Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu kyykistynyt (selvinpäin) pissalle NOKKOSPUSKAAN?

Vierailija
29.10.2013 |

Vai olenko ainoa idiootti?

No, poltteli aikansa, ei pahasti, varmaan vuodenajallakin jo merkitystä.

No mutta nyt on iho mennyt rikki tuolta pepusta, ihan sieltä vaosta persreiän ympäriltä. Perskuleen kipee ja ulostaminenki tekee kipeää. Mitä voidetta vois laittaa? Bepanthenin kaltaista voidetta jo laitoin, uskaltaako hydrocortisonia? :D Tää on niin nolo juttu etten kyllä kehtais apteekkiin mennä kyselee erikseen. Vai auttaisko ihan peräaukon haavaumiin tarkoitettu voide. Sekin pitää kyllä erikseen ostaa kun ei kaapista valmiina löydy. Mä jotenkin toivon että jollakulla olis vastaavasta kokemusta vaikka en usko että kukaan on niin tyhmä ettei kato minne pissii!

Ai mitenkö näin kävi? Olin su - aamuna lenkillä ja iski kamala pissahätä. Olin aika keskellä ei mitään mutta siirryin lenkkipolulta hieman sivulle pienen kiven taakse. Avasin housunnapit ja katsoin nopeasti ympärilleni; ei ketään. Nopsaa housut alas, kyykkyyn, pissa ja ylös. Ihmettelin että mikä tässä polttelee ja katoin vaan että työnsin sitten persukseni nokkosiin :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Taas tää kusifetisisti on vauhdissa. Hakisit apua, oikeasti, jos kaikki päiväsi menevät kyseisen aiheen parissa pyörimiseen.

Vierailija
2/2 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! :D Tää tarina on ihan tosi eikä mulla todellakaan ole mitään pissafetissiä :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä