Nelikymppinen nainen, huolisitko 50-v miehen jolla pieniä lapsia?
Mietin onko mahiksia, itseä kiinnostais n 40 v nainen mutta oonko huonossa asemassa verrattuna niihin 50 vuotiaisiin joilla jo isot lapset tai sitten itseäni 10 v nuorempiin miehiin? En myöskään ole varakas mutta ihan mukavassa työssä ja olen mukava ja ”hyvä” tyyppi. Kannnattako ollenkaan yrittää 10 v nuorempia?
Kommentit (48)
Luonteella ei toki taaskaan ole merkitystä.
Te ikäfriikit huvitatte.
Jokainen on yksilö mutta noin periaattessa jotta saisit 10 v itseäsi nuoremman saattaisi auttaa jos olisit varakas tai lapsesi jo isoja. Yleensä 40 v on pienet lapset joten jos nainen katselee 50 v miehiä hän ei varmaan ajattele että olisivat pikkulapsivaiheessa. Ei sekään välttämättä haittaa. Mutta miksi et katsele itsesi ikäisiä?
Ainahan kannattaa yrittää. Jotkut pitävät lapsia miinuspuolena (niin kuin itse tekisin) ja joillekin nelikymppisille olet turhan vanha. Ei voi tietää, mitä juuri tuo nainen ajattelee.
En ottaisi. Noin hidas mies ei mun vauhdissani pysyisi.
No, vaikka itse en koskaan edes mihinkään uusperhekuvioihin lähtisi (eli siinä mielessä ei haittaisi pienetkään lapset kun en varsinaisesti niiden kanssa tulisi tekemisissä olemaan) niin pakko sanoa että ei se eduksi olisi. Omat lapset on jo teinejä ja (anteeksi suoruuteni) kyllä vähän odotan jo aikaa kun lähtevät maailmalle. Jos mulla olisi siinä kohtaa miesystävä, joka on kiinni pienissä lapsissa, olisihan se hieman tympeää. Ihan hypoteettista pohdiskelua kylläkin, olen parisuhteessa nuoremman vela-miehen kanssa.
Saattaisin huoliakin, jos olet kunnollinen, työelämässä oleva mukava mies.
Eivät lapset mikään este ole, ainakaan itselleni.
En ikinä jaksaisi nelikymppisenä enää pikkulapsishowta tai uusioperhemeininkiä!Painajaismaista.Omat lapset isoja ja nyt nautin omasta ajasta!
Ei kiitos, ikäero olisi sopiva mutta omat lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan. Lapsenlapset olisivat ok
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö mutta noin periaattessa jotta saisit 10 v itseäsi nuoremman saattaisi auttaa jos olisit varakas tai lapsesi jo isoja. Yleensä 40 v on pienet lapset joten jos nainen katselee 50 v miehiä hän ei varmaan ajattele että olisivat pikkulapsivaiheessa. Ei sekään välttämättä haittaa. Mutta miksi et katsele itsesi ikäisiä?
Vielä vähemmän viisikymppinen haluaa miehen jolla pieniä lapsia. Minä olen nelikymppinen enkä koskaan ole halunnut miestä jolla on lapsia, nyt tosin sellainen on muttei kumpikaan asu enää kotona. Itse olen lapseton mutten periaatteellinen vela, asia ei vaan ollut koskaan ajankohtainen.
Ei kiinnosta. Lopetan omat vanhemmuushommat muutaman vuoden sisällä ja vanhimmat lapset on aikuisia. Se on asia mitä eniten odotan elämässä. Elää pelkästään aikuisen elämää. En edes hoida omia lapsenlapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ap nyt vaan sattuu olemaan kiinnostunut juuri tästä naisesta ja nainen nyt sattuu olemaan hiukan nuorempi? Miksi puumanaisille ei yleensä sanota "katsele itsesi ikäisiä"?
Riippuu vähän lapsijärjestelyistä. Jos vain viikonloppuisä, ehkä se menisi sen 15 vuotta. (Tosin sit sä oisit jo eläkkeellä.) Viikko-viikko olisi aivan liikaa.
Mä oon nelikymppinen ja mun lapseni ovat jo teinejä. En muuttaisi kenenkään kanssa yhteen ennen kuin lapseni ovat muuttaneet pois kotoa, niin lähellä se kuitenkin jo on, enkä halua sekoittaa tarpettomasti heidän elämäänsä.
Sanomattakin on selvää, että uudelle onnelle en edes yrittäisi pyöräyttää uutta lasta.
En missään tapauksessa. Pikkulapsiarki meni omalla kohdallani jo melkein 20 vuotta sitten. Ei enää sitä lajia tässä iässä.
Oma lapseni oli aikuinen ja muutti pois kotoa, kun olin 43. Mitäpä luulet, olisinko siinä vaiheessa kiinnostunut kymmenisen vuotta itseäni vanhemmasta miehestä joka elää vasta ruuhkavuosia?
Onhan sulla täytynyt joku fertiili-ikäinen nainen olla vielä muutama vuosi sitten, jos kerran lapsesi ovat pieniä? Miksei nuorempi siis voisi nytkin olla kiinnostunut.
Ikäsi on melko lailla merkityksetön seikka tässä kohtaa, mutta pienet lapset ovat kynnyskysymys. En halua lapsiarkea, joten jos päätyisimme yhteen pitäisi järjestää asiat niin, että tapaisimme vain, kun sinulla ei ole lapsivuoroa.
Ei kiitos. Uusperhe elämä ei kiinnosta minkään ikäisten miesten kanssa.
Jos pitää vain ikäeron ja pienten lapsien perusteella tehdä arvio, niin kumpikaan ei ole plussaa.
En huolisi. Oma lapsi on jo maailmalla, enkä kyllä arvosta ikäeroakaan.