Mies hiihtää perässäni ja tuijottaa!
On tullut mun lempi yökerhoon, kun olin nuori, työpaikalleni ja kerran satuimme samaa aikaa Ikeaan, niin vaikka vaimonsa oli mukana, tämä hipsi perässämme ja tuijotti mua vihaisena. Joskin tuo taitaa olla hänen ainut ilmeensä muutenkin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Lempi yö kerho?
Seksibaari? Tissibaari?
Heh, se oli sellainen nuorten ihmisten tanssipaikka. :)
Miten minä tuollaista olisin voinut ottaakaan, kun pelkään kuollakseni! :D Kuka sitten lienee, ehkä olen jossain pari sanaa humalassa vaihtanut..
Ap
Mitä tämä tuijottaminen oikein tarkoittaa sitten? Miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tuijottaminen oikein tarkoittaa sitten? Miksi?
Ap
Asia selviää varmaankin kysymällä? Oletko varma, ettet sekoita tyyppiä johonkin toiseen? Tai voihan se olla niinkin, että miehellä on huono kasvomuisti ja miettii, että missä on nähnyt sinut aiemmin.
Itse en ainakaan aina tunnista ihmisiä, jos ovat yllättävässä ympäristössä. Joskus jotkut ihmiset myös katsovat minua pitkään silmiin hymyillen, jolloin alan miettiä, pitäisikö minun tuntea kyseinen henkilö ennestään. Ja jos en tunne, niin alan miettiä, pitäisikö silti sanoa jotain, jotta en vaikuta epäkohteliaalta. Yleensä asioille on luonnollinen selitys.
Minulla on hieman sellaista selvänäköisyyttä ja minulle tuli tunne, että ovat sellainen yrittäjä pariskunta tietystä suunnasta suomea, jota en tunnistamisen välttämiseksi mainitse.
Tai ehkä olen vaan nähnyt ne jossain. Kuitenkin hän on kyllä takuulla erehtynyt henkilöstä ja on aika huonoa käytöstä tuollainen tuon ikäiseltä ihmiseltä.
Tai en mä tiedä, mitä sen katse tarkoittaa. En osaa lukea häntä yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Lempi yö kerho?
Seksibaari? Tissibaari?
Mitäs pahaa strippareissa on? :) Oletko jostain korvesta.
Pydähdy ja astu sivuun ladulta. Mies hihtää ohi.
Eniten ihmetyttää, että missä nyt on lunta. Ei ainakaan yökerhossa eikä ikeassa.
Joku omiin koipiinsa toistuvasti kompasteleva juoppo, ne repäisee asiansa seinästä. Harmittaa tietysti, kun ei ole naisten tyyppiä eikä tee muutenkaan tyhjällä vaikutusta. Oma Raija ei ikinä riitä, joskin rauhoittaa vähän, kunhan hissukoi kuten raijat yleensä oman etunsa vuoksi toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Esim Irina Tundrahan on just cool! ;)
Niin. Tuohan on sellaista leikkiä, se ymmärtää kellä huumorintajua on..
Näkisitpä vaan, kuinka monta nuo elämänsä aikana mulkkaa. Täysin jämähtäneitä, että jos sellaista kaipaa.
Vetääkö suksilla perinteisellä tyylillä vai vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö suksilla perinteisellä tyylillä vai vapaalla?
En tiedä.. Ehkä luistelutyylillä pussit tuulessa huljuten.. :) Tuulihousuissa..
Minä tyttö se olin myös nuorena kova hiihtämään. En minä kisoissa pärjännyt, mutta mukavaa se oli noin muuten vaan.. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pydähdy ja astu sivuun ladulta. Mies hihtää ohi.
Hiihtokilpailuissahan ne menee aina peesissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten näet että tuijottaa, jos se on sun takana?
Jotenkin tunnen sen.
Lempi yö kerho?
Seksibaari? Tissibaari?