Juontaja Ivan Puopolo on hot
Mielestäni Strada- ja Fort Boyard -ohjelmissa juontohommissa nähty Ivan Puopolo on aivan äärimmäisen vetävä tyyppi. Tuntuu tosin, ettei kukaan yhdy mielipiteeseeni... löytyykö täältä muita Ivan-faneja?
Kommentit (76)
Kyllä Ivan punttikselta saa fitness-typyjä, jos on hot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä todella huono haastattelija. Koko ajan on tunne että ei ole kiinnostunut pätkääkään haastateltavasta, vaan lukee läppäriltä kysymykset ja kun haastateltava vastailee, Puopolo ei edes malta katsoa sinne päin vaan näplää läppäriään. Heti kun haastattelu loppuu, Puopolo lähtee tylysti kävelemään ja haastateltava jää istumaan paikalleen.
Toista on se Ylen nainen, oliko Rosa nimi. Hän on hyvä haastattelija, joka vaikuttaa olevan ihan aidosti kiinnostunut haastateltavistaan, tai ainakin antaa sellaisen vaikutelman. Ammattitaidon merkki.
Rosa Kettumäki on kyllä ammattitaitoinen ja ilmeikäs, kuuntelee ja osaa tarvittaessa penätäkin niitä vastauksia haastateltaviltaan. Ei kaikkien tarvitse olla mitään jäykkänaamoja liukuhihnahaastattelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Muutama laps muutaman eri naisen kans... Ja jättänyt ainakin sen Saija-Riitan suunnilleen tekstarilla.
Törmäsin tyyppiin joskus jonkun daamin seurassa. Mieleeni painuivat vain seuralaisen vitivalkoiset nilkkurit. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ivan EI ole hot! Ei todellakaan!!! Kokeilkaa, niin tiedätte.
Pieni m una? No turha kokeilla.
Ahaa eli pieni veh je, joten pitää itsetuntoaan pönkittää muilla jutuilla.
Puopolo oli hyvä Stradassa, en halua rikkoa illuusiota katsomalla nykyisiä ohjelmia.
Laittoi mulle joskus viestiä Cityssä.... kertoi itsestään mm. sen, että haluaa asua korkeintaan 500 metrin päässä Hgin Stockallta! Kun näimme sitten ohimennen baarissa (emme menneet siis koskaan deiteille) hän ei ollut tuntevinaan ja oli vaivautunut kun moikkasin!
Käyttäytyy ikävästi ihmissuhteissa, ja maistuu (tai ainakin ennen maistui) muutkin päihteet kuin alkoholi. Menemättä yksityiskohtiin, tietoa on luotettavasta lähteestä joka ei ole tuo ex-vaimo. Itse pysyisin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen hot.
Moi Ivan
Ei ole sinkku vaan happaman näköisen avokin kanssa jo jonkin aikaa. Hauska jos Ivan on tinderissä silti pyörinyt.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytyy ikävästi ihmissuhteissa, ja maistuu (tai ainakin ennen maistui) muutkin päihteet kuin alkoholi. Menemättä yksityiskohtiin, tietoa on luotettavasta lähteestä joka ei ole tuo ex-vaimo. Itse pysyisin kaukana.
Tämähän se olisi. Käyttää päihteitä, sanotaanko laajalla skaalalla. Kolmen naisen kanssa lapsia, joista yhden hylkäsi kokonaan, koska nainen ei suostunut aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen hot.
On! Ja paranee vaan kypsyessään. Laatumiehen leima kinkkuun.
Miehestä itsestään mulla ei ole mielipidettä, tai no ehkä se, että miellyttävä ääni. Mutta sukat! Voi kiesus aina kun oon nähnyt, niin hirveet sukat!
Puopolo voisi tehdä paljastushaastattelun Hirviniemestä kuten Frost/Nixon.
No, tuleeko sitä kuvaa?