Paljonko teillä on metsää?
Kommentit (41)
Vähän alle 1000 ha.
Osin perittyä, osin ostettua. Voin vakuuttaa, että nyt ei enää tiedä, mitä metsässä on 50 vuotta sitten tehty, avohakattu vai ei, istutettu vai ei. Puuta joka tapauksessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Noin 150 hehtaaria ja vähän joutomaita siihen päälle.
Kyse oli metsästä eikä pusikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mistä puistikosta. Metsähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Yksi koivu ja yksi pihlaja
Lakkaahan retostelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pusikkoa vaan kunnon metsää ja siihen ne muut maat päälle. Puhutko pusikosta, kun ei mielestäsi ole tarpeeksi hehtaareja?
Kertokaa te, joilla on metsää, kannattaako sitä omistaa? Ajatus kiehtoo, ja sijoittaminen kiinnostaa (rahastoja ym. toki onkin jo). Mutta en aja autoa, joten palstoille olisi hankala päästä, ja olen luonnonsuojeluhenkinen joten voisi olla raskasta tehdä hakkuupäätöksiä. Miten neuvoisitte minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pusikkoa vaan kunnon metsää ja siihen ne muut maat päälle. Puhutko pusikosta, kun ei mielestäsi ole tarpeeksi hehtaareja?
Puhun siitä risukosta, jota sinä pidät pusikkona.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa te, joilla on metsää, kannattaako sitä omistaa? Ajatus kiehtoo, ja sijoittaminen kiinnostaa (rahastoja ym. toki onkin jo). Mutta en aja autoa, joten palstoille olisi hankala päästä, ja olen luonnonsuojeluhenkinen joten voisi olla raskasta tehdä hakkuupäätöksiä. Miten neuvoisitte minua?
Olen perinyt metsää. Tämän vuoden tulot tulee olemaan noin 80 000 euroa, mutta on myös menoja. En ole ikinä käynyt osalla palstoilla vaan metsänhoitoyhdistys hoitaa hommat puolestani. Tietysti maksan siitä heille.
Kaadettua vai kaatamatonta?