Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juontaja Ivan Puopolo on hot

Vierailija
10.09.2013 |

Mielestäni Strada- ja Fort Boyard -ohjelmissa juontohommissa nähty Ivan Puopolo on aivan äärimmäisen vetävä tyyppi. Tuntuu tosin, ettei kukaan yhdy mielipiteeseeni... löytyykö täältä muita Ivan-faneja?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä todella huono haastattelija. Koko ajan on tunne että ei ole kiinnostunut pätkääkään haastateltavasta, vaan lukee läppäriltä kysymykset ja kun haastateltava vastailee, Puopolo ei edes malta katsoa sinne päin vaan näplää läppäriään. Heti kun haastattelu loppuu, Puopolo lähtee tylysti kävelemään ja haastateltava jää istumaan paikalleen.

Toista on se Ylen nainen, oliko Rosa nimi. Hän on hyvä haastattelija, joka vaikuttaa olevan ihan aidosti kiinnostunut haastateltavistaan, tai ainakin antaa sellaisen vaikutelman. Ammattitaidon merkki.

Vierailija
42/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hänen työkaverinsa, irtisanoutuisin itse.

Ei tollasta tyyppiä vaan jaksa kuunnella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut pissa päähän kun on päässyt telkkariin haastattelemaan oikeasti viisaita tai kuuluisia ihmisiä. Säälittävä.

Vierailija
44/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kanssa ja on oikein hyvä esimerkki siitä mitä hyvä/treenattu kroppa tekee keski-ikäisellekin miehelle vaikka on naamasta ihan tavis. Kokonaisuus muuttuu hyvinkin paljon paremmaksi. Lisäksi terve itsevarmuus ja omat mielipiteet (ja niiden takana seisominen) on aina plussaa vaikka kaikesta en samaa mieltä olisikaan.

N43

Puopolo tykkää lukea (ja ilmeisesti myös kirjoitella) vauvapalstaa 🤣🤣🤣🤣

Siitä en tiedä, mutta tuon kirjoitin kyllä minä enkä anna kunniaa muille.

N43

Vierailija
45/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset tykkäävät italiaanoista!

Vierailija
46/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkimies kaikin puolin!

Vierailija
47/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset tykkäävät italiaanoista!

Tää on turkkilainen.. :(

Vierailija
48/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella huono haastattelija. Koko ajan on tunne että ei ole kiinnostunut pätkääkään haastateltavasta, vaan lukee läppäriltä kysymykset ja kun haastateltava vastailee, Puopolo ei edes malta katsoa sinne päin vaan näplää läppäriään. Heti kun haastattelu loppuu, Puopolo lähtee tylysti kävelemään ja haastateltava jää istumaan paikalleen.

Toista on se Ylen nainen, oliko Rosa nimi. Hän on hyvä haastattelija, joka vaikuttaa olevan ihan aidosti kiinnostunut haastateltavistaan, tai ainakin antaa sellaisen vaikutelman. Ammattitaidon merkki.

Kai tuo loppu oli vitsi?! Nyt lomalla olen aamutelkkaria katsonut ja kauhistellut tuota ylen kesätoimittajien nykytasoa.. Omituinen höslä ja todella lapsellinen olemukseltaan/käytökseltään ja siinä ei paljon samaa sävyä oleva, tätimäinen jakkupuku auta.

Vierailija
49/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä.

Vierailija
50/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo loppu oli vitsi?! Nyt lomalla olen aamutelkkaria katsonut ja kauhistellut tuota ylen kesätoimittajien nykytasoa.. Omituinen höslä ja todella lapsellinen olemukseltaan/käytökseltään ja siinä ei paljon samaa sävyä oleva, tätimäinen jakkupuku auta.

Eri mieltä,Rosasta on kehittymässä aivan ammattitaitoinen toimittaja. Jakkupuku on kyllä hieman tätimäinen...

Vierailija
51/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkimies kaikin puolin!

Runko on tällä kyllä normaalia parempi ja oikeinkin kuosissa eli ei nyt ihan kaikin puolin.. Sinänsä kyllä ärsyttävää, että ikinä kokonaisuus ei ole bueno vaan jos on jutut ok niin kroppa/elämäntavat jättää toivomisen varaa ja sitten jos ne on kunnossa niin tyypin juttuja ei kestä..

Miksi miehet ei voi olla parempia?!

Vierailija
52/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, olin ihan tosissani. Tokihan Rosalla on joskus hassuja ilmeitä, mutta muuten hän on todella hyvä ja miellyttävä toimittaja seurata. Minulla ei ole Puopoloa vastaan mitään, mutta en käsitä miten Maikkari pitää hänet aamutelevisiossa haastattelijana. Mieshän vaikuttaa todella tympeälle ja ylimieliselle, eikä tosiaan tunnu olevan pätkääkään kiinnostunut haastateltavistaan.

Vierailija
53/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kanssa ja on oikein hyvä esimerkki siitä mitä hyvä/treenattu kroppa tekee keski-ikäisellekin miehelle vaikka on naamasta ihan tavis. Kokonaisuus muuttuu hyvinkin paljon paremmaksi. Lisäksi terve itsevarmuus ja omat mielipiteet (ja niiden takana seisominen) on aina plussaa vaikka kaikesta en samaa mieltä olisikaan.

N43

Puopolo tykkää lukea (ja ilmeisesti myös kirjoitella) vauvapalstaa 🤣🤣🤣🤣

jos lukee, niin oikein hyvä. Toivottavasti nämä kommentit palauttavat miehen maanpinnalle. Tukehtuu muuten omaan erinomaisuuteensa

Vierailija
54/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noussut pissa päähän kun on päässyt telkkariin haastattelemaan oikeasti viisaita tai kuuluisia ihmisiä. Säälittävä.

Lisäksi mies tunkee omaa ajatusmaailmaansa (ateismi, outo ruokavalio, tiedekritiikki...) lähes joka haastatteluun. Epäammattimaista ja narsistista toimintaa.

Vierailija
55/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ehkä hot, mutta minulle sisäpuoli merkitsee enemmän.

Kiinnostus lakkasi siinä vaiheessa, kun kuulin millaisia ajatuksia pääkopassa liikkuu. Taitaa olla sääliö.

Vierailija
56/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mies tunkee omaa ajatusmaailmaansa (ateismi, outo ruokavalio, tiedekritiikki...) lähes joka haastatteluun. Epäammattimaista ja narsistista toimintaa.

Tollanen lapsellinen yliopiston ekan vuosikurssin- tyylinen itserakas inttäminen ei sovi telkkariin.

Vierailija
57/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Mulle ei ulkonäkö oo tärkeää. Mieluummin oon kivan miehen kanssa kun ton.

Eli siis kiva keski-ikäinen mies ei voi/saa pitää kroppaansa kuosissa ja olla itsevarma?! Eihän nuo ominaisuudet sulje mitenkään toisiaan pois.

Ja eikö muuten ole kiva, että sunkaan ei ole pakko ollakaan "ton" kanssa?

Vierailija
58/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat levyt pyörivät suussa vuodesta toiseen! En jaksaisi kuunnella, vaikka olisi itse Eros Ramazotti!

Vierailija
59/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Eli siis kiva keski-ikäinen mies ei voi/saa pitää kroppaansa kuosissa ja olla itsevarma?! Eihän nuo ominaisuudet sulje mitenkään toisiaan pois.

Lähetä Ivanin kuva, jossa hän on alushousuissa/uimahousuissa, niin katsellaan mielellään hänen itsevarmaa ja kivaa olemustaan. Kiitti jo etukäteen!

Vierailija
60/76 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Lähetä Ivanin kuva, jossa hän on alushousuissa/uimahousuissa, niin katsellaan mielellään hänen itsevarmaa ja kivaa olemustaan. Kiitti jo etukäteen!

Ja etumustaan 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi