoan juoppoja miehiä jotka kaljatölkki kourassa luulevat olevansa naisten toiveunia.

Inhoan miehiä jotka itse elävät kuin pellossa, juovat, mellastavat, loisivat ja silti kokevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan jokaista lähelle osuvaa naista lastenkasvatuksesta ja ylipäätään tyylistä elää.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitäs tyttö kahvia-tyypit.

Työntäkööt mokkamasterinsa perseeseensä.

Vierailija
82/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen näitä egomasturboivia aika paljon ja he kaikki hiljenevät kun heidät raahataan ulos viitekehyksestään tai osaamisalueeltaan. Kyse on vain hieman horjuvasta itsetunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pukkeja. Niitä, joiden mielestä on niin cool panna kaikkea mikä liikkuu mutta samalla kuitenkin halveksii naisia. Ajattelee, että mies on se joka saa ja nainen on aina se joka antaa. Leveilee panoillaan vaikka ei olisi saanutkaan. 

Vierailija
84/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:24"]

Jumalauta! Selailin äsken valeprofiilin turvin "deittisivustoa". Ensimmäisen kerran katsoin ihan piruuttani millaisia miehiä alueellani on vailla naista.

EI hitto - meni viimeinenkin toivo koskaan saada naista!!

Siellähän oli ihan normaalin näköisiä ja todella paljon suorastaan hyvännäköisiä (sikäli kun nyt osaan miehenä miesten ulkonäköä arvioida) miehiä.

OK, monessa näytti olevan huomattavan alkeellista kieltä käytetty esittelytekstissä, mikä itseäkin välillä pisti naurattamaan, mutta siltikin jäi vielä paljon sellaisia, jotka luokittelisin suorastaan eliittimiehiksi.

Jos tollaset joutuu etsimään seuraa netistä, mitä toivoa on kaltaisellani rumahkolla miehellä? Eipä juuri mitään.

[/quote]

Syy miksi en hae enää seuraa deittisivustoilta, siellä ei ole tavallista suomalaista miestä. 

Vierailija
85/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka luulevat itsestään liikoja. Ei olla itse todellakaan mitään adoniksia, mutta ääneen voi arvostella joka ikisen naisen petolinnun peräsimeksi ja oletetaan, että kaikki naiset heittäytyvät jalkoihin. Höystettynä vielä kaikenlaisien panotarinoiden kertomisella, jottei kenellekään jäisi epäselväksi, saako ko. henkilö tarpeeksi.

Napoleon-kompleksiset miehet. Ehkä pahimpia näin pitkänhuiskean naisen näkökulmasta. Pakko kompensoida sitä pituuden puuttumista perseilevällä käytöksellä ja kaiken näköisellä munanjatketoiminnalla. Ei voi vaan käsittää. Yleensä höystettynä vielä kettuiluna minua kohtaan, esim. nimitellään karseeksi amatsoniksi jne. En minäkään heitä kutsu kääpiöiksi? Täytyy kyllä tähän väliin sanoa, että tunnen myös aivan ihania lyhyempiä miehiä, jotka ovat aivan sinuja itsensä kanssa. Jotenkin tuntuu että se on tässä kategoriassa joko tai - ihania ihmisiä tai täysiä pissapäitä.

Kaksinaismoraliset miehet: itse ryypätään ja rällätään, käydään heiluttelemassa peittoa kaiken kanssa, millä on reikä jne. Mutta auta armias jos nainen on joskus humalassa tai "hairahtunut" yhden illan juttuun, hän on huono nainen.

Siinä nyt muutamia mieleen tulevia.

Vierailija
86/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:56"]

Minusta on mielenvikaista vittuilun nimissä ymmärtää jonkun sanomiset väärin vain siksi että sanojalla on vagina ja sinulla itselläsi ei ole lihaksista edes muistoa.

[/quote]

Hoho, on minulla lihakset.

Ei kauhean isot eikä hyvän malliset ja rasvaakin päällä, mutta tulleet juuri moninaisten urheiluharrastusten sivutuotteena.

Olen jopa julkaissut suuntaa antavan kuvan itsestäni tällä palstalla jokin aika sitten :D

[/quote]

Satssaa erityisesti käsilihaksiin. niihin ainakin itse kiinnitän ensimmäisenä miehessä huomiota vartalosta. 

Vierailija
87/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka tekee kaikkensa päästäkseen sänkyyn naisen kanssa. Siis suomeksi sanottuna piirittävät viikko- ja kuukausitolkulla, esittävät kiinnostunutta ja ihastunutta, eivät anna millään periksi vaikka nainen ei niin kiinnostunut olekaan. Ja sitten kun ja jos saavat sitä seksiä, katoavat maisemista. Kaikki tuo vaivannäkö yhden ainoan panon takia. 

Ei jumalauta että mä en voi käsittää. Eikö voi sanoa suoraan että etsin pelkkää seksiä, irtooko? Miksi pitää esittää ihastunutta ja kiinnostunutta, kun ei sitä kuitenkaan ole? Miksi nää tän tyypin paskiaiset ei mene sinne baariin ja iske sieltä yhden illan seuraa, miksi pitää saalistaa just nimenomaan niitä naisia, jotka etsivät parisuhdetta eikä pelkkää seksiä?!!!! 

Joku aivovamma näillä "miehillä" on pakko olla, ei tätä mikään muu selitä. 

Ja joo, olen avautunut aiheesta tänään muuallakin. Raivostuttaa kyseiset runkkarit. 

Vierailija
88/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:40"]

Summa summarum;  naisia ei voi miellyttää.

[/quote]

Joo. On se yllättävää että kerrallaan ei voi olla täydellisesti yhteensopiva päälle kolmen miljardin ihmisen kanssa. Helpottaa kuitenkin varmaan tuskaa kun koitat pystyä sisäistämään sen konseptin, että jokainen viesti tässä ketjussa ei edusta jokaisen suomalaisen tai maailman naisen mielipiteitä.

Vierailija
89/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 00:24"]

Jumalauta! Selailin äsken valeprofiilin turvin "deittisivustoa". Ensimmäisen kerran katsoin ihan piruuttani millaisia miehiä alueellani on vailla naista.

EI hitto - meni viimeinenkin toivo koskaan saada naista!!

Siellähän oli ihan normaalin näköisiä ja todella paljon suorastaan hyvännäköisiä (sikäli kun nyt osaan miehenä miesten ulkonäköä arvioida) miehiä.

OK, monessa näytti olevan huomattavan alkeellista kieltä käytetty esittelytekstissä, mikä itseäkin välillä pisti naurattamaan, mutta siltikin jäi vielä paljon sellaisia, jotka luokittelisin suorastaan eliittimiehiksi.

Jos tollaset joutuu etsimään seuraa netistä, mitä toivoa on kaltaisellani rumahkolla miehellä? Eipä juuri mitään.

[/quote]

Syy miksi en hae enää seuraa deittisivustoilta, siellä ei ole tavallista suomalaista miestä. 

[/quote]

Oma kokemukseni naisista deittisivustolla on karmaiseva. Kävin kuukausi takaperin läpi lähes 1000 ilmoitusta ja löysin yhden naisellisen naisen ja tämä oli virolainen. Eli se siitä näiden sinkkunaisten kauneudesta. Kamalia haaskoja.

Vierailija
90/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 17:48"]

Oma kokemukseni naisista deittisivustolla on karmaiseva. Kävin kuukausi takaperin läpi lähes 1000 ilmoitusta ja löysin yhden naisellisen naisen ja tämä oli virolainen. Eli se siitä näiden sinkkunaisten kauneudesta. Kamalia haaskoja.

[/quote]

Se, että löysit tuhannen naisen joukosta vain yhden silmääsi miellyttävän, kertoo kyllä valitettavasti enemmän sinusta kuin näistä naisista. 

Vierailija
91/130 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahin on persu.

Vierailija
92/130 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miehet, jotka ovat kommareita/vasureita, kumartelevat Stalinin muotokuvalle, ylistävät Leniniä ja ihailevat Kiinan Maoa.

- uusnatsit

-tatuoidut miehet, joilla on naama lävistysten peitossa

-naisten vihaajat

-ylimieliset miehet

-rasisti

-liian neitimäinen, joka valittaa kaikesta

-liian avuton (ei osaa esimerkiksi tehdä ruokaa)

-miehet, joiden koko maailma on alkoholi, tupakka ja huumeet

-miehet, jotka käyvät vain kerran viikossa suihkussa tai jopa sitäkin harvemmin

-miehet, joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja

-jälkeenjääneet (tällä tarkoitan, että on pikkupoikien kanssa samalla tasolla vaikkapa huumorin suhteen)

-väkivaltainen

Eiköhän tuossa ollut jo kaikki.

Vierailija
93/130 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Juopot/humalaiset
- Väkivaltaiset
- Lipevät ulkomaalaiset/kantasuomalaiset
- Merkkivaatteiden käyttäjät/liian muodikkaat
- Jääkiekkohullut (näistä on vaan huonoja kokemuksia)
- Naisten arvostelijat
- Sosiaalipummit (siis sellaiset jotka ovat valinneet elintapansa, eivät ne ketkä ovat joutuneet siihen ja yrittävät siitä pois)
- Mustaukkaiset (varsinkin ne, jotka vielä itse menevät vehtaamaan muiden kanssa. Ex oli tällainen.)
- Miehet jotka kerskuvat heikkouksillaan. Esim. "En käy töissä koska olen masentunut. Olen sinua parempi ihminen." tai " Olen sairaseläkkeellä. Älä tuomitse minua. Voin tehdä mitä haluan." Tämä on huippusäälittävää ja nämä miehet kierrän nykyään kaukaa. Exäni oli jo liikaa.

Vierailija
94/130 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:06"]

-"makusnobit"

[/quote]

Haha. Ei ole koskaan seurustelumielessä tullut vastaan mutta tunnen tyypin. Erityisen rasittavia nämä ovat jos itse oikeasti nauttii esim. hipsterimusiikista. Kerran Lau Naun keikalla vieressä oli joku tyyppi joka koko ajan halusi kovaan ääneen (musiikki siis aika hiljaista) keskustella ympäristön kanssa siitä kuinka harvinaisia vinyylilevyjä kukakin omistaa.

[/quote]

tuli mieleen Viivi & Wagnerista se Wagnerin musasnobi kaveri, joka kuunteli vain sellaista musiikkia jota kukaan muu ei kuuntele :)

Vierailija
95/130 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ja rumat miehet, jotka katsovat asioikseen arvostella naisten ulkonäköä jatkuvasti (etenkin asioita, joita ei voi muuttaa: pieniä rintoja, lyhyitä jalkoja jne.) ja kuvittelevat itse ansaitsevansa sen kaikkein kauneimman naiset - vaikkei todellisuus kohtaa kuvitelmia. Nämä usein vielä keski-ikäiset tai sitä vanhemmat ukot sitten ryystävät kaljaa terassilla ja huutelevat törkeyksiä ohikulkeville naisille tai yrittävät tuppautua seuraan baarissa käsi reidelle -taktiikalla. Hyi!

Vierailija
96/130 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joilla on ylisuuri ego ja jotka halveksuvat muita.

Vierailija
97/130 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset itsevarmat miehet, jotka piilovittuilee kaikille ja pitää itseään erinomaisena. Esittävät vielä yleensä mukavia ja tuntuvatkin siltä alussa, mutta todellinen luonne paistaa läpi. Semmosia pelimiesten tyyppisiä, ettei välitetä oikeasti mistään.

Vierailija
98/130 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko viestiketjua, kun täällä on monta sanoisinko itsestään selvyyttä. Mutta alkupäässä viestiketjua joku luetteli. jotka itse ymmärrän, mutta jotka eivät olleet, aivan jokaisen naisen (tai miehen) listalle päässeitä, näitä olivat   imagolasit,sekä imagotukka että vaimonhakkaajapaidat.  Sen sijaan iheman vaikeuksia minulla on ymmärtää, mitä inhottavaa on ruutupaitoja käyttävissä miehissä? Ymmärrän toki, ettei ruutupaidassa voi esiintyä aivan kaikkiallla, mutta, jo ruurupaitakuoseja on jo niin monta, että tuntui vähän  yksioikoiselta  kommentilta  Ja vielä tylsempii oli, tai  siis mitä en itse ymmärtänyt oli kirjoittajan lohkaisu: sisustajamiehet :o apua  - Pitäisikö miehen siis asua mieluummin laatikossa, tai vaikka autossa ennen kuin löytää, jos löytää sen naisen, joka sitten sisutaa "yhteisesti toteutetun" kodin? Luulisin, että monen naisen jos kohta miehenkin suu loksahtaisi auki, jos ja kun ensimmäsitä kertaa esittelisi toiselleen tyhjää kotiaan (Vaatteet voisi olla säilöttynävaikka siististi klassiseen Ikea kassiin) ja mies kertoisi joo mä aattelin, että sitten kun mä löydän itselleni naisen, niin hän sitten sisustaa mun kodin kun mä en ole (sellainen inhokki) sistajamies.

Vierailija
99/130 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...(sellainen inhokki) sistajamies." [korjaus:] sisustajamies. - Tarkennus ja tai kysymys, miksi ihmeessä sisustaminen olisi "vain" naisten juttu?   Minusta on sukupuoleenkatsomatta, jos osaa  luoda/rakentaa ja/ tai koota  ympärsitöstään, kuten kodistaan viihtyisän. Tilan, mihin se, sitten onkaan tarkoitettu.

Vierailija
100/130 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset "miehet" joita ei kiinnosta puhua mistään syvällisistä aiheista, elämä pyörii rahan, biletyksen, naisten ja sosiaalisen median ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme