Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hiihtää perässäni ja tuijottaa!

Vierailija
23.08.2020 |

On tullut mun lempi yökerhoon, kun olin nuori, työpaikalleni ja kerran satuimme samaa aikaa Ikeaan, niin vaikka vaimonsa oli mukana, tämä hipsi perässämme ja tuijotti mua vihaisena. Joskin tuo taitaa olla hänen ainut ilmeensä muutenkin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen näköinen?

Vierailija
42/52 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelimme pitkää suoraa Ikeassa, tunsin kuinka hän olisi halunnut satuttaa mua. Sanoin miehelle, että tämä on varmasti vähän höpsöä, mutta mun on ihan pakko katsoa taakseni. Sama luikero, joka oli takanamme liukuportaissa, kääntyi hyllyjen väliin, kun käännyin katsomaan. Myöhemmin hän oli hyllyjen välissä tuijottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä kumma tyyppi jos hiihtää yökerhoissa ja ikeassa.

Vierailija
44/52 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se suksi luistaa vähän liiankin liukkaasti.

Vierailija
45/52 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkaverini naapurissa asui vanha pappa joka väitti että joku käy öisin salaa hiihtämässä hänen olohuoneessaan. Myöhemmin kyseinen pappa joutui pöpilään.

Vierailija
46/52 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkaverini naapurissa asui vanha pappa joka väitti että joku käy öisin salaa hiihtämässä hänen olohuoneessaan. Myöhemmin kyseinen pappa joutui pöpilään.

Minkä arvoista tällainen käytös on? Eikö miehen tulisi tyydyttää himoaan vaimonsa syleilyssä? Miten yksikään vaimo voi luottaa mieheen, kun tilanne on tämä? Epäluottamus saa vaimon epäröimään eikä hän pysty antautumaan rakkaudelle eikä uskomaan miehensä sanaan.

Miehet, jotka heittäytyvät aistillisuutensa valtaan ja sallivat itselleen kaiken, mitä heidän sattuu tekemään mieli, ovat kuin vaistojensa varassa eläviä eläimiä.

Vierailija
47/52 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille liisterivoiteita, meno hidastuu.

Vierailija
48/52 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pappahan on ollut koko-ajan yksin, eli muita silminnäkijöitä ei ole. Esim työkaveria.

Vierailija
49/52 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käänny ja kysy että mitäpä tölläät?

Kun tuli mun työpaikalle, niin kysyin "onko kaikki hyvin"? Se ei vastannut siihen, jatkoi vaan tuijotusta. Ikeassa olin katsomassa vauvan tavaroita niin tuijotti sitä lelua ja minua. Kovin creepy tyyppi.

Hei! Taisin tavata saman tyypin. Missä ikeassa?

Eikä taatusti ollut kiinnostunut minusta, olen 20v vanhempi täti tyyppi. En edes katsonut tyyppiä kun pyyhälsi minun ja katsomani hyllyn välistä ohi tuijottaen suoraan silmiin todella intensiivisesti. Luulin että varastanut repullisen kamaa ja katsoi näinkö yms. Jäi seisomaan lähietäisyydelle tuijottaen. Ilmeilin silmilläni mitä? Ja kysyinkin maskin takaa. Käveli sivummalle ja taas ohi tuijottaen pari kolme kertaa. Todella ahdistava tyyppi, pelottava katse. Läheltä piti etten mennyt myyjältä tai vartijalta pyytämään apua.

Ikäni tehnyt ihmisten parissa työtä enkä ole vastaavaa kokenut. Lopulta häipyi.

Outo tyyppi todella. Mitähän halusi?

Vierailija
50/52 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Onko joku Ikea-psyko liikkeellä. Tai jos on asiaa mutta kuuro-mykkä.

Vierailija
51/52 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä olin kalliolla puolukoita poimimassa niin siltä kului toinen suksi poikki. Jäi onneksi sitten vähän kauemmaksi kun joutui hiihtämään yhdellä suksella

Vierailija
52/52 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi vaikka hyvä aihe elokuvalle, pidän sinua silmällä.

Creepy pastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi