Mitä mieltä olette nimestä Minttu?
Kommentit (36)
Minttu-nimen kantajia on Suomessa alle 3757. Minttu on nimipäiväkalenterissa. Juulia-nimen kantajia on Suomessa 6471. Juulia ei ole nimipäiväkalenterissa.
Miksi Juulialla ei ole nimipäivää?
Tunnen koiran nimeltä Minttu. En osaa ajatella ihmisen nimenä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:11"]
Tunnen koiran nimeltä Minttu. En osaa ajatella ihmisen nimenä.
[/quote]
Minäkin tunnen Minttu-nimisen koiran, mutta kyllä nimi silti sopii mielestäni myös ihmisille.
tiedän yhden white trash-sossuperheen, jossa on tytär nimeltä minttu. kamala nimi.
Ei mielestäni mitenkään lemmikkimäinen tai lempinimimäinen nimi. Luonnonläheinen nimi, kun yrtistä on kyse.
Mielestäni hieman imelän kuuloinen nimi, sopii pikkutytöille, ja minäkin miellän sen Minnan lempinimeksi. Tunnenkin yhden Minnan, jota sanotaan Mintuksi. Halusi itse joskus 3-kymppisenä ryhtyä Mintuksi kun kai ajatteli sillä tavalla vaikuttavansa nuoremmalta...
Ärsytti jo kappasvainminttusekäville-veisun aikaan, ja Petkunperä-case teki siitä lopullisesti inhon väristyksiä aikaansaavan. Etenkin is-päätteisenä lempparinimimuotona.
Yhtä typerä kuin Kirsikka tai Lumi eli eiköhän pitäydytä nimissä, joilla ei ole toista merkitystä ja joita ei yleensä anneta lehmille...
Hemmetin kaunis nimi, ja kaikki jotka haukkuu nimeä, mikä teidän nimenne on?
Pirkko? Maria? Get a Freakin' life!
Kuka helvetti välittää mitä mieltä joku toinen on nimestä, kunhan itse tykkää...tää oli nyt sit mun viimeinen käynti tällä palstalla..
Hyvä ystäväni on Minttu, nelikymppinen akateeminen nainen. Pidän nimestä, mutta kyllä minullekin siitä lempinimi tulee mieleen.
Minttu-nimessä ei ole mitään vikaa, mutta tällä palstallahan kaikista nimistä tulee suurimmalle osalle "wt-kutina" tai vastaukset ovat tasoa "minä tunnen yhden ihan paskan Mintun, ei ole hyvä nimi!".
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:14"]
Mitä mieltä olette nimestä Minttu?
[/quote]
Ja veljeksi Ville?
Minttu ja Kerttu ovat rumimpia nimiä mitä Suomesta löytyy.
En tykkää yhtään. Koiramainen nimi ja muutenkin siitä tulee mieleen äänen sanottuna Vittu. :D
Pidän mintusta mutta en nimenä. Tulee heti mielikuva ärsyttävästä pirteydestä.
Olisin halunnut antaa tyttärellemme nimeksi Minttu, mutta mies ei suostunut.