Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset
Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!
Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.
t. suomalainen nainen
Kommentit (229)
Ota yhteys johonkin tummaan, nehän tunnetusti tykkää laardeista ja varustuskin on varmaan sen verran iso, että sillä voi toimia läskivuorenkin kanssa. Kaveritkin varmaan tuo "saaliinjaolle"
Olin pyöreä kun tapasin mieheni. Hän himoitsi minua. Saimme lapsia, jäi itsepintaisia kiloja, olen enemmänkin lihava kuin pyöreä. Mieheni himoitsee minua edelleen. Erityisesti kun hän hellyyttä silmissään tunnustaa rakkauttaan, housuissa alkaa tulla ahdasta. Oma ulkomotoni on muuttunut, mutta mieheni kiinnostus ei. Ei kaikki miehet ole mitään tunneköyhiä ja pinnallisia. Aina minullakin on vientiä riittänyt. Kovasti miesten sielunelämää halventavia kommentteja tullut tähän ketjuun.
Minulla vain positiivisia kokemuksia miehistä, ei koskaan ilkeitä kommentteja. Hyvä miehet:)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 08:32"]Tohon, että suomalaiset naiset ei muka ole kurvikkaita läskejä niin mulla on 25kg ylipainoa ja Silti leveimmät paikat on rinnat ja perse. Rinnat 125 vyötärö 93 lantio 120. Ja mulla on raskausmahaa silti viellä jäljellä. 2,5 vuotias ja 8 kuinen lapsi.
[/quote]
Poikkeuksiakin on, kouttaisit läskiaivo ensin ajatella että tässä keskustellaan yleisellä tasolla, ja sillä läskit todellakin yleensä ovat muodostumia plösökasoja. Ja toisekseen, kuinkas vanha olet? Kolmekymppisethän niitä pahoja läskilöllöjä vasta alkaa olemaan. Se persus ja rintaläskit alkavat roikkumaan niin että niiden ympärys ja rehevyys kuihtuu, samalla kun maha vaan paisuu.
Ja kyllä nuo sinun mittasikin ihan rehellisesti plösöiltä kuulostavat. Aivan hervoton tuo melkein metrin mahakin.
Minulla on painoa 74kg, olen ylipainoinen, mutta vyötärö alle 80 ja koen itseni silti lihavaksi.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:19"]
Mulle ei kelpaa lihava nainen ja voin sen ihan avoimesti myöntää. Miksi? Siksi, että lihavuus kertoo mulle siitä että ihminen on laiska eikä piittaa itsestään. Ihminen joka ei välitä itsestään ei voi myöskään aidosti välittää toisesta. Ja koska itse rakastan urheilua ja menevää elämäntapaa niin haluan myös naisen joka tekee muutakin kuin makaa sohvalla ja syö. En todellakaan siis tarvitse mitään langanlaihaa/bodattua naista, mutta sellaisen normaalipainoisen, urheilullisen ja ulkoilusta tykkäävän. Ja naisen jonka kanssa voi myös nauttia hyvästä ruuasta ilman että täytyy syödä 5 ihmisen annosta.
T: Mies 31
[/quote]
Täytyy sanoa, että itselläni on vähän sama juttu.
Lihavuus ei ole pelkkä ulkonäköseikka, vaan se, mitä se viestittää on tärkeintä. Kun sinkkuna vielä deittailin ja tapailin miehiä, niin ylipainoinen ei vaan sytyttänyt. Fyysinen kiinnostus ei syttynyt ja siihen päälle tämä henkinen kokemus. Ylipaino viestittää minulle välinpitämättömyyttä ja itsekurittomuutta (ehkä vähän ainakin laiskuuttakin).
Sairauksien aiheuttamat ylipainot ovat niin marginaalinen ryhmä, että kun kohtaa ylipainoisen, niin todennäköisemmin tämä on vaan huonolla elintavalla hankkia elopainoa.
Ja olen siis nainen.
Mistä päättelet ongelmasi olevan vain ja ainoastaan ylipaino? Viestistäsi saa vaikutelman että sinulla on monia muitakin ongelmia kuin vain ylipaino, esimerkiksi huono itsetunto, katkeruus ja tapa puhua rumasti ja alentavasti toisista ihmisistä. Ei se oma itsetunto sillä pönkity paremmaksi, vaikka lyttäisi toisia alentavaan sävyyn rumilla sanavalinnoilla. Eikä toisen nimittäminen huonoksi/rumaksi/tyhmäksi tee itsestä sen parempaa/kauniimpaa/viisaampaa. Eikö vain?
Jos ihminen ei ole henkisesti kaunis, eikä arvosta toisia ihmisiä ja kohtele toisia kunnioituksella, niin varmasti on hankala löytää hyvää puolisoa. Ensiksi sinun pitäisi siis tarkastella omaa itseäsi, parantaa oma asenne ja keskittyä omaan hyvinvointiin. Ylipainosta kannattaa päästä eroon, sillä kun on tapana vuosien mittaan lisääntyä ja lisääntyä ja jokainen tietää ettei ihminen ole terveimmillään ylipainoisena. Jokainen ihminen voi silti olla kaunis ulkomuodoltaan, painostaan huolimatta mutta välinpitämättömyys omaa terveyttä kohtaan on monelle puolisoa etsivälle asia joka saa varoituskellot soimaan. Silti sisäinen kauneus on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:19"]
Mulle ei kelpaa lihava nainen ja voin sen ihan avoimesti myöntää. Miksi? Siksi, että lihavuus kertoo mulle siitä että ihminen on laiska eikä piittaa itsestään. Ihminen joka ei välitä itsestään ei voi myöskään aidosti välittää toisesta. Ja koska itse rakastan urheilua ja menevää elämäntapaa niin haluan myös naisen joka tekee muutakin kuin makaa sohvalla ja syö. En todellakaan siis tarvitse mitään langanlaihaa/bodattua naista, mutta sellaisen normaalipainoisen, urheilullisen ja ulkoilusta tykkäävän. Ja naisen jonka kanssa voi myös nauttia hyvästä ruuasta ilman että täytyy syödä 5 ihmisen annosta.
T: Mies 31
[/quote]
Ihan samaa mieltä. Laiskuus tulee kyllä läskistä heti mieleen. Ja muutenkin koko teksti on ihan napakymppi
M40
Nam, kyllä mulle kelpais muodokas ja lyhyt nainen. Etenkin kun vielä seksi kiinnostaisi ja olisi alistuva.
Mies
Ei oikein kelpaa siitä syystä, että en ole itse lähelläkään lihavaa. Mutta Suomi on myös täynnä ylipainoisia ja lihavia miehiä, luulisi näille kelpaavan.
Minä en kelpaa ikäisilleni. Olen parikymppinen, hoikka ja nätti. Kolmekymppiset pyörivät kimpussa ja kai tässä on kohta sellainen otettava, kun ei oman ikäisiä kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:59"]
Oletko sinä ap se, joka oli viikko sitten "ihastumassa itseensä"?
Lihava nainen ei käytä sanaa "sporttikroppa". Se ei vaan kuulu lihavien naisten sanavalikoimaan. Sportti on niin kaukana, heille on vain hoikkia ja normaaleja, sportista eivät ymmärrä mitään.
[/quote]
Wau, mä en siis olekaan lihava, vaikka luulin olevani... 170cm ja 102kg...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:49"]Minä en kelpaa ikäisilleni. Olen parikymppinen, hoikka ja nätti. Kolmekymppiset pyörivät kimpussa ja kai tässä on kohta sellainen otettava, kun ei oman ikäisiä kiinnosta.
[/quote]
Olet mahdollisesti oikeasti nätti. Ne nuoremmat kundit eivät siis uskalla lähestyä. Monella kolmekymppisellä on sitten jo enemmän itseluottamusta ja uskaltavat lähestyä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:49"]Minä en kelpaa ikäisilleni. Olen parikymppinen, hoikka ja nätti. Kolmekymppiset pyörivät kimpussa ja kai tässä on kohta sellainen otettava, kun ei oman ikäisiä kiinnosta.
[/quote]
Oot joku aknenaama? Kolmikymppisille ne on helpointa riistaa. Näyttää nuorelta kun aknenaamat yhdistetään nuoruuteen, a on helppoja koska ruma naama sulkee omanikäiset hyvännäköiset pois.
Kyllä mulle kelpaa oikein hyvin ihanat BBW:t. Sen kanssa saa kunnollista seksiä, ne tytöt eivät ujostele. Saa nuolla pillua ja hyvin imevät myös :)
Aina näillä läskeillä on samat defenssit:D "oon pyöree mut mul on ihana komee hoikka mies kotona!!!!!!" Vaikka tosiasiassa kotona istuu paskamahainen Homer simpson
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:56"]
[/quote]
Oot joku aknenaama? Kolmikymppisille ne on helpointa riistaa. Näyttää nuorelta kun aknenaamat yhdistetään nuoruuteen, a on helppoja koska ruma naama sulkee omanikäiset hyvännäköiset pois.
[/quote]
En kärsi aknesta, meikkivoiteelle tai puuterillekaan ei ole käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:36"]
En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.
Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.
[/quote]
Itse olen samanlainen kuin sinä eli rakastan ruokaa mutta olen silti laiha koska tunti päivässä liikuntaa jo auttaa.. Se ei paljon aikaasi veisi että hieman kävisit lenkkeilemässä/salilla.
En laihduta, koska mulla ei ole mitään tarvetta siihen. En ole kiinnostunut liikunnasta, joten pysyäkseni normaalipainoisena mun pitäisi syödä kuin varpunen (olen lyhyt). Koska rakastan ruokaa, erilaisia makuja jne. niin en todellakaan pysty siihen. Eikä ole kiinnostustakaan; ongelma on siinä päässä jota mun läskit haittaa.
Helppo huudella katkeruudesta, kun olen vuosia tätä tilannetta kestänyt ja tasan yhdelle miehelle kelvannut so far. Tämä ahdistui seksinhimostani eikä oikein taipunut piiskan varteen, joten juttumme lopahti siihen lopulta.
[/quote]
Itse olen samanlainen kuin sinä eli rakastan ruokaa mutta olen silti laiha koska tunti päivässä liikuntaa jo auttaa.. Se ei paljon aikaasi veisi että hieman kävisit lenkkeilemässä/salilla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:37"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 03:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:29"]
Höpö höpö.
Naisen paino ei ole olennainen asia. Ei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Tätä on tietenkin vaikea ymmärtää kun ei pääse vastakkaisen sukupuolen pään sisään edes päiväksi, mutta usko vaan.
[/quote]
Itseasiassa on tutkittu että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset mitä tulee ulkonäköön. Naiset kelpuuttavat useammin itselleen miehen joka ei ulkomuodoltaan ole ihanne, mutta miehet useammin vaativat naisensa näyttävän hyvälle. Eli miehet haluaa missin, naisille kelpaa mörököllitkin näin kärjistettynä:)
[/quote]
Jep naisille miehen omaisuus ja rahat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Okeastaan äijällä ei ole mitään väliä kunhan on paksu lompakko.
[/quote]
Todennäköisesti näin, miehet haluavat kauniin naisen ja naiset paremman tulotason mitä itsellä on. Onneksi itselle ei ole väliä miehen tuloilla:)
[/quote]
Mä olen tälläinen kaunis mutta persaukinen joka otti vanhemman, pullean ja rikkaan miehen :)
Tohon, että suomalaiset naiset ei muka ole kurvikkaita läskejä niin mulla on 25kg ylipainoa ja Silti leveimmät paikat on rinnat ja perse. Rinnat 125 vyötärö 93 lantio 120. Ja mulla on raskausmahaa silti viellä jäljellä. 2,5 vuotias ja 8 kuinen lapsi.