Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapakouluttajan mielestä kyynärpäätervehdys on äärettömän epämukava, vihamielinen ja epäkohtelias.

Vierailija
24.08.2020 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättely ja muu koskettelu on ihan ihmeellinen tapa. Sitä tehdään lähinnä tuntemattomien kesken.

Työhaastattelu, uusi työkaveri. Ei näihin tyyppeihin kosketa enää ikinä tämän jälkeen.

Baarissa joku tuntematon tulee puristelemaan takamusta. Kuvitelkaapa vaan vastaavaa käytöstä tutulta, joka haluaa etuja kaverisuhteeseen.

Vierailija
22/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika hauska, jos haistelisimme toistemme takapuolet niinkuin koirat ja sillä saisimme saman tien tietää toistemme mielialan ja terveydentilan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynärpäätervehdys on vähän niin kuin high five, ei verrattavissa kättelyyn. Silmiin katsominen ja nyökkäys pitäisi riittää, se käden sydämelle vieminen on jo liikaa.

Olin muilta osin kirjoittamassa samaa, paitsi että tuo käsi sydämelle puoltaa kyllä jossain kohtaa paikkaansa. Näkisin esim. linnan juhlat ja muut arvokkaammat ja/tai virallisemmat tilaisuudet sellaisina joissa sitä voitaisiin luontevasti käyttää.

Toki nyt toivon että mitään linnan juhlia ei järjestetä. Mutta noin ylipäätään, jatkossakin vaikka.

Vierailija
24/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin tervehtimisen kokonaan.

Vain tuttuja moikkaan, en mitään myyjiä tai bussikuskeja tms.

On tosi ärsyttävää kun joku tulee lähelle ja alkaa sylki lentäen moikkailemaan. Vaikka rapussa. 

Vierailija
25/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se onkin.

Silmiin katsominen ja nyökkäys riittää.

Jos on niska kipeä ei voi nyökkäillä ollenkaan tai puhua päätä heiluttaen.

Vierailija
26/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiin katsominen, kädet lyhyen hetken ristissä rinnan päälle, kevyt nyökkäys - näin toimin itse.

Tuo kyynärpääjuttu sopii - no jaa, vaikkapa urheilijoille.

Urheilijoillekin se sopii tasan vapaaottelukehään. Paitsi että kyynärpäällä l.yöminen taitaa olla siinäkin kiellettyä, lähtee vastapuolelta henki niin helposti.

Todella aggressiivinen ja vastenmielinen ele.

En käsitä miksei voi vain hymyillä ja nyökätä? Ja jos tahtoo erityisesti kunnioitusta osoittaa, kumartaa? Tai niiata? Sellainenkin tapa oli ennen.

Vierailija
27/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla suudellaan poskille, hui kauheeta! :D

Vierailija
28/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo, brothers! Kunnon nyrkkitervehdys rulettaa!

Vierailija
29/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkönsininen kajal pitäisi kieltää laissa.

Vierailija
30/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukko oikealle poskelle, sitten vasemmalle, sitten oikealle, sitten vasemmalle. Voilà!

Vierailija
31/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiailkaa toki! Miehet myös!

Vierailija
32/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole milloinkaan kokenut erityistä tarvetta millään tavalla hiplata tervehtiessä, siksi toivotan koronan tervetulleeksi. Mielestäni kättely on omituinen, tarkoitukseton ja suorastaan vastenmielinen ele ainakin itselleni, ja olen erittäin tyytyväinen jos siitä päästään.

Koronan tervetulleeksi?! En minäkään pidä kaikista kättelyistä, mutta en silti toivota tappavaa tautia tervetulleeksi!!

Varsinkin sellainen kättely ärsyttävä, jossa toinen jää pitelemään kaksin käsin omaa kättäni käsissään.

Vierailija
33/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättä yläviistoon ja kantapäät kopsahtaa yhteen.

Vierailija
34/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö tota joku?

Ainakin viikonloppuna SDP:n puoluekokouksessa pääministeri tervehti alam siis väkeään tällä tapaa.

Vierailija
35/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapakouluttajan painajainen: kyynärpäätervehdys tennissukat jalassa 😳

Vierailija
36/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hyvät käytöstavat on positiivista asennetta ja muiden huomioonottamista. Siihen toi nainen ei ole pystynyt ikinä. Minäminäminä ja minun totuuteni. Ja muita ei ole.

Vierailija
37/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mummo on kyllä oikea muinaisjäänteiden isoäiti. Miksi häneltä kukaan kysyisi yhtään mitään?

Vierailija
38/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kauan meni, ennen kuin Rouva Sininen reagoi. Johan tuo tervehdys lanseerattiin maaliskuun alussa, ellei peräti aikaisemmin. 

Ja huom! Ei tuolla etelän maillakaan koronan riehuessa pussailla eikä halailla. Ja maskien käyttö on ihan jokapäiväistäja normaalia.

Vierailija
39/39 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Suonperä on kyllä niin pihalla kun olla ja voi. Ettei vaan olisi alkavaa muistisairautta mahdollisesti tädillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä