Olen erittäin älykäs
Mutta olen niin taitava peittämään älykkyyteni, ettei sitä kukaan huomaa.
Kommentit (35)
Et keskittynyt mensan testiin vaan hetit tulokset arvaamalla, koska keskittymiskykysi ei riitä miettimään nitiä. AP. Mitä muuten kysyit?
Mä olen vieläkin parempi peittämään älykkyyteni, en edes itse huomaa sitä.
Miksi peittäisit älykkyytesi? Mun mielestä älyä on aika vaikea peittää, paljon vaikeampi kuin suurin piirtein kaikkea muuta.
Ap yrittää peittää älykkyytensä nyt myös palstalaisilta alapeukuttamalla vastauksia.
Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.
Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:32"]
Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.
Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!
[/quote]
Oletko nyt ihan varma :D.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:32"]
Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.
Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!
[/quote]
Oletko nyt ihan varma :D.
[/quote]
Olen melko varma, joskin otantani on aika pieni.
Jos kyseessä on älykkyysosamäärä, niin mulla on kaksi kertaa se mitattu, toisella kerralla 188 ja toisella 191. Liityin Mensaan silloin 18 vuotiaana. Tiedättekö mikä on viisaan ja älykkään ero, viisas selviytyy helposti sellaisesta tilanteesta mihin ei älykäs joudu.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:29"]
Ap yrittää peittää älykkyytensä nyt myös palstalaisilta alapeukuttamalla vastauksia.
[/quote]
Ei kuulu tapoihin, ei minun eikä hyviin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 21:32"]
Eikö tuo 125 ole ihan peruskauraa? En tunne henk.koht. ketään, joka ei siihen kykenisi.
Hyvin sinä sen onnistut kyllä peittämään, onnittelut siitä!
[/quote]
Tuo vastaaja ei ollut ap, vaan ihan joku muu. Mistä moinen käsitys?
Ap:n viestejä ovat aloitus, 3, 13 ja 14 sekä tietenkin tämä. Sinä jolla on kovin korkea äo. Kakkosella ei ole ap:n kanssa mitään tekemistä ja jokaisen normaaliälyisen pitäisi se kyllä huomata. Samoin numerolla 10 ei ole mitään tekemistä ap:n kanssa. Koettakaa nyt erottaa ihmiset tai provot toisistaan, jos väitätte olevanne älykkäitä. aito ap.
Mua niin huvittaa nämä älykkyystestit. Mulle tehtiin älykkyystesti yliopiston rekryssä. Pisteet oli hyvät muutenkin, mutta testin tehnyt psykologi oli ratketa liitoksistaan, koska tulosten mukaan erityisesti matemaattisen älykkyyden osalta kuulun kuulemma maailmassa älykkäimpien luokkaan. Meitä yhtä matemaattisesti lahjakkaita on kuulemma vaan 0,6% maailman väestöstä.
Pidän tulosta täytenä kukkuna. Kirjoitin lukiossa matikasta C:n - kaikki muuta arvosanat L. En ole koskaan erityisesti nauttinut matematiikasta enkä mielestäni ole ollut siinä erityisen hyvä - jos en erityisen huonokaan.
Eikös tässä ketjussa ap ole ainoa joka on väittänyt olevansa älykäs?. Lisäksi älykkäälle ei tuota vaikeuksia ymmärtää miksi kakkosta on luultu ap:ksi.
No hiukan selkis joo!
Mutta entä sitten? Eikö tuo kannattaisi käyttää hyödyksi jotenkin? Mitä olet saavuttanut?
Äsh, otin aloituksen jonakin (itse)ironisena kannanottona, mutta ap onkin tyhmä tosikko.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 20:53"]
Niin, kyselin siksi, että olen elämässä aikalailla epäonnistunut ja popsinut mielialalääkkeitä 14-vuotiaasta lähtien ( ankaraa koulukiusaamista, huonot kotiolot ). Minulla ei ole ystäviä, vaikka olen suht. maanläheinen ja kiltti, myös opiskeluni ovat viivästyneet. Silti testien mukaan kognitiiviset taitoni ovat yli keskiverron, äsken tekemäni mensan pikatestin mukaan äo n. 25. Mitä se oikein kertoo?
[/quote]
25 ei kyllä valit. ole kovin paljon :(.
Niin, kyselin siksi, että olen elämässä aikalailla epäonnistunut ja popsinut mielialalääkkeitä 14-vuotiaasta lähtien ( ankaraa koulukiusaamista, huonot kotiolot ). Minulla ei ole ystäviä, vaikka olen suht. maanläheinen ja kiltti, myös opiskeluni ovat viivästyneet. Silti testien mukaan kognitiiviset taitoni ovat yli keskiverron, äsken tekemäni mensan pikatestin mukaan äo n. 25. Mitä se oikein kertoo?