Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miestyyppi jota inhoat eniten?

Vierailija
14.09.2013 |

Mikä miestyyppi on sellainen jota inhoat eniten?

Itse inhoan juoppoja miehiä jotka kaljatölkki kourassa luulevat olevansa naisten toiveunia.

Inhoan miehiä jotka itse elävät kuin pellossa, juovat, mellastavat, loisivat ja silti kokevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan jokaista lähelle osuvaa naista lastenkasvatuksesta ja ylipäätään tyylistä elää.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:18"]

Metsurit, asfalttityöntekijät, mastotyöntekijät, lastaajat, rakennustyöntekijät... ihan näin muutamia mainitakseni.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:06"]

Kertokaa, millä työllä saa nykyään lihakset. 

[/quote]

No ei ainakaan istumalla päivänsä av:lla trollaamassa.

[/quote]

[/quote]

asfalttityöntekijöillä EI ole työllä kasvatettuja lihaksia, eikä nykypäivän raksamiehilläkään. Metsurit ovat toki jänteviä ja perusvahvoja, ennen nekin tekivät vielä fyysisempää työtä. Oikeasti lihakset saa urheilemalla, ei nykypäivän työllä. Ennen maanviljelijätkin olivat voimakkaita, mutta usein kova työ kulutti kropan loppuun jo nuorena.

Vierailija
42/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa kun et mitään tiedä. Mun mies on asvalttityöntekijä ja eläissään ei ole mitään urheilua harrastanut, ja silti on lihaksia huomattavasti enemmän kuin konttorirotalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas joku kaikkitietävä joka osaa kertoa missä työssä mitäkin tehdään :D taattua av:ta! oletko kokeillut kaikkia noita?

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:22"]

Metsurit, asfalttityöntekijät, mastotyöntekijät, lastaajat, rakennustyöntekijät... ihan näin muutamia mainitakseni.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

asfalttityöntekijöillä EI ole työllä kasvatettuja lihaksia, eikä nykypäivän raksamiehilläkään. Metsurit ovat toki jänteviä ja perusvahvoja, ennen nekin tekivät vielä fyysisempää työtä. Oikeasti lihakset saa urheilemalla, ei nykypäivän työllä. Ennen maanviljelijätkin olivat voimakkaita, mutta usein kova työ kulutti kropan loppuun jo nuorena.

[/quote]

Vierailija
44/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 tiiraa tosi tarkkaan miesten fysiikkaa.

Just sayin...

Vierailija
45/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä jonka viikon kohokohta on lähteä ryyppäämään viikonloppuna.

Miehiä jotka ovat liian itsevarmoja eivätkä kunnioita/arvosta muiden mielipiteitä.

Miehiä joilla ei ole käytöstapoja.

Mutta kyllä suurin osa miehistä on ihania :)

Vierailija
46/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies, joka tietää olevansa komea ja naisten mieleen. Lipevä ja omahyväinen. Jaiks.

Vierailija
47/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinisti, joka näkee naisessa vain tissit ja perseen silloinkin, kun pitäisi vaikka keskittyä työasioihin, ja jonka mielestä kaksimieliset vitsit sopivat mihin tilanteeseen tahansa.

Vierailija
48/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei tartte olla palkkatyö.. Mun miehellä on kyllä ainakin kunnon työllä saadut lihakset, se kun kaivaa, lapioi, kantaa, rakentaa jnejnejne ihan tässä kotioloissa, omakotitalossa kun riittää puuhaa..

Vierailija
49/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:56"]

Minusta on mielenvikaista vittuilun nimissä ymmärtää jonkun sanomiset väärin vain siksi että sanojalla on vagina ja sinulla itselläsi ei ole lihaksista edes muistoa.

[/quote]

Hoho, on minulla lihakset.

Ei kauhean isot eikä hyvän malliset ja rasvaakin päällä, mutta tulleet juuri moninaisten urheiluharrastusten sivutuotteena.

Olen jopa julkaissut suuntaa antavan kuvan itsestäni tällä palstalla jokin aika sitten :D

Vierailija
50/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakäsimiehet on ehdoton nou-nou ja toinen nou-nou on ne dorkat jotka tekee ison numeron siitä, että he tarjoavat kun ollaan ulkona. Siis tyypit jotka kantaa prikallisia viinaa pöytään jossa on puolituttuja ihmisiä. En koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
51/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:57"]

Minusta on mielenvikaista vittuilun nimissä ymmärtää jonkun sanomiset väärin vain siksi että sanojalla on vagina ja sinulla itselläsi ei ole lihaksista edes muistoa.

[/quote]

Ei kauhean isot eikä hyvän malliset ja rasvaakin päällä, mutta tulleet juuri moninaisten urheiluharrastusten sivutuotteena.

Olen jopa julkaissut suuntaa antavan kuvan itsestäni tällä palstalla jokin aika sitten :D

[/quote]

Löysin:

Valitettavasti geeneilleen ei kukaan voi mitään.

http://aijaa.com/L8wj8F#zoom

Vierailija
52/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]

Ei ollut viestin pointti. Ei ihme että olet täällä vinkumassa kun keskittymiskyky on kultakalan luokkaa.

Vierailija
53/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva työ oikeasti kasvattaa lihaksia, se on enemmän sitä työmiesfantasiaa. On totta, että fyysisen työn tekijät ova pidempään hoikempia, hieman voimakkaampia ja jäntevämpiä kuin vastaavat ei-fyysistä työtä tekevät. Eivät ne entisajankaan kovaa työtä tekevät yleensä. lihaksikkaita olleet, vaan ns kireitä ja jänteviä. Kestäviä ja sitkeitä kuin mitkä kyllä. Toki joku tukinhakkaaja ja maatyömies on ollut roteva. Geenit vaikuttavat todella paljon ja poikkeuksia on. 

Vierailija
54/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:27"]

Täällä on taas joku kaikkitietävä joka osaa kertoa missä työssä mitäkin tehdään :D taattua av:ta! oletko kokeillut kaikkia noita?

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no itseasiassa tiedän aika hyvin, isäni oli metsuri, eno asfalttimies, pappa rakennusmies. Kaikkien työmailla tullut oltua suht paljon, ehkei enon niinkään. Sitä paitsi katsokaa ympärille, ei asfalttimiehillä ole usein hyvää kroppaa, eikä raksamiehilläkään.

Vierailija
55/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suurin inhokkityyppi on ylimieliset, sovinistiset, naisia (etenkin rumia ja lihavia, tai liian kauniita ja älykkäitä) halveksiva miestyyppi. Mies, jolle naisella noin ylipäätään on ihmisarvo vain jos on kyllin kaunis ja hoikka. Toisaalta tämä miestyyppi ei myöskään kestä liian kaunista ja liian älykästä naista (uhka).

Aivan kuin kauneustaso määrittäisi naisen ihmisarvon, käsittämätöntä.

Sovinistiset, seksistiset, naisia alentava, kontroloiva, määräilevä, itsekäs mies saa aina karvani pystyyn.  Mies, joka avioliitossakin aina ensin ajattelee vain omaa mielihyvää, ei ole kypsä, eikä hyvä aviomies/isä.

Tyhmäkin saa olla, jos vain ymmärtää, että on tyhmä. Suurinta tyhmyyttä on juuri olla se yksinkertainen, sivistymätön junttiurpo, joka ei itse edes tajua omaa pienuuttaan. Herroja osataan vihata, ja Helgsingin Herrat noitua helvetin tuleen mutta itse ei ole esittää mitään järkevää poliittista ratkaisua vihaamiaan asioita kohtaan.

Vierailija
56/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:07"]

Bodareita ja pullavia. Mun mielestä miehellä pitää olla lihaksia mutta oikealla urheilulla tai raavaalla työllä kasvatettuja.

[/quote]

Yksi retardeimpia naisten vaatimuksista.

Pitää olla lihaksia, mutta ei saa olla lihaksia! Easy as taking a shit.

[/quote]

Mene jo sinne hoitoon. Sulla prakaa päässä rankasti.

[/quote]

Jaa,

Minusta taas on sangen jakomielitautista vaatia lihaksia ilman lihaksia :D

[/quote]

Minäkin hatarapäinen ymmärrän mitä tarkoittaa "työn teolla saatu lihas". Miehellä on luonnostaan enemmän lihasmassaa kuin naisella, siksi sellainen luonnollinen, hyvässä kunnossa oleva mies miellyttää niin monia naisia. Eli siis kunnossa oleva ("fit) mies vs. ruipelo tai plösö.

Minun hatara pääni ymmärtää myös eron tällaisen miehen ja bodarin välillä. Bodarivartalo vetoaa vain kohdeyleisöönsä, eikä täälläkään montaa fania löytynyt ketjussa jossa joku bodari halusi tietää onko sellainen luonnoton härkälihasmassa kuumaa kamaa. Itseasiassa se tuntui jopa ällöttävän.

Itsehän pidän ruipeloista, normilihaksikkaista ja hieman pyöreäkin käy.

[/quote]

Minäkin tajuan mitä tarkoitettiin vaikka kuulun siihen vähemmistöön (?) joka tykkää todella lihaksikkaista miehistä. Olen tavannut salilla mukavia ja reiluja bodareita joten sekin on hieman sellaista sterotypiaa, että kaikki bodarit olisivat narsisteja. Mutta tosiaan monelle naiselle se on liikaa lihaksia :D ja minulle se sopii ;D

Vierailija
57/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:07"]

Bodareita ja pullavia. Mun mielestä miehellä pitää olla lihaksia mutta oikealla urheilulla tai raavaalla työllä kasvatettuja.

[/quote]

Yksi retardeimpia naisten vaatimuksista.

Pitää olla lihaksia, mutta ei saa olla lihaksia! Easy as taking a shit.

[/quote]

Mene jo sinne hoitoon. Sulla prakaa päässä rankasti.

[/quote]

Jaa,

Minusta taas on sangen jakomielitautista vaatia lihaksia ilman lihaksia :D

[/quote]

Minäkin hatarapäinen ymmärrän mitä tarkoittaa "työn teolla saatu lihas". Miehellä on luonnostaan enemmän lihasmassaa kuin naisella, siksi sellainen luonnollinen, hyvässä kunnossa oleva mies miellyttää niin monia naisia. Eli siis kunnossa oleva ("fit) mies vs. ruipelo tai plösö.

Minun hatara pääni ymmärtää myös eron tällaisen miehen ja bodarin välillä. Bodarivartalo vetoaa vain kohdeyleisöönsä, eikä täälläkään montaa fania löytynyt ketjussa jossa joku bodari halusi tietää onko sellainen luonnoton härkälihasmassa kuumaa kamaa. Itseasiassa se tuntui jopa ällöttävän.

Itsehän pidän ruipeloista, normilihaksikkaista ja hieman pyöreäkin käy.

[/quote]

Minäkin tajuan mitä tarkoitettiin vaikka kuulun siihen vähemmistöön (?) joka tykkää todella lihaksikkaista miehistä. Olen tavannut salilla mukavia ja reiluja bodareita joten sekin on hieman sellaista sterotypiaa, että kaikki bodarit olisivat narsisteja. Mutta tosiaan monelle naiselle se on liikaa lihaksia :D ja minulle se sopii ;D

[/quote]

eivä läheskään kaikk bodarit ole edes itsekkäitä. olen tuntenut monia harrastaja -sekä kilpabodareita työn ja harrastuksen kautta vuodesta 1992, samanlainen kirjo heistä löytyy, kuin muistakin ihmisistä. 

Vierailija
58/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 20:27"]

Ei ollut viestin pointti. Ei ihme että olet täällä vinkumassa kun keskittymiskyky on kultakalan luokkaa.

[/quote]

Hahaha, en ole vinkunut

Vierailija
59/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 17:16"]

Inhoan suomipoikien pieniä kikkeleitä, mustat ovat paljon parempia. 

[/quote]

Sulla on käyny paska mäihä.. T: Isomelasen ( made in fin) vaimo ;)

Vierailija
60/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 17:16"]

Inhoan suomipoikien pieniä kikkeleitä, mustat ovat paljon parempia. 

[/quote]

Sulla on käyny paska mäihä.. T: Isomelasen ( made in fin) vaimo ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän