Mitä mieltä olet naisista, jotka lukevat blogeja?
Kommentit (15)
Kivahan se on jotakin lukea, itse en ehdi mitään kivaa etsimään, mutta jos aikaa olisi, varmasti lukisin minäkin siinä missä luen kirjoja ja lehtiäkin kun on aikaa.
Jotenkin tylsään tyyppiin yhdistän
En oikein mitään mieltä ennen kuin tiedän, minkälaisia blogeja lukevat.
No ihan ensin tulee mieleen eikö nyt mitään muuta tekemistä ole?
Mietin, eikö se käy töissä, ei ilmeisesti ole perhettä, kotia ja harrastuksia. Koska jos on, ei voi olla aikaa käyttää johonkin niin turhanpäiväiseen!
Mietin, että ovat naisia jotka seuraavat aikaansa. Eivät enää osta saastuttavia naistenlehtiä jne. vaan osaavat itsenäisesti etsiä heille sopivan ja heitä kiinnostavan viihdesisällön.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 23:34"]
No ihan ensin tulee mieleen eikö nyt mitään muuta tekemistä ole?
[/quote]
Kirjoittaa henkilö AV-palstalla :D
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 07:53"]
Mietin, eikö se käy töissä, ei ilmeisesti ole perhettä, kotia ja harrastuksia. Koska jos on, ei voi olla aikaa käyttää johonkin niin turhanpäiväiseen!
[/quote]
Varmasti blogit ovat vähemmän turhanpäiväisiä kuin tämä palsta! Esimerkiksi ne blogit, mitä minä luen, käsittelee hyvinvointia ja meditaatiota, politiikkaa, taidetta. En pidä niitä turhanpäiväisinä, kun sen sijaan tämä palsta on pelkkää viihdettä. Blogin lukeminen on mielestäni antoisampaa kuin vaikka telkkarin katsominen, jos ei yhtään valikoi mitä katsoo. Sä puhut niinkuin kaikki blogit olisivat samanlaisia, tyhjiä ja turhia, vaikka niitä on miljoonista eri aiheista ja eri tavalla kirjoitettuja.
Suomalaisia muotiblogeja lukevat ovat itsekin jäljessä muodissa ja vähintään vuoden koska ne bloggaajat heräävät niihin vaatteisiin&asusteisiin monesti monta vuotta jälkikäteen kun ne on jo muualla ohi. Esimerkiksi nyt kaikki sopulit haluaa logomerkkilaukkuja joita bloggaajat esittelevät joka postauksessa, eli niitä jotka eivät enää mitään kovin haluttuja tuolla muualla päin maailmaa vaan ihan peruskauraa eikä mitään mainitsemisen arvoisia edes.
Minä voin ainain rehellisesti sanoa että saan mm. tältä palstalta paljon enemmän vinkkejä kun blogeista, olen lapseton ja matkusteleva 35v nainen. Ruuasta, kulttuurista ja trendeistä kiinnostunut tapaus :)
Niin mitä blogeja? Niitähän on pilvin pimein vaikka minkälaisia hömpästä vakavaan.
En mitään mieltä. Blogeja on niin montaa eri aiheista, että mahdotonta sanoa ihmisestä tuolla perusteella muuta kuin että osaa lukea ja on nettiyhteys käytettävissä. Ihan kuin kysyisi, mitä on mieltä naisesta joka lukee lehtiä.
Itse luen pääasiassa talouteen ja satunnaisesti politiikkaan liittyviä blogeja.
En ymmärrä miksi joku itseään kunnioittava nainen viitsisi edes lukea näitä suomalaisten pitämiä "muoti/lifestyle"blogeja.
Ulkomaisten lehtien sivuilta ja ulkomaisista oikeista muotiblogeista löytää kaiken tyylikkään ja ajankohtaisen eikä mitään naurettavia suomiblogityylisiä asuja jotka näyttää siltä että joku kauhea merkkilogohirviö oksentanut ne rätti- ja laukkuyhdistelmät suoraan heidän päälleen.