Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykynuorisolla stressavampaa elämää kuin omassa nuoruudessasi?

Vierailija
24.08.2020 |

>>

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti rankempaa

Vierailija
2/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on. On kaikki somet, jotka toitottaa miten ja millainen pitää olla. Ei saa olla ikinä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseilijällä on ainakin huomattavasti helpompaa, kun mihinkään ei puututa ja perseilykeinotkin on kehittyneet aiemmista.

Vierailija
4/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että on. On kaikki somet, jotka toitottaa miten ja millainen pitää olla. Ei saa olla ikinä rauhassa.

Tämä. Ei ollut minun aikanani laitetta joka piippasi jotta pitäisi viestit mennä lukemaan ja vastaamaan ties mihin turhuuksiin.

Vierailija
5/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuudessa ei ollut internetttiä, lama ajasta vähän aikaaa, ei olllut kouluterveydenhoitoa, kukaaan ei kyselllyt juuri mitään, 3 opetttajaa sai potkut joista yksi oli rehtori, onggelmista ei puhuttu, ei ollllut mielialalääkkeitä eikä terapioiiita, ei ollut äitiä tai isäää joka tarkastaiisi läksyt vaiiin riitelyä.

Vierailija
6/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruuudessa ei ollut internetttiä, lama ajasta vähän aikaaa, ei olllut kouluterveydenhoitoa, kukaaan ei kyselllyt juuri mitään, 3 opetttajaa sai potkut joista yksi oli rehtori, onggelmista ei puhuttu, ei ollllut mielialalääkkeitä eikä terapioiiita, ei ollut äitiä tai isäää joka tarkastaiisi läksyt vaiiin riitelyä.

Senn muistan aina kun tuli koulusta kotiiin niin tv ssä soi marienhoffin tunnari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan