Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää vaimot valittako! Tekee ne sinkutkin kotitöitä!

Vierailija
11.09.2013 |

Onko kotityöt jotenkin ekstraraskaita vaimoille kun niistä valitetaan jatkuvalla syötöllä? Kyllä sinkkutaloudessa on yhtä lailla siivottavaa ja pyykättävää, roskien vientiä ja muutakin puuhasteltavaa. Sitäpaitsi on itse huolehdittava kaikki autoon ym "miesten" hommiin liittyvät asiat.

Eikä ne kotityöt mun seksihalujani ole mitenkään vähentäneet. Panettaa tosi hyvin kun miesystävä tulee käymään.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:13"]

Kotityöt nyt kuuluvat niin äitiyteen kuin parisuhteeseenkin ja mikäli niistä pitää päivittäin naputtaa, saa kyllä katsoa itseään peilistä ja miettiä olisiko kannattanut jättää ne lapset tekemättä ja olla menemättä yksiin sen laiskan miehen kanssa. Oikeastikko ne kotiaskareet ja niiden lisääntyminen tulee joillekkin yllätyksenä?

[/quote]

Kato kun se just ON niin, että sinkkuna seurustellessa tai vielä kahden aikuisen kodissakaan ei juuri ole niitä kotitöitä. Ne sujuvat tappelematta ja huomaamatta. Hommamäärä räjähtää käsiin lasten syntyessä - ja kun vaimo on kotona vauvalomalla, hän tulee tehneeksi enemmän kotitöitä. Mies pääsee lusmuilemaan.

Kun nainen palaa töihin, mies jatkaa entisellä lusmulinjalla. Siitä ne ongelmat pitkälti syntyy. Työnjaon oikaisu vaatii riitelyä ja vaatimista, useinmiten.

Ja sen ap haluaa siis kiistää ja kieltää, kun "eihän sitä kotityötä niin paljoa ole...."

[/quote]

Tervetuloa vaan pyörittämään meille leskeksi jääneen ja kahta työtä tekevän yh-mamman arkea. Helveta, että korpeaa nyky mammat, jotka jaksavat valittaa jostain himputin pyykinpesusta ja imuroinnista, kun se on niin raskasta. Teillä on sentään se puoliso, joka osallistuu perheen menoihin ja kantaa toisena vanhempana vastuun myös lapsista. Hävetkää!!!!

[/quote]

Teitkö yksin kaikki kotityöt ennen kuin jäit leskeksi? Jos muuttaisit vielä joskus yhteen miehen kanssa, tekisitkö edelleen kaikki kotityöt yksin? Osallistuvatko lapset kotitöihin ikänsä mukaan? Olen pahoillani miehesi kuolemasta ja työläästä arjestasi, koska et ole itse yksinhuoltajuuttasi itse valinnut.

[/quote]

En viitsi edes vastata, typerä kysymys !

Vierailija
62/65 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä valitakaan. Mies tekee puolet ja, jos ei tee, ostaa siivoojan. Mulla on kyllä yksi sinkkukaveri, joka valittaa aina, et pitäisi siivota. En tiedä, miten se asia valittamalla edistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt nyt kuuluvat niin äitiyteen kuin parisuhteeseenkin ja mikäli niistä pitää päivittäin naputtaa, saa kyllä katsoa itseään peilistä ja miettiä olisiko kannattanut jättää ne lapset tekemättä ja olla menemättä yksiin sen laiskan miehen kanssa. Oikeastikko ne kotiaskareet ja niiden lisääntyminen tulee joillekkin yllätyksenä?

[/quote]

Kato kun se just ON niin, että sinkkuna seurustellessa tai vielä kahden aikuisen kodissakaan ei juuri ole niitä kotitöitä. Ne sujuvat tappelematta ja huomaamatta. Hommamäärä räjähtää käsiin lasten syntyessä - ja kun vaimo on kotona vauvalomalla, hän tulee tehneeksi enemmän kotitöitä. Mies pääsee lusmuilemaan.

Kun nainen palaa töihin, mies jatkaa entisellä lusmulinjalla. Siitä ne ongelmat pitkälti syntyy. Työnjaon oikaisu vaatii riitelyä ja vaatimista, useinmiten.

Ja sen ap haluaa siis kiistää ja kieltää, kun "eihän sitä kotityötä niin paljoa ole...."

[/quote]

Tervetuloa vaan pyörittämään meille leskeksi jääneen ja kahta työtä tekevän yh-mamman arkea. Helveta, että korpeaa nyky mammat, jotka jaksavat valittaa jostain himputin pyykinpesusta ja imuroinnista, kun se on niin raskasta. Teillä on sentään se puoliso, joka osallistuu perheen menoihin ja kantaa toisena vanhempana vastuun myös lapsista. Hävetkää!!!!

[/quote]

Sinulla on nyt hiukan mennyt tämän keskustelun pointti ohi... tässä ei kukaan väitä, etteikö yksinhuoltajalla olisi VIELÄ raskaampaa. Kyllä on, saat mitalin *ojentaa viikon marttyyrin mitalin*.

Vaan että on perheenäideillä ja miehensä jälkiä siivoavilla vaimoillakin syytä olla kiukkuinen. Ei se absoluuttinen työmäärä, vaan jatkuva hyväksikäyttö ja toisen osapuolen lusmuilu!

Vierailija
64/65 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Teitkö yksin kaikki kotityöt ennen kuin jäit leskeksi? Jos muuttaisit vielä joskus yhteen miehen kanssa, tekisitkö edelleen kaikki kotityöt yksin? Osallistuvatko lapset kotitöihin ikänsä mukaan? Olen pahoillani miehesi kuolemasta ja työläästä arjestasi, koska et ole itse yksinhuoltajuuttasi itse valinnut.

[/quote]

En viitsi edes vastata, typerä kysymys !

[/quote]

Itse asiassa typerä olet sinä, ei tuo kysyjä. Et nyt ollenkaan ole tajunnut, mistä tässä ketjussa on puhe. Mutta ei se mitään, mene kiillottamaan viikon marttyyrin mitalia...

Vierailija
65/65 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia sitten käytätte päivittäin kotitöihin? Siivoaminen, pyykit, ruoka ja tiskaus? Laittakaa nyt tiskiin jotain tuntimääriä, rehellisesti!