BB-Marianne poistettiin, miksi Teppo sai jäädä
Heti ei talossa ole yhtäkään kun noi käy toistensa kimppuun.
Mariannen poistaminen on toki oikein mutta ei Teppoakaan voi säästää.
Teppo töni Mariannea pahmmin kuin mitä Andy tuuppasi Anua.
Kommentit (46)
"Jos mä haluun et sä itket tos lattial ni sit niin."
"Mua ei tuu kukaan käskee mitä mä vittu teen."
Hieno mies.
No ei kyllä varsinaisesti töni vaan käsi esteenä kun Marianne yrittää tulla kiukkuisena tykö. Teppo ei ole edes agressiivisen oloinen. Tuollainen tönimisliike tulee, kun yrittää tulla toisen tykö agressiivisena. Pakkohan Tepon oli estää Mariannea. Monesti tuntuu, että av mammat on tosi tyhmiä.
No ei kyllä varsinaisesti töni vaan käsi esteenä kun Marianne yrittää tulla kiukkuisena tykö. Teppo ei ole edes agressiivisen oloinen. Tuollainen tönimisliike tulee, kun yrittää tulla toisen tykö agressiivisena. Pakkohan Tepon oli estää Mariannea. Monesti tuntuu, että av mammat on tosi tyhmiä.
Yleensähän se menee toisin päin että nainen vittuilee kunnes mies lyö. Nyt se vaan meni toisinpäin..
Tosi asiassa Johanna kiusasi Mariannea tunti tolkulla. Väitteli Mariannen kanssa, onko M:n silmä oikeasti kipeä vai ei. Vei Mariannelta eka tyynyn ja sitten kun M sai päiväkirjahuoneesta uudet tyynyt, oli Johanna vieny Mariannelta koko sängyn. Näiden episodien välissä tyhjäpää-Teppo aukoi koko ajan päätään Mariannelle ja ärsytti lisää. Pikkutyttöä kiusattiin vanhojen ihmisten toimesta, ei mikään ihme että pimahti! Ja Teppo runttasi todella lujaa Mariannen seinään, joten olisi joutanut myös pihalle talosta. Noh,eiköhän se sieltä lähde seuraavissa bileissä...