Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ejakuloivat naiset, miten saatte ejakulaatio-orkun?

Vierailija
25.08.2020 |

Ihanko itse yhdynnän aikana klittaa stimuloimalla vai tuleeko tää jotenki epätavallisemmalla tavalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ns g-pistehieronnalla. Joskus kauan sitten, nuorena naisena tuli vähän squirttia myös takaapäin pannessa, jos olin oikein kiihottunut. Paremmin lähtee tuossa hieromisessa. Nestettä ei muuten tule paljon. Laukeamiseksi sitä ajattelen, varsinainen orkku minulle tulee klitoriksesta. Tämä pillun hieromisen nautinto on ihan eri tuntuista. Just tuli aamulla sitäkin herkkua saatua!

Vierailija
2/8 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan melko usein, kun mies panee lusikassa ja samalla hyväilee sitä klitorista - aivan järkyttäviä ja pitkiä orgasmeja silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietää kuitenkin aina se fakta, että se "ejakulaationeste" on sitä itseään, eli kusta.

Vuodevaatteita on hankala saada hajuttomiksi kusileikkien jälkeen

Vierailija
4/8 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tietää kuitenkin aina se fakta, että se "ejakulaationeste" on sitä itseään, eli kusta.

Vuodevaatteita on hankala saada hajuttomiksi kusileikkien jälkeen

Mitähän sun eritteissä oikein mahtaa olla jos haisee, ja niin ettei pesussakaan irtoa?

Vierailija
5/8 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi nyt miesten vai naisten juttu vastustaa naisten ejakulaatiota, en ymmärrä. Terv. Tasaraha

Vierailija
6/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ejakulaatio ei vaadi orgasmia. Exän sain valunaan ihan pari kertaa pistettä painamalla. Muutaman kerran jälkeen tuli jo suihkuten. Mutta ei vaatinut orgasmia

Vierailija
7/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ejakulaatio ei vaadi orgasmia. Exän sain valunaan ihan pari kertaa pistettä painamalla. Muutaman kerran jälkeen tuli jo suihkuten. Mutta ei vaatinut orgasmia

Jaa no, mitäs iloa tuosta sitten on?...

Vierailija
8/8 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan aina orgasminkin; ja ei kyllä haise sitten miltään se neste!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi