Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy petti, pitäisitkö neljännen lapsen vai ei?

Vierailija
12.09.2013 |

Toinen pitkäaikaistyötön toinen pienipalkkainen. Rahat tiukilla ja myös monenlaisia sairauksia löytyy. Abortti vai ei?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerta 3 lasta jo on, ja rahat riittää heidän "ylläpitoon", niin tuskin se neljäskään teitä konkurssiin vie. Viides vielä perään ja sossusta uutta pesukonetta ja iPadia vaan hankkimaan! Kyllä joku aina maksaa :D 

Vierailija
22/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:13"]

No jos kerta 3 lasta jo on, ja rahat riittää heidän "ylläpitoon", niin tuskin se neljäskään teitä konkurssiin vie. Viides vielä perään ja sossusta uutta pesukonetta ja iPadia vaan hankkimaan! Kyllä joku aina maksaa :D 

[/quote]

Eipä me olla sossusta mitään haettu. Itse ostettu vanha,pieni talo josta vielä velkaa maksellaan ja pikku hiljaa remontoidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kortsu rikkoontui, niin eikö älytty hakea jälkiehkäisyä? Vai oliko tuo 15. eri kuin aloittaja? 

Vierailija
24/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:29"]

mutta jos kortsu rikkoontui, niin eikö älytty hakea jälkiehkäisyä? Vai oliko tuo 15. eri kuin aloittaja? 

[/quote]

Ihan eri olen kuin aloittaja.

Kävihän se mielessä, mutta meille se neljäs ei ollut niin katastrofi.

Tulihan tuo neljäs kalliiksi. Pieni talo ja auto piti vaihtaa.

Ap:lla tuntuu olevan selvät sävelet, ala painua sinne aborttiin. Turhaan täällä edes kyselit.

Vierailija
25/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä oli kierukka ehkäisynä.

Vierailija
26/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:31"]

[/quote]

Ap:lla tuntuu olevan selvät sävelet, ala painua sinne aborttiin. Turhaan täällä edes kyselit.

[/quote]

Ei mulla ole selvät sävelet. Juuri ajattelin että yläkertaan voisi pari huonetta tehdä ja niukasti kun eletään niin ehkä pärjättäisiin.

Vierailija
27/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:31"]

[/quote]

[/quote]

Ei mulla ole selvät sävelet. Juuri ajattelin että yläkertaan voisi pari huonetta tehdä ja niukasti kun eletään niin ehkä pärjättäisiin.

[/quote]

Anteeksi. Vaikutti vain siltä.

Vierailija
28/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no teette ne lisähuoneet. kyllähän se vauva nyt menee pitkän aikaa vanhempien huoneessa. et maininnut sisarusten ikiä. vaatteet ja tavarat voi tosiaan kierrättää ja eläkkeelle jäävä hoitaa lapsen  kotona. ruokamenot ei pienellä kovin isot ole. mutta tietenkin, sinähän tässä olet sitten se joka joutuu jäämään töistä pois joksikin aikaa....vauvastahan ei sinänsä ole kuluja jos teiltä jo löytyy kaikki tarvikkeet ym. ei tuohon voi kukaan muu vastata kuin sinä itse ja ydinkysymys kai se HALUATTEKO te sen lapsen. 

Vierailija
29/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin että tulot olisivat n.3500€/kk netto ja tuossa olisi lapsilisät mukana. Ehkä tuolla jotenkin pärjäisi.

Vierailija
30/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen. Kyllä se raha elämiseen aina jostakin löytyy. Lapset ovat kuitenkin kivoja.

Vierailija
31/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:39"]

no teette ne lisähuoneet. kyllähän se vauva nyt menee pitkän aikaa vanhempien huoneessa. et maininnut sisarusten ikiä. vaatteet ja tavarat voi tosiaan kierrättää ja eläkkeelle jäävä hoitaa lapsen  kotona. ruokamenot ei pienellä kovin isot ole. mutta tietenkin, sinähän tässä olet sitten se joka joutuu jäämään töistä pois joksikin aikaa....vauvastahan ei sinänsä ole kuluja jos teiltä jo löytyy kaikki tarvikkeet ym. ei tuohon voi kukaan muu vastata kuin sinä itse ja ydinkysymys kai se HALUATTEKO te sen lapsen. 

[/quote]

Toki haluttaisiin. Muut lapset ovat 4v,7v ja 10v.

Vierailija
32/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tolla 3500€ pärjää, monet suurperheet pärjää pelkillä sossun tuilla (en sit tiedä paljonko ne saa sieltä kerjättyä). Eikä kaikilla lapsilla täydy välttämättä olla sitä omaa huonetta vauvaiästä alkaen. Auto nyt on ainakin ainoo, joka menisi vaihtoon..

Vierailija
33/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:49"]

kyllähän tolla 3500€ pärjää, monet suurperheet pärjää pelkillä sossun tuilla (en sit tiedä paljonko ne saa sieltä kerjättyä). Eikä kaikilla lapsilla täydy välttämättä olla sitä omaa huonetta vauvaiästä alkaen. Auto nyt on ainakin ainoo, joka menisi vaihtoon..

[/quote]

Joo no kaikille ei tulisi ikinä omaa huonetta koska tähän saisi 4 huonetta ja keittiön jos yläkertaan ne 2 huonetta tekisi. Auto pitäsi vaihtaa.

Vierailija
34/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ajattele : Murha vai ei?

Vierailija
35/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 10:22"]

Niin no, ajattele : Murha vai ei?

[/quote]

En mä sitä vielä murhana kokisi. Mietityttää kun joudutaan niukasti elämään että kuinka paljon lapset siitä kärsivät?

Vierailija
36/37 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin neljännen lapsen ja pidin vielä viidennenkin (kaksi vahinkoa - joo, ei osata ehkäistä, onneksi viimeisen jälkeen ollaan varmaan pysyvästi selibaatissa). parisuhde meni ihan kuralle ja samoin talous. Köyhiä ollaan ku kirkonrotat. Mutta LAPSIA en pois antais!

Vierailija
37/37 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Köyhänä eläminen on kyllä ihan yhtä helvettiä. Siihen sitten vielä pennut mukaan kärsimään... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi