Mies hiihtää perässäni ja tuijottaa!
On tullut mun lempi yökerhoon, kun olin nuori, työpaikalleni ja kerran satuimme samaa aikaa Ikeaan, niin vaikka vaimonsa oli mukana, tämä hipsi perässämme ja tuijotti mua vihaisena. Joskin tuo taitaa olla hänen ainut ilmeensä muutenkin.
Kommentit (52)
Miten näet että tuijottaa, jos se on sun takana?
Vierailija kirjoitti:
Käänny ja kysy että mitäpä tölläät?
Kun tuli mun työpaikalle, niin kysyin "onko kaikki hyvin"? Se ei vastannut siihen, jatkoi vaan tuijotusta. Ikeassa olin katsomassa vauvan tavaroita niin tuijotti sitä lelua ja minua. Kovin creepy tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Miten näet että tuijottaa, jos se on sun takana?
Se oli tullut siihen hyllyjen väliin tuijottamaan, että kun käännyin niin seisoi siinä ja tuijotti. Ei edes esittänyt tutkivansa mitään tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli mun työpaikalle, niin kysyin "onko kaikki hyvin"? Se ei vastannut siihen, jatkoi vaan tuijotusta. Ikeassa olin katsomassa vauvan tavaroita niin tuijotti sitä lelua ja minua. Kovin creepy tyyppi.
Hui, ota valokuvia varmuudeksi. Joillekin miehille syntyy pakkomielteitä joihinkin naisiin ja mikään ei auta siinä .
Vierailija kirjoitti:
Saalistaja hakee, että hermostuisit. Tuo ihmistyyppi ei hyvällä pärjää.
Siitä pääsee kun ei reagoi mitenkään. Jos reagoit, hän tulee huomatuksi.
Minä vaan katsoin, että mitäs v#ttua nyt taas. Koitin olla mahd neutraali. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että kyseessä on yksi ja sama mies.
Minä häiriintyisin enemmän siitä että vetää sukset jalassa joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen?
On suomalainen, vaikka pari kertaa olen aluksi katsonut että ei olisi..
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä laturaivoa
Se katse oli sellainen syyttävä, että "mikset minua ottanut?" Vaikka en tietääkseni ole mitään sellaista luvannutkaan. Enkä ole häneen koskenutkaan. Muistaisin kyllä sen.
Ap
Tuollaisen ilopillerin kanssa olis varmaan todella jännää olla yhdessä! :D Tuijottaiskohan se silloinkin koko ajan. Joo ei kiitos! :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä siitä jos vetäis muuten :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen?
On suomalainen, vaikka pari kertaa olen aluksi katsonut että ei olisi..
Vähän kuin se Pakka Katajakin sotkeentui ekana? Ootko ottnut siihen täällä kantaa :0?
En ole. Kuka hän on?
Älä nyt pelästy mutta jotku ekana a rabinnäköiset kävivät muiluttamassa pahasti sen poliitikon kotona. Myöhemmin Kataja sanoi niitten olleenkin suomalaisia vaikka näyttivät alussa a rabinnäköisiltä.
Ei hän sellaiselle näytä. En osaa sanoa, mistä se ulkomaalaisvaikutelma tulee..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siitä jos vetäis muuten :)
Parempi sekin että vetää suksilla Ikeassa kuin käteen. Uusi sananlasku.
Jos on rabinnäköinen hiihtäjä, voi olla Israelin hiihtomaajoukkueen jäsen harjoituslenkillä.
Mossadin miehiä.