Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin älykäs

Vierailija
12.09.2013 |

Mutta olen niin taitava peittämään älykkyyteni, ettei sitä kukaan huomaa. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyselin siksi, että olen elämässä aikalailla epäonnistunut ja popsinut mielialalääkkeitä 14-vuotiaasta lähtien ( ankaraa koulukiusaamista, huonot kotiolot ). Minulla ei ole ystäviä, vaikka olen suht. maanläheinen ja kiltti, myös opiskeluni ovat viivästyneet.  Silti testien mukaan kognitiiviset taitoni ovat yli keskiverron, äsken tekemäni mensan pikatestin mukaan äo n. 25. Mitä se oikein kertoo?

Vierailija
2/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et keskittynyt mensan testiin vaan hetit tulokset arvaamalla, koska keskittymiskykysi ei riitä miettimään nitiä. AP. Mitä muuten kysyit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 125.

Vierailija
4/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin parempi peittämään älykkyyteni, en edes itse huomaa sitä.

Vierailija
5/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 125 vielä mikään huippu ole, keskitasoa parempi kyllä.

Vierailija
6/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peittäisit älykkyytesi? Mun mielestä älyä on aika vaikea peittää, paljon vaikeampi kuin suurin piirtein kaikkea muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää peittää älykkyytensä nyt myös palstalaisilta alapeukuttamalla vastauksia.

Vierailija
8/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.


Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:32"]

Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.


Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!

[/quote]

 

Oletko nyt ihan varma :D.

Vierailija
10/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:32"]

Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.


Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!

[/quote]

 

Oletko nyt ihan varma :D.

[/quote]

 

Olen melko varma, joskin otantani on aika pieni.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on älykkyysosamäärä, niin mulla on kaksi kertaa se mitattu, toisella kerralla 188 ja toisella 191. Liityin Mensaan silloin 18 vuotiaana. Tiedättekö mikä on viisaan ja älykkään ero, viisas selviytyy helposti sellaisesta tilanteesta mihin ei älykäs joudu.

Vierailija
12/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:29"]

Ap yrittää peittää älykkyytensä nyt myös palstalaisilta alapeukuttamalla vastauksia.

[/quote]

 

Ei kuulu tapoihin, ei minun eikä hyviin. Ap. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:32"]

Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.


Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!

[/quote]

 

Tuo vastaaja ei ollut ap, vaan ihan joku muu. Mistä moinen käsitys? 

 

Vierailija
14/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestejä ovat aloitus, 3, 13 ja 14 sekä tietenkin tämä. Sinä jolla on kovin korkea äo. Kakkosella ei ole ap:n kanssa mitään tekemistä ja jokaisen normaaliälyisen pitäisi se kyllä huomata. Samoin numerolla 10 ei ole mitään tekemistä ap:n kanssa. Koettakaa nyt erottaa ihmiset tai provot toisistaan, jos väitätte olevanne älykkäitä. aito ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin huvittaa nämä älykkyystestit. Mulle tehtiin älykkyystesti yliopiston rekryssä. Pisteet oli hyvät muutenkin, mutta testin tehnyt psykologi oli ratketa liitoksistaan, koska tulosten mukaan erityisesti matemaattisen älykkyyden osalta kuulun kuulemma maailmassa älykkäimpien luokkaan. Meitä yhtä matemaattisesti lahjakkaita on kuulemma vaan 0,6% maailman väestöstä.

 

Pidän tulosta täytenä kukkuna. Kirjoitin lukiossa matikasta C:n - kaikki muuta arvosanat L. En ole koskaan erityisesti nauttinut matematiikasta enkä mielestäni ole ollut siinä erityisen hyvä - jos en erityisen huonokaan.

Vierailija
16/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä ketjussa ap ole ainoa joka on väittänyt olevansa älykäs?. Lisäksi älykkäälle ei tuota vaikeuksia ymmärtää miksi kakkosta on luultu ap:ksi.

Vierailija
17/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiukan selkis joo!

 

Mutta entä sitten? Eikö tuo kannattaisi käyttää hyödyksi jotenkin? Mitä olet saavuttanut?

Vierailija
18/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo tämä on.

Vierailija
19/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, otin aloituksen jonakin (itse)ironisena kannanottona, mutta ap onkin tyhmä tosikko.

Vierailija
20/35 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 20:53"]

Niin, kyselin siksi, että olen elämässä aikalailla epäonnistunut ja popsinut mielialalääkkeitä 14-vuotiaasta lähtien ( ankaraa koulukiusaamista, huonot kotiolot ). Minulla ei ole ystäviä, vaikka olen suht. maanläheinen ja kiltti, myös opiskeluni ovat viivästyneet.  Silti testien mukaan kognitiiviset taitoni ovat yli keskiverron, äsken tekemäni mensan pikatestin mukaan äo n. 25. Mitä se oikein kertoo?

[/quote]

 

25 ei kyllä valit. ole kovin paljon :(.