Olen erittäin älykäs
Mutta olen niin taitava peittämään älykkyyteni, ettei sitä kukaan huomaa.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:22"]
Pilkunviilaus on ajanhukkaa. Ap.
[/quote]
Luulisi, ettei noin älykkään tarvitsisi kovin paljon moisia viilailla...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:11"]
No hiukan selkis joo!
Mutta entä sitten? Eikö tuo kannattaisi käyttää hyödyksi jotenkin? Mitä olet saavuttanut?
[/quote]
olen saavuttanut täyden aikuisiän pituuteni. Sen lisäksi saavutin tänään mummon joka käveli edelläni. Mutta nyt taidan saavuttaa yöunet.
Muutama viikko sitten kirjoitin olevani tyhmempi kuin saapas, eikä ketään kiinnostanut, taisi tulla yksi vastaus, joten on tämä siinä mielessä onnistuneempi provo, vaikka se tyhmyysprovo oli mielestäni parempi.
Oikeasti keskinkertaisempaa ihmistä kuin minä ei voi olla.
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei kukaan siihen tietoisesti pyrikään ;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei tule kohtuuttomia odotuksia. Jos lapsi huomaa olevansa fiksu, mutta haluaa vaikkapa siivoojaksi, on viisainta näytellä suvulle, että ei ole niiin älykäs että pärjäisi akateemisesti.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei tule kohtuuttomia odotuksia. Jos lapsi huomaa olevansa fiksu, mutta haluaa vaikkapa siivoojaksi, on viisainta näytellä suvulle, että ei ole niiin älykäs että pärjäisi akateemisesti.
[/quote]
Jaa. Kuulostaa kyllä helvetin vaivalloiselta verrattuna siihen että sanoisi ryhtyvänsä siivoojaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei kukaan siihen tietoisesti pyrikään ;)
[/quote]
Voi vitsi että mä oli tyhmä kun en tätä tajunnu *lyö otsaansa*. Kun oli toi ilmaus että olen niin taitava ja kaikki, tämmöinen tyhmä kuvittelee heti että on tietoisesti yritetty. Voi vitsi, auttaisko tähän tyhmyyteen hymiö, kokeillaan ;).
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei kukaan siihen tietoisesti pyrikään ;)
[/quote]
Voi vitsi että mä oli tyhmä kun en tätä tajunnu *lyö otsaansa*. Kun oli toi ilmaus että olen niin taitava ja kaikki, tämmöinen tyhmä kuvittelee heti että on tietoisesti yritetty. Voi vitsi, auttaisko tähän tyhmyyteen hymiö, kokeillaan ;).
[/quote]
Toimii se ilman hymiötäkin.
;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei kukaan siihen tietoisesti pyrikään ;)
[/quote]
Voi vitsi että mä oli tyhmä kun en tätä tajunnu *lyö otsaansa*. Kun oli toi ilmaus että olen niin taitava ja kaikki, tämmöinen tyhmä kuvittelee heti että on tietoisesti yritetty. Voi vitsi, auttaisko tähän tyhmyyteen hymiö, kokeillaan ;).
[/quote]
Toimii se ilman hymiötäkin.
;)
Mä sain myös 125 mensan pikatestissä... Saakohan kaikki saman tuloksen?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:01"]
Jos kyseessä on älykkyysosamäärä, niin mulla on kaksi kertaa se mitattu, toisella kerralla 188 ja toisella 191. Liityin Mensaan silloin 18 vuotiaana. Tiedättekö mikä on viisaan ja älykkään ero, viisas selviytyy helposti sellaisesta tilanteesta mihin ei älykäs joudu.
[/quote]
Vai oisko se mussukka kuitenkin just toisin päin se sanonta? Noin Älykkäänä sun olisi se pitänyt tajuta...
Eli älykäs selviytyy tilanteista, joihin viisas ei koskaan edes joudu.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:41"]
Tässä typerässä ketjussa on vain yksi kiinnostava kysymys ja se on miksi kukaan pyrkisi peittämään älykkyytensä, eikä siihenkään saatu vastausta.
[/quote]
Ei kukaan siihen tietoisesti pyrikään ;)
[/quote]
Voi vitsi että mä oli tyhmä kun en tätä tajunnu *lyö otsaansa*. Kun oli toi ilmaus että olen niin taitava ja kaikki, tämmöinen tyhmä kuvittelee heti että on tietoisesti yritetty. Voi vitsi, auttaisko tähän tyhmyyteen hymiö, kokeillaan ;).
[/quote]
No joo, rautalangasta vääntäen: ei miksikään. Älykkyydestä on aina hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:11"]
Eikös tässä ketjussa ap ole ainoa joka on väittänyt olevansa älykäs?. Lisäksi älykkäälle ei tuota vaikeuksia ymmärtää miksi kakkosta on luultu ap:ksi.
[/quote]
Pilkkusäännöt näyttävät tuottavan, vaikeuksia siis :)