Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
201/229 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti kiinnostaa ja paljon :)

Vierailija
202/229 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihava olet? Mulla on ylipainoa mutta se ei ole haitannut miehen löytämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/229 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, mutta olen laiha. Ei niille kelpaa näinkään.

Vierailija
204/229 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon sanavalinta...  

Jos joku mies sen lihavan naisen "kelpuuttaa", niin sitten naisen odotetaan koko ajan kompensoivan painoaan. Eri mieltä ei saa olla mistään, miestä pitää palvella kuin kuningasta... Jos sitten haluaisi itsekin jotain suhteelta niin sehän on heti iso riita, pääaiheena "Mitä sää valitat kun mää sut sentäs otin vaikka oot tommonen ihra!!"

Joo, en suostu enää "kelpaamaan" kenellekään. 

N33

Vierailija
205/229 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tainnu olla liian kauan kun tunnistin tän tekstin. huoh.

Vierailija
206/229 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niille kuule kelpaa laihatkaan. -Bmi 20

Sinä et ole laiha. Kaikella ystävyydellä.

Vierailija
207/229 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tytöt ovat kauniita

Vierailija
208/229 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun naiset lopettavat miehen pituuden tuijottamisen niin alan tuntea sympatiaa aloittajaa kohtaan.

T. "pinnallinen" mies

Vierailija
209/229 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa. Olen itse mukava ja lihaksikas nuori mies. En masturboi, joten olen aina kiimassa. Mua kiinnostaa vain miltä oma keho näyttää.

Vierailija
210/229 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

Haussa isoa " tyttöä"

Älkäähän xxl ja isommat naiset nyt höpöttäkö ettei miehille kelpaa..

ok , näitäkin varmaan on

Mutta itse etsin tuhtia "tyttöä" mitä reippaamman kokoinen sitä parempi..

Mistä niitä löytyy? Kapakasta en etsi , kadulla en kehtaa kysyä suoraan

Löytyisikö tätä kautta

Laittakaahan s postia.

janinen2222@gmail.com

Vierailija
211/229 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtä miksi se olisi harmi.

Vierailija
212/229 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kehäkolmosen ulkopuolella, enempi niitä vähemän pinnallisia. Katkeruuden ymmärrän, jos se poistuu kun seksi lisääntyy.

Sitä piiskaa ei pidä tyrkyttää heti ensitapaamisella, kunhan asian sanallisesti kertoo. Ne leikit on kuitenkin luottamuksellisia.

Mutta kyllä kelpais :)

Vierailija
213/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä sit muista tiedä,mut itse ainakin pidän pyöreemmistäkin.. :)

Vierailija
214/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiinnostaa. 

Rakastan puristella tuhteja naisia. 

Ei nyt ehkä mikään superlihava tosin. Muttei parikyt kiloa menoa haittaa vielä yhtään. 

Enkä ole edes itse lihava tai ihan luuviulakaan. 

Vierailija
215/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miten muodostunut. Päärynävartaloisten naisten perässä on nähdäkseni aina miehiä, vaikka ylimääräistä olisi enemmänkin. Jos on iso maha niin se näyttää hillitsevän miesten kiinnostusta. Mutta harvalla naisella on isoa mahaa.

Vierailija
216/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja pitkä ja myös yksin. Ehkä painosi ei ole syy, vaan jotain muuta

Vierailija
217/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä lihava, muttei rasisti, jolle kelpaa vaan suomalainen.

Vierailija
218/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa lihava nainen oikein hyvin, jos hän vaan tekee itse sen aloitteen.

Se on se kiihottavin asia naisessa, kun haluaa minua niin paljon että tekee jopa aloitteen.

Mutta kun ei ne lihavat naiset uskalla mua lähestyä kun ne luulee etteivät kelpaisi mulle.....vaikka hyvin kelpaisivat.

Terveisin normaalipainoinen kolmikymppinen mies.

Vierailija
219/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaa lihava nainen oikein hyvin, jos hän vaan tekee itse sen aloitteen.

Se on se kiihottavin asia naisessa, kun haluaa minua niin paljon että tekee jopa aloitteen.

Mutta kun ei ne lihavat naiset uskalla mua lähestyä kun ne luulee etteivät kelpaisi mulle.....vaikka hyvin kelpaisivat.

Terveisin normaalipainoinen kolmikymppinen mies.

Täytyy levittää tietoa tästä lihaville naisille.

Vierailija
220/229 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavakin kelpaa.

Alle kolmikymppisenä olin hoikka ja vienyiä oli todella paljoan, ja seksistä olen pitänyt aina, myös alipainoisena.

Nykyään bmi yli 30, varattu olen, mutta yritystä löytyisi miehiltä siltikin, eli kelpais lihavanakin.

Seksiä oman miehen kanssa päivittäin, edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi