Mitä noi Täydelliset Naiset laulavat siinä teaserissa?
Kommentit (52)
kuulla/ymmartaa mita siina sanotaan? kuitenkin vaikuttaa silta etta siella suomessa kaikki englannikieliset varsinkin kuulevat sen vaarin..
Vierailija:
kuulla/ymmartaa mita siina sanotaan? kuitenkin vaikuttaa silta etta siella suomessa kaikki englannikieliset varsinkin kuulevat sen vaarin..
minä en ole ennen kiinnostunut koko sarjasta, mutta nyt vois vaikka kattoo.
kivaa kuulla vastaus eli juicy. mietittiin just kans että kumpi, juicy vai touche... päädyttiin kuitenkin että true sin, ja että ne laulaa sen vaan epäselvästi...hehheh
" Eihän sitä lausuta dzuisee?" Reps kops! :D Kyllä huomaa, että täällä taas kouluenglannilla väitellään. " Minun opettajani kyllä sanoi vuonna -85, että juicy lausutaan dzuisi..." Hei pölöt sen voi lausua monella eri tavalla, on murteita, slangeja, sanaväännöksiä jne. Vrt. esim. baby - babe. Eiköhän tää nyt ole ihan selvä juttu, kun se laulukin kerran on ollut olemassa jo ties kuinka monta vuotta... :)))
Vierailija:
" Eihän sitä lausuta dzuisee?" Reps kops! :D Kyllä huomaa, että täällä taas kouluenglannilla väitellään. " Minun opettajani kyllä sanoi vuonna -85, että juicy lausutaan dzuisi..." Hei pölöt sen voi lausua monella eri tavalla, on murteita, slangeja, sanaväännöksiä jne. Vrt. esim. baby - babe. Eiköhän tää nyt ole ihan selvä juttu, kun se laulukin kerran on ollut olemassa jo ties kuinka monta vuotta... :)))
juicyhan se on ihan selkeesti, eikä edes laula sitä mitenkään ihmeellisen epäselvästi.
Odotatteko jotain mikahakkinen-aksenttia että uskotte sen olevan " tsuisi"
Ei tässä asiassa ole mielestäni pienintäkään epäselvyyttä ja kummastelin kun täällä alettiin asiaa vatvoa. Ei tullut mieleenkään että naiset laulaisivat " touche"
Onks tosta nyt oikeesti epäilystäkään?!
Vierailija:
että sitten kun sarja alkaa niin ei tarvitse enää tapella mitä sanovat kun tuo kuullun ymmärtäminen on noin vaikeaa :-)
Onpas kiivas keskustelu! Minusta on vain vähän tarpeetonta, että olette ryhtyneet halveksumaan toistenne kielitaitoa - monet amerikkalaisetkaan kun eivät aina saa toistensa puheesta selvää :)
Sellaisia tilanteita vain tulee, että natiivitkin joutuvat höristämään korviaan, jotta kuulevat. Siltikin tulkinta voi mennä väärin,
Mitä te saatte irti siitä, että rähisette " sehän on ihan selvästi xxx, MINÄ sain asian selville ensikuulemalta, te muut olette luusereita" ?
Olen asunut Yhdysvalloissa vuosia & amerikkalainen henkilö on asunut puoli vuosikymmentä kanssani samassa taloudessa. Englantini ei tässä vaiheessa ole enää kouluenglantia ;) mutta siltikään en ollut varma, mitä ko. pätkässä lauletaan. Eipä ollut tämä amerikkalainen henkilökään.
Juicy-sanan voi kyllä hyvin lausua ikään kuin flirttaillen, jolloin se kuulostaa juuri tuolta. Uskon asian olevan näin.
Mehukasta uuden kauden odottelua itse kullekin ;)
Ap
tub, lausutaan t^b, tarkoittaa kylpyammetta :)
Ja suun liikkeistä voi päätellä, etteivät sano noin. Touché kuulostaisi merkityksensä vuoksi järkeenkäyvältä, mitä muut ovat mieltä?
videossakin omppuja, valuvan mehukasta verta jne :)
ja juicy lausutaan dzu:si:
mistä selviää, ettei kyseessä ole ainakaan jälkimmäinen. tämän havaitsee jo perus-enkuntaitoinen.
nyt kun aloin miettiin niin enpä oo varma, pitää seuraavalla kerralla kattoa tarkemmin se mainos.
että JUICY