Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua sanottiin baarissa barbiksi - hyvä vai huono?

Vierailija
25.08.2020 |

Kysyin jotain vieressäni istuvalta mieheltä ja vastaukseksi mumisi jotain "No kyllähän tuollainen barbi... *ja jotain*"

En tiedä miksi otin tämän jotenkin negatiivisesti. Ikää 27. Olikohan tuo nyt edes positiivisessa mielessä sanottu? Minulle tulee barbista mieleen joku bimbo, vaikka sitä en todellakaan ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jopa jonkun tuntemattoman mumisema kommentti on akoille jotenkin tärkeä? Kunhan vaan kommentoija edes etäisesti muistuttaa miiestä.

Naiset on kuin pikkulapsia, joita pitää koko ajan kehua ja kannustaa.

Vierailija
22/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se voi olla molempia, riippuu tilanteesta ja osallisista. Barbi voi viitata vetyblondattuun bimboon pinkissä huulipunassa ja pienessä tissit esittelevässä minimekossa, mutta se voi myös olla ilmaisu yleisestä kauneudesta - ajattele siinä mielessä että esim. pikkutytöille barbit ovat aina olleet se ultimaaninen kauneuden ruumiillistuma. Esimerkiksi minun ystäväni on sellainen jota me kaikki kutsumme barbinukeksi sanan parhaassa mahdollisessa mielessä - hänellä on luonnostaan melkein platinanvaaleat, vyötärölle ulottuvat paksut laineikkaat hiukset, pitkä, hoikka ja sopusuhtainen vartalo, uskomattoman pitkät ja sorjat sääret, nukkemaiset kasvot täyteläisine huulineen ja suurine sinisine silmineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin barbi kuin barbara

Vierailija
24/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huono, sä oot muovinen.

Ja milläköhän oikeudella/perusteella sanot muoviseksi? Ei ole silikonia, ei irtoripisä, saati tekokynsiä tai itseruskettavaa. Ja mitä sitten vaikka olisikin? Kenen silmissä olisin jotenkin huonompi kuin muut? Mitä nuo kertovat kenestäkään ihmisenä?

AP

Siinä ei ole mitään pahaa, jos ilahdut tuollaisesta kommentista, mutta avausviestin teeskentely on perseestä (kun koitit naamioida "leijailun" väittämällä, että otit kommentin negatiivisesti).

Kukapa ei kehuista tykkäisi ja tiedät aivan hyvin itsekin, että kyseessä oli kehu. Älä yritä piilotella todellisia tuntemuksiasi, tämä on anonyymipalsta. Täällä jos missä voi olla juuri sellainen kuin on.

Vierailija
25/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.uusiakvaario.fi/tuoteluettelo/kalaluettelo/barbit-ja-rasbor…

Olisit kysynyt tarkoittiko esim. Levä- vai tiikeribarbia.

Vierailija
26/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu tuo on. Tarkottaa että oot kaunis. Nehän nuket tehdään just semmosiksi unelmien kaunottariksi.

Vierailija
27/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuon kohteliaisuutena, jollaiseksi se todnäk oli tarkoitettu. Mies varmasti tarkoitti kauniita kasvoja ja pitkää hoikkaa vartaloa, oletko sellainen? Ja miten lause jatkui: Kyllähän tuollainen barbi... Veikkaukseni: helposti miehen löytää tms.

Vierailija
28/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että puhui sinusta? Jos et edes kuullut mitä hän kokonaisuudessaan sanoi, hänhän ehkä tarkoitti jotakuta toista naista baarissa.

Vierailija
29/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tosi moni mies ja nainen sanonu että näytän barbilta (nyt tosin lihonut) ja mä oon lyhyt ja en pitkäjalkainenlaan, tosin vartalon malli on barbimainen laihana eli sellanen iso rako haarojen välissä, levee lantio, pieni vyötärö, laihat ja pitkät kädet jne..

Vierailija
30/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 50 v, ylipainoinen. Baarissa kukaan ei sano mitään.

Ole tyytyväinen.

Vierailija
31/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja kalastelevat ihmiset ovat miellyttäviä !

Vierailija
32/32 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuna minä sen ottaisin. Itseäni on myös pikkutyttöjen toimesta sanottu barbie- nuken näköiseksi. En ole koskaan ollut kova meikin käyttäjä, enkä ole käyttänyt mitään hius- enkä ripsipidennyksiä, vaan luonnostani vaalean, paksun ja luonnonkiharan tukan omistaja ja ihan nättikin vielä. Täysin päinvastaista mieltä oli kerran eräs nuori mies ravintolassa. Hän sanoi minua keinotekoiseksi 🙈.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme