Andyn suosio mysteeri..
..taitaa johtua siitä kun on julkkiksin. Ei tuota kyllä jaksa katsoa eikä kuunnella. Piti panna telkku kiinni.
Kommentit (21)
Annan arvon musauralle, mutta asukkaana ei jaksa puhetta kuunnella.
Andy on hieno mies ja fiksu tyyppi. Respect.
päihdeongelmaisen julkkiksen suosio=säälistä johtuvaa
Hieno mies, viisaita sanoja, rauhaa ja rakkautta! :)
Andy sanoi just tuola telkussa ettei kestä tuota selän takana paskan puhumista vaan haluaa harmoniaa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:37"]
Andy sanoi just tuola telkussa ettei kestä tuota selän takana paskan puhumista vaan haluaa harmoniaa.
[/quote]
"reps" Väkivaltainen alkoholisti haluaa harmoniaa. Kuinka tyhmiä naisia voi olla?
Narkkari oli liian kännissä että olisi edes huomannut mitään sormenjälkiä taulussaan ellei hänelle olisi siitä kerottu :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:07"]
..taitaa johtua siitä kun on julkkiksin. Ei tuota kyllä jaksa katsoa eikä kuunnella. Piti panna telkku kiinni.
[/quote]ööö, mitä outoa on siinä että "julkkis-BB:n" suurin julkkis on suosituin?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:25"]
Narkkari oli liian kännissä että olisi edes huomannut mitään sormenjälkiä taulussaan ellei hänelle olisi siitä kerottu :)
[/quote]Läyhääjät vain luulivat ettei huomaisi... Siksi pelleilivät Andyn kustannuksella. Clamydia ja Anus pihalle talosta.
Mut tämmösiä urpojahan suomalaiset ON! Jos joku on julkkis, niin se on niin cool! Ihan sama vaikka olis persettään myynyt ja siksi on julkkis, mutta ihana on. Mitä hiton väliä vaikka olis kuinka makeita biisejä tehnyt, silti voi tyyppi olla ihan idiootti. Niin kuin tässäkin tapauksessa!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:28"]
^ mistähän sinä sen tiedät?
[/quote]
Kyllähän tuon näki jokainen silmillään, siis kännitilan.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:33"]
Mut tämmösiä urpojahan suomalaiset ON! Jos joku on julkkis, niin se on niin cool! Ihan sama vaikka olis persettään myynyt ja siksi on julkkis, mutta ihana on. Mitä hiton väliä vaikka olis kuinka makeita biisejä tehnyt, silti voi tyyppi olla ihan idiootti. Niin kuin tässäkin tapauksessa!
[/quote]
Siis jos hän on MIES ja julkkis, ei kukaan tuollaista naista fanittaisi. Kuvitelkaa nyt joku nainen sokeltamassa hampaattomalla suullaan jotain näennäisviisauksia tuolla ja saamassa raivareita. Se toivotettaisiin helvetin nopeast hoitoon tällä palstalla :)
Jotkut naiset ovat vain ihan sairaan yksinkertaisia, siksi näillä eltaantuneilla ja alkoholisoituneilla entisillä suuruuksilla riittää hoivaajia ja ihailijoita. Välillä saadaan vähän turpaan mutta ei se mitään kun kultsu on niin ihana (entinen)rokkitähti.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:25"]
Narkkari oli liian kännissä että olisi edes huomannut mitään sormenjälkiä taulussaan ellei hänelle olisi siitä kerottu :)
[/quote]Läyhääjät vain luulivat ettei huomaisi... Siksi pelleilivät Andyn kustannuksella. Clamydia ja Anus pihalle talosta.
[/quote]
Claudia sais kyllä jäädä, koska läyhääminen luo edes jotain aineksia draamalle. Anu on aika turha, eiköhän hänen huippuhetki ole nyt nähty, sai Andyn suuttumaan.
Päihdeongelmainen narsisti. Soittaa jotain paskaa vissiin. Ei kiinnosta.
Ei miehekäs. Ei komea. Ei työteliäs. Hankki uudet hampaat huumeidensyömien tilalle toisten rahoilla. Jaiks, mikä urpo.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:33"]
Mut tämmösiä urpojahan suomalaiset ON! Jos joku on julkkis, niin se on niin cool! Ihan sama vaikka olis persettään myynyt ja siksi on julkkis, mutta ihana on. Mitä hiton väliä vaikka olis kuinka makeita biisejä tehnyt, silti voi tyyppi olla ihan idiootti. Niin kuin tässäkin tapauksessa!
[/quote]Tämä on julkkis-BB ja Andy on noista ylivoimaisesti eniten julkkis, noi muuthan on taviksia, ihan samalaisia 7-päivää julkkikisia on ollu kaikissa edellisissä BB:ssä. No Reetu menee ehkä vähän vielä yli muista. Anu lienee kolmanneksi kovin julkkis, statuksella Risto Matti Ratian entinen vaimo.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 23:44"]
Päihdeongelmainen narsisti. Soittaa jotain paskaa vissiin. Ei kiinnosta.
Ei miehekäs. Ei komea. Ei työteliäs. Hankki uudet hampaat huumeidensyömien tilalle toisten rahoilla. Jaiks, mikä urpo.
[/quote]
Joo, ei muhunkaan uppoa vanhat väkivaltaiset narkkarit. Mutta joidenkin naisten mielestä tuo tuntuu olevan ihanin mies päällä maan.
Musta andy oli just parasta bb:ssä. Ei taida jaksaa katsoa enää bb:tä nyt kun andy ei enää ole mukana.
Andyn suosio johtuu maineikkaasta ja kansainvälisestä musaurasta. Ei moni ole soittanut Hanoi Rocksin kaltaisessa legendaarisessa bändissä.