Teinkö väärin kun hyväksyin että miehellä saa olla muita naisia, mutta minulla ei saa olla muita miehiä?
Miehen suullinen sopimus oli sellainen, että hänellä saa olla muita naisia kunhan käyttää kondomia heidän kanssa, mutta minun pitää olla häneen yksiavioinen.
Mies on kyllä jotain uskomatonta ja harvinaista, todellakin sen arvoista joten hyväksyin tämän sopimuksen koska muuten suhde olisi päättynyt enkä sitä tietenkään halua. Sopimusta ei kuulemma voi uudelleenneuvotella, eli tässä on elettävä näin tai tulee ero.
Teinkö väärin, vaikka olen onnellinen? Mies on todellakin sellainen jolle tämän sallii koska tällaisia on harvassa.
Kommentit (28)
Ei vaikuta kummoiseltakaan timantilta sun mies. Jos se rakastais sua aidosti se ei vaatis Sulta yksiavioisuutta vaan antaisi sun olla vapaasti muidenkin kanssa. Rakkaus on vapautta. Sä rakastat, se ei.
Ihan normaalia tuo on vanhakantaisissa mormooniperheissä.
Saako sulla ap olla muita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin idiootti!?! Mies sen arvoinen?? Että sillälailla....Yrittäisit hyvä nainen säilyttää edes jonkinlaisen itsearvostuksen jättämällä tuollaisen miehen ihan omaan arvoonsa. Eli, jätä se sika.
Kun tapaat poikkeuksellisen miehen, jolla on naisia mistä valita, niin saatat muuttaa mieltäsi itsekin.
Ei nämä asiat niin helppoja ole!
Niin siis millä mittarilla poikkeuksellisen? Täysi mulkku joka ei välitä sinusta, mutta muuten hyvä mies? Komea, rikas? Katsos kun minä saan komean ihan ilman kynnysmatoksi heittäytymistäkin, ja raha ei mulle näissä asioissa merkkaa mitään. Mutta jatka vaan valitsemallasi tiellä.
-eri
1 Jos olet onnellinen et tehnyt väärin.
2 Jos olet onnellinen miksi haluaisit neuvotella sopimuksen uudelleen?
😂 Ihan oikein teit, jos tuo järjestely sinusta hyvältä tuntuu. Itse en kyllä suostuisi kenenkään kynnysmatoksi, mutta meitä naisia on moneen junaan, näköjään.
Jos tää on provo niin ainakin kolahti muhun. Sillä mahdollisuudella että kysyjä on tosissaan, kerron mun näkemyksen.
Mä olin 21 kun mun unelmien poikakaveri ehdotti tuota. Aloitettiin silleen että molemmilla on samat vapaudet olla muiden kanssa, mut mies halusi oikeuden vain itselleen. Todellisuus oli se että mä olin rakastunut häneen enkä olisi halunnut jakaa häntä muiden kanssa. Enkä halunnut itse olla muiden kanssa. Hän oli muiden kanssa ja särki samalla salaa sydämeni ja teki haavan seksuaalisuuteen. Seksi välillämme ei ikinä enää ollut aitoa iloa ja läsnäoloa. Olin salaa mustasukkainen ja syytin itseäni siitä. Myös mies syytti minua siitä. Yritin valehdella itselleni että kaikki on hyvin, mutta ei oikeasti ollut.
Jos sulla on vaikeuksia asian kanssa, ja ole rehellinen itsellesi, älä lähde siihen.
Mikä siinä miehessä on muuten niin ihmeellistä ja hienoa?
Sen verran itseäni tuntien, en muuta mielipidettä. Olen ollut nyt puolitoista vuotta parisuhteessa, ja jos miesystäväni ehdottaisi jotain tuollaista niin hän saisi jäädä sille tielleen.
Kunnioitus toista kohtaan on tärkeintä parisuhteessa ja toiset miehet/naiset ei kuulu siihen. Ja sinulle vielä sen verran että kun kasvat aikuiseksi niin ymmärrät sen kyllä. T. Nainen 50+