Naapuri aivasti rapussa
On aiemmin yskinyt, useammin. Ei kuulosta terveeltä varsinkaan näinä aikoina. Voiko tästä vinkata jonnekkin vai pitääkö itse mennä sanomaan naapurille että menis coronatestiin?
Kommentit (18)
Ota hiuslakkaspray ja sytkäri mukaasi rappukäytävään, voit kätevästi polttaa edeltäsi pöpöt pois,
-Vinkkauspuhelimessa, kuinka voin auttaa?
-Lyytikäisen Irma tässä vaan soittelee kun täällä meillä Kipparikuja 5:ssä naapuri aivasti rappukäytävässä.
-Kiitoksia tiedosta, hyvää päivänjatkoa.
Ei tarvitse tehdä ivaa, eikä pahoinpidellä minua henkisesti. Olen enemmän huolissani lapseni puolesta. AP
Selässä kannettavalla pumpattavalla kasvinsuojeluruiskulla voi sumuttaa rappukäytävään käsidesiä postiluukun kautta ennenkuin astelee sinne itse.
Toivottavasti naapuri tulee seuraavalla kerralla aivastamaan postiluukustasi sisään.
Olette ilkeitä, olette todellisia ilkimyksiä.
Olette ilkeitä.
Olkaa iloisia: saitte minut itkemään!
AP
Korona leijailee päiviä rappukäytävässä. Suosittelen linnoittautumaan sisälle tai parvekkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ota hiuslakkaspray ja sytkäri mukaasi rappukäytävään, voit kätevästi polttaa edeltäsi pöpöt pois,
Tämä toimii. En ole vieläkään saanut koronaa ja muut välttelevät käytävää samaan aikaan kuin minä.
Aivastelu ei ole tyypillinen koronan oire. Ei hätää, ap!
Aamulla kävin kaupassa ja siellä yksi mies yski ja ryki ja yski ja ryki. Kun tuo alkoi, otin aika äkkiä askeleet sivulle pois siitä virus/bakteeripilvestä ja ajattelin, että onko tavan flunssa vai korona.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kävin kaupassa ja siellä yksi mies yski ja ryki ja yski ja ryki. Kun tuo alkoi, otin aika äkkiä askeleet sivulle pois siitä virus/bakteeripilvestä ja ajattelin, että onko tavan flunssa vai korona.
Röökipenat ja -leenat yskivät aamuisin keuhkojaan puhtaammiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olette ilkeitä, olette todellisia ilkimyksiä.
Olette ilkeitä.
Olkaa iloisia: saitte minut itkemään!
AP
0/5 todella väsynyt provoyritys
Taas se yskii ku hullu! Eikö muka oikeasti voi soittaa jonnekkin, jotta hänet haettaisiin karanteenitaloon? Ei viitti kumiskaan hätänumeroon soittaa...
Aivastelen pitkin päivää. Sitä on jatkunut monta vuotta. En voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aivastelen pitkin päivää. Sitä on jatkunut monta vuotta. En voi sille mitään.
Voiko potilas 0:sta tehdä vinkin jonnekkin? GET HIM, Sanoma!
Voi kauhea pieraisin just rapussa, kuulikohan joku?
pösilö