Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tulevan lapsen ulkonäkö huolestuttaa... älkää tuomitko please

Vierailija
09.09.2013 |

Tiedän että kuulostan pinnalliselta ja että tärkeintä pitäisi olla vauvan terveys, mutta en voi tälle mitään!!! Minua on alkanut vaivata päivittäin ajatus tulevan lapseni ulkonäöstä. Lapsi on tyttö ja ensimmäiseni. Pelkään hysteerisesti että lapsesta tulee ruma! :( Olemme miehen kanssa molemmat ihan kivan näköisiä, kummallakin hyvä luusto ja ruuminrakenne, kauniit nenät jne. mutta silti pelkään että mitä jos lapseni periikin jotain kamalia ominaisuuksia esi-isiltään... Esim. itselläni on sukurasitteena voimakas otsaluu ja matalat poskipäät, enkä haluaisi lapselleni niitä missään nimessä. Miehellä tosin on sirot kauniit piirteet ja korkeat poskipäät, mutta silti pelkään että lapsi perii tässä mielessä minut. Olenko ainoa joka miettii tällaisia asioita etukäteen? Ja miten näistä ajatuksista pääsisi eroon?? Olen rv 24 ja 35-vuotias.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa pelkosi

1. Katso itseäsi peilistä ja keskity siihen mikä itsessäsi on kaunista

2. Tee kuvahakuja ihmisistä ja etsi mielestäsi rumista ihmisistä yksi kaunis piirre, vaikka korvat, hiukset, kynnet jne.

Ja kun vauva-arki koittaa, unohdat koko ajatuksen kunnes lopulta joskus vuosien päästä joku on nostanut tämän ketjun ja tajuat että olet itse aloituksen tehnyt :)

Vierailija
22/24 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, joten ei tarvitse olla yhtään huolissaan, siitä tulee maailman kaunein vauva. Ja jos nyt ei kaunein, niin söpöin, ja se kyllä riittää mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha yhtäläinen oikeus sillä rumallakin on syntyä ja elää. 

Vierailija
24/24 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulla hälvene nuo mietteet sitten kun vauva syntyy.

On minullakin pyörinyt mielessä kaikenlaista jokaisen odotus aikana.

Ohi ne on menneet. 4 lasta ja ikää 26v. Jos tuolla iällä nyt on jotakin merkitystä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän