Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä sisustuksesta. Ihana!

Vierailija
23.08.2020 |

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/7443eee1-73c3-4706-bddc-9c5ae8b9cd1e

Nyt on onnistuttu. Itse tykkään juuri tälläisestä sisustuksesta. Paljon vanhaa ja kierrätettyä.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään väreistä ja huonekalujen tyylistä, ja kissa on ihana. Tavaramäärä ei itsessään niinkään haittaa mutta vierastan tuollaisia loputtomia kokoelmia. Itsellänikin on koriste-esineitä, mutta ne ovat sen verran erikoisia ja kiinnostavia, että niiden teho katoaisi jos vieressä olisi kaksikymmentä lähes samanlaista.

En minäkään kyllä keräisi riviin tosiaan melkein samanlaisia vaaseja tms. Ja on totta, että jos esine on kaunis, sen kauneus tulee parhaiten esiin ihan yksinään, tarpeeksi tyhjää tilaa ympärillään. (Paraskin sanoja, itsekin tulee sullottua tasot täyteen, kun on ihan pakko saada kaikki kauniit tavarat esille😕

Vierailija
82/112 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liian "söpöä" ja sekavaa minun makuuni, lisäksi ei ole yhtään aitoa taidetta eikä kirjoja.

Minäkin olen hiukan ihmetellyt tuota ristiriitaa: koriste-esineet on pakko olla jotain (Suomessa) arvostettua merkkiä ja sitten seinille isketään kaiken maailman tusinapainokuvia ym. Hmmm. Ei käsitä, mutta ei kai tarvitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

On kivan näköistä. Varsinkin kuudes kuva ylhäältä, jossa oli kai ruokailuhuone vaaleanvihreine seinineen, oli kaunis.

Minäkin tykkäsin juuri siitä huoneesta. Ihanan kevyt ja ilmava!

Vierailija
84/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan peti ihan huippukiva! (vanha tv)

Vierailija
85/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän liikaa tota tavaraa, mutta tykkään kyllä. Itselläkin se ongelma, että kun on niin paljon esineitä, joita haluaa pitää esillä, lopputulos on levoton.

Mutta haluaako henkilö oikeasti pitää esillä noita kolmannen kuvan (yläkerran aula/seinähylly) hiilihapotuspulloja vai mitä ne ovat? Olen aina pitänyt sellaisia rumina. (Ks. kaksi kuparinruskeaa pompulaa ja yksi vihreällä metalliverkolla ympärikääritty metallipullo.)

Ovatko pullot tyhjiä? Ovatko pullot yksinomaan koristeita? Kertokaa nyt, mikä tarkoitus moisilla navettapurnukoilla loppupeleissä on.

Vierailija
86/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itselleni haluaisi. Kivan näköinen vanhassa talossa, jos haluaa väriä ja tavaraa. Itse rentoudun, kun kotona on seesteistä eikä värikästä ja turhaa krumeluuria.

87/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Mun lemppari on se, että ei oo semmosta leijuvaa irtosälää tasoilla yms. vaan kaikki on siististi laatikoissa, helpompi siivotakin.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Ja se kissan peti vanhassa telkkarissa oli ihana!

Vierailija
89/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mun makuinen koti! On oikeita värejä, eikä valkoisen eri sävyjä ja niitä sitten sanotaan värikkääksi. :D

Itse kyllä haluan keittiööni kaapit ja vähemmän tuota kippoa ja purnukkaa. Siitä huolimatta: KYLLÄ!

Vierailija
90/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tosiaan jotain aivan jotain muuta ja kaunista artikkelissa. Pitääkin laittaa sivu seurantaan instassa.

Tänä vuonna olen kyläillyt paljon, varsinainen kyläluuta tullut. Ihmetellyt muiden kauniita koteja kyllä, mutta missä ihmeessä on ihmisten tavarat?

Mitään ei saisi olla näkyvillä, ei pöydän pinnoilla, ei hyllyillä, ei tiskipöydällä. Ei ole verhoja, ei mattoja. Huonekalut ja sohvalla sitten se tarkoin valittu torkkupeitto.

Onko se konmaritus mennyt liian pitkälle? Nyt jengi asuu ilman yhtään henkilökohtaisia esinettä kaikuvissa ja kylmissä harmaankirjavissa kodeissaan. Ei se yksi torkkupeitto riitä.

Vierailija
91/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan ok vintage-kajarit nurkassa lattialla: ei noin.

Vierailija
92/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha tuo nainen on? Miksi ei ole lapsia? Eikö halua?

Vierailija
93/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanidildo pöydällä 😅

Vierailija
94/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei, liikaa keltaista ja vihreää 🤮😵

Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi keltaiset grapponiat <3

Vierailija
96/112 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koti, ihania värejä. En osaisi luoda tuollaista itse, enkä saisi pidettyä siistinä. Mutta näyttää kodikkaalta ja hyvältä.

Vierailija
97/112 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen oli ihana! Muuten liikaa tavaraa

Vierailija
98/112 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea. Ihan liikaa tavaraa joka paikassa.

Vierailija
99/112 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hentunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän krääsäinen ja sitten häiritsee se, että kaikki on merkkiä. Ja kallista merkkiä. Ei vaikuta rennolta rettoilu/mummolatouhulta ollenkaan vaan ihan yhtä laskelmoitua statustouhua kuin jos olisi bmw pihassa ja marmoritasot. Tuota disustusta ei ole tehty esteettiset arvot vaan raha ja status edellä.

Just tuo minuakin on harmittanut. Miksei joku englantilainen tai kiinalainen tai ihan mikä tahansa kaunis kippo kelpaa?! Aina pitää olla jokin (Suomessa) arvostettu suomalainen esine.

Bloggaajalla on esim. Finelin kulhoja vaikka muille jakaa. Vaan eipä näyttäisi olevan yhtä ainutta kiinalaista, vaikka niissäkin on todella kauniita. Eivätkä kiinalaisetkaan kulhot aina ole kukka-aiheisia (jotka nekin ovat kauniita), vaan myös esim. ornamentaalisi n maalauksin koristeltuja.. vaan eipä kelpaa.

Vierailija
100/112 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Ihana! Mun lemppari on se, että ei oo semmosta leijuvaa irtosälää tasoilla yms. vaan kaikki on siististi laatikoissa, helpompi siivotakin.

Mutta keltaisessa kahvipannussahan on juuri sälää pöytätasot ja seinätasot täynnä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä