Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noi Täydelliset Naiset laulavat siinä teaserissa?

Vierailija
17.07.2006 |

Laulaako ne " Touché" ?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että JUICY

Vierailija
2/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla/ymmartaa mita siina sanotaan? kuitenkin vaikuttaa silta etta siella suomessa kaikki englannikieliset varsinkin kuulevat sen vaarin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuulla/ymmartaa mita siina sanotaan? kuitenkin vaikuttaa silta etta siella suomessa kaikki englannikieliset varsinkin kuulevat sen vaarin..

Vierailija
4/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole ennen kiinnostunut koko sarjasta, mutta nyt vois vaikka kattoo.

Vierailija
5/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa kuulla vastaus eli juicy. mietittiin just kans että kumpi, juicy vai touche... päädyttiin kuitenkin että true sin, ja että ne laulaa sen vaan epäselvästi...hehheh

Vierailija
6/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eihän sitä lausuta dzuisee?" Reps kops! :D Kyllä huomaa, että täällä taas kouluenglannilla väitellään. " Minun opettajani kyllä sanoi vuonna -85, että juicy lausutaan dzuisi..." Hei pölöt sen voi lausua monella eri tavalla, on murteita, slangeja, sanaväännöksiä jne. Vrt. esim. baby - babe. Eiköhän tää nyt ole ihan selvä juttu, kun se laulukin kerran on ollut olemassa jo ties kuinka monta vuotta... :)))

Vierailija
7/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Eihän sitä lausuta dzuisee?" Reps kops! :D Kyllä huomaa, että täällä taas kouluenglannilla väitellään. " Minun opettajani kyllä sanoi vuonna -85, että juicy lausutaan dzuisi..." Hei pölöt sen voi lausua monella eri tavalla, on murteita, slangeja, sanaväännöksiä jne. Vrt. esim. baby - babe. Eiköhän tää nyt ole ihan selvä juttu, kun se laulukin kerran on ollut olemassa jo ties kuinka monta vuotta... :)))

Vierailija
8/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juicyhan se on ihan selkeesti, eikä edes laula sitä mitenkään ihmeellisen epäselvästi.

Odotatteko jotain mikahakkinen-aksenttia että uskotte sen olevan " tsuisi"

Vierailija
9/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä asiassa ole mielestäni pienintäkään epäselvyyttä ja kummastelin kun täällä alettiin asiaa vatvoa. Ei tullut mieleenkään että naiset laulaisivat " touche"

Vierailija
10/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tosta nyt oikeesti epäilystäkään?!

Vierailija
11/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REEEEEEEEPPPPPSSSSSSS*

Vierailija
13/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun sarja alkaa niin ei tarvitse enää tapella mitä sanovat kun tuo kuullun ymmärtäminen on noin vaikeaa :-)

Vierailija
14/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiivas keskustelu! Minusta on vain vähän tarpeetonta, että olette ryhtyneet halveksumaan toistenne kielitaitoa - monet amerikkalaisetkaan kun eivät aina saa toistensa puheesta selvää :)

Sellaisia tilanteita vain tulee, että natiivitkin joutuvat höristämään korviaan, jotta kuulevat. Siltikin tulkinta voi mennä väärin,

Mitä te saatte irti siitä, että rähisette " sehän on ihan selvästi xxx, MINÄ sain asian selville ensikuulemalta, te muut olette luusereita" ?

Olen asunut Yhdysvalloissa vuosia & amerikkalainen henkilö on asunut puoli vuosikymmentä kanssani samassa taloudessa. Englantini ei tässä vaiheessa ole enää kouluenglantia ;) mutta siltikään en ollut varma, mitä ko. pätkässä lauletaan. Eipä ollut tämä amerikkalainen henkilökään.

Juicy-sanan voi kyllä hyvin lausua ikään kuin flirttaillen, jolloin se kuulostaa juuri tuolta. Uskon asian olevan näin.

Mehukasta uuden kauden odottelua itse kullekin ;)

Ap

Vierailija
15/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

googletin.

Vierailija
16/52 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tub, lausutaan t^b, tarkoittaa kylpyammetta :)

Vierailija
17/52 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suun liikkeistä voi päätellä, etteivät sano noin. Touché kuulostaisi merkityksensä vuoksi järkeenkäyvältä, mitä muut ovat mieltä?

Vierailija
18/52 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

videossakin omppuja, valuvan mehukasta verta jne :)

Vierailija
19/52 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juicy lausutaan dzu:si:

mistä selviää, ettei kyseessä ole ainakaan jälkimmäinen. tämän havaitsee jo perus-enkuntaitoinen.

Vierailija
20/52 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun aloin miettiin niin enpä oo varma, pitää seuraavalla kerralla kattoa tarkemmin se mainos.